Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow, goed bezig Erwt! Dacht heel even dat ik dronken was met al die dubbele posts.

Ik ga mijn onderschrift ook echt niet veranderen. Ben er heel erg gehecht aan geraakt.
Loretta is De Mol. Punt.
Oooh, heb net op het Hek al gereageerd op echonieuws, maar ben helemaal blij-met-je-mee. Fijn dat alles goed is!
Loretta is De Mol. Punt.
Mooi van echo Dier!
Peas on earth!
O ja diep respect Erwt voor het triple posten !

Kess ik zit ook weer op mijn wolk...genieten genieten!
Peas on earth!
Lekker van je wolkje Dier!!!

Kess je hebt iets via internet gekocht, niet jokken tegen tante Vis.

Erwt Erwt is is cewl cewl.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

De zon schijnt!

Enige kutterige is dan wel weer dat ik hooikoorts lijk te hebben . Ben sinds een paar dagen ineens een soort van verkouden met kriebelige neus en rare keel. Maar hoe weet je nou of je hooikoorts hebt?
Peas on earth!
www.hooikoortstest.nl
Dank Vish, de test zegt:

Er is een mogelijkheid dat u hooikoorts heeft. Ga naar uw huisarts voor meer informatie.
Peas on earth!
Hmm, hooikoorts is lastig Erwt (kan er over meepraten). Ik merk dat ik last van mijn hooikoorts heb omdat ik dan een lekkere natte neus heb (plus veel niezen). De natte neus is mijn indicatie, zeg maar . Wat je kan proberen is bij het Kruidvat loratadine kopen (eigen merk Aller fre, alleen goedkoper, zelfde stofje dus) en kijken of dat helpt. Anders ben je, denk ik, aangewezen op de huisarts. Succes!!

Aaah, Dier wat fijn van je echo!! Zweef lekker verder op je roze wolk zou ik zeggen!!

Hoest met de buikjes van Star en Inad?? Ben benieuwd!

Oh Eow, en nog gefeliciteerd met Juna!!

Wij zijn donderdagavond gaan kijken bij klein katje en helemaal gesmolten. Nog 3 weekjes en dan mogen we 'm ophalen!! Het is een muisgrijs katertje, dus totaal anders dan Joepie. We hebben er zin in en Fido zal ook erg blij zijn!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Haa Olijf! Leuk van Katertje! Ook een Grijs Monstertje dus

Dank voor tip, ik ga zo even richting Kruidvat.

Er werd hier net aangebeld door Jehova's Getuigen
Peas on earth!
Hier een (wazig) fotootje van onze nieuwe aanwinst:

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 april 2009 @ 11:28:

Haa Olijf! Leuk van Katertje! Ook een Grijs Monstertje dus

Dank voor tip, ik ga zo even richting Kruidvat.

Er werd hier net aangebeld door Jehova's Getuigen

Dus je zit nu met je laptop achter de bank??

Jep, wij krijgen ook een grijs monster!
Oeee wat een poepske, hoe gaat ie heten???

Doen jullie ook allemaal mee? Kan mijn kind ook eens Sesamstraat kijken:

http://www.sesamstraatnaarhalfzeven.nl/
Olief heeft bedacht dat 'ie Puk gaat heten (want het is ook nog een lekkere hummel) dus ik denk dat het Puk gaat worden. Ik heb nog Pluk geopperd maar nee, Puk it will be!
Puk is een zeer goede naam!!
Puk

Neeneenee, ik heb braaf opengedaan (okee, toegegeven: als ik had geweten dat het JG waren, had ik dat niet gedaan). Volgens mij schrokken ze een beetje van mijn outfit (joggingbroek, knalroze tshirt, pluishaar), maar toen ze zich herpakt hadden, gingen ze toch maar van start. Heb vriendelijk gemeld dat ik daar nu even geen behoefte aan had, en dat ik hun informatiepapieren ook liever niet wilde, omdat ik de info zelf wel zou zoeken als ik daar behoefte aan had. Waarop een van hen zei: 'oh, maar dat is geweldig'
Peas on earth!
Hahaha, je hebt hun dag zo te lezen helemaal goed gemaakt!

Ja, Puk(je) klinkt wel lief hè. Dus na Joepiepoekel (en Fidopoekel) krijgen we nu een Pukkiepoekel.
Peas on earth!
Zo, en nu duik ik ff onder de doesj, we gaan straks naar België voor verjaardag van Olijvenpaps. Ik loop nu ook nog rond met bril, pluishaar, knalroze joggingbroek en lichtroze t-shirt. Errrrg charmant ja.

Leuk plaatje Erwt!
Ha allemaal,

Dier, zo fijn

Erwt, was redelijk in je buurt vandaag geloof ik. Wilde nog langsrijden maar las dat je genoeg had van socialigheid gisteren en dat Xan hort op was naar vrijgezellengebeuren. Nu blij dat ik roze pluishaar gemist heb We zijn vandaag dus naar de Veluwe geweest, lekker gewandeld. Chica deed goed mee. Wandeling van 4 km helemaal zelf gelopen, op de laatste 30 psychologisch zwaarste meters na

Net zelfgemaakte hamburgers en patatjes gegeten en zo lekker film kijken.

Morgen gaan we paaseieren zoeken bij mijn moeder in de tuin. Al dr kleinkinderen komen, dus dat is leuk
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Gisteren trouwens eieren beschilderd met Chica, zo leuk

Heb voor t eerst in jaren eieren uitgeblazen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Vishnu schreef op 11 april 2009 @ 10:34:

Lekker van je wolkje Dier!!!

Kess je hebt iets via internet gekocht, niet jokken tegen tante Vis.

Erwt Erwt is is cewl cewl.

Dat meen je niet! Krijg jij daar bericht van??? Wat erg!

Oké, ik geef toe: ik heb een spijkerbroek van seven for all mankind gekocht. Nou nog afwachten of hij past...
Loretta is De Mol. Punt.
Wat een lief poezenbeest!
Loretta is De Mol. Punt.
Ons bezoek bij kinderarts...

Longen van Ben lijken nu schoon. We moeten wel nog minimaal 2 maanden puffen met de Flixotide en dan weer opnieuw onderzoek.

Maar Ben zou Ben niet zijn als ze niet weer iets nieuws hebben gevonden.

N.a.v. het gewichtsverlies, de aanhoudende diarree en een lange vragenlijst is er nu het vermoeden dat het menneke wel eens lactose-intolerant zou kunnen zijn. (Na even googlen kwam ik erachter dat dat eigenlijk weinig voorkomt onder blanke mensen en al helemaal niet bij jonge kinderen, zal je net zien...)

Nu moeten we minimaal 2 weken alle lactose uit zijn voeding schrappen (een hele klus want dat zit in veel meer dan je denkt). De diarree zou dan snel genoeg moeten stoppen en we zouden aan Ben ook verschil moeten merken. We zijn er gisteren mee begonnen dus kan er nog niks zinnigs over zeggen.

Als blijkt dat hij idd lactoseintolerant is, moeten we door naar diëtiste.

Heb soms het idee dat Ben een soort van proefkonijntje is. :(

Vandaag naar mijn ouders. Kijken wat die Paashaas daar allemaal verstopt heeft.

Morgen naar schoonouders idem dito en met hen op restaurant. Gelukkig wel kindvriendelijk.

Gisteren is meneer de Paashaas al hier geweest in het kader van vermijden van suiker/chocolade piek bij mijn jongens. Was erg leuk. Gelukkig had die beste Haas weinig chocolade gebracht (vooral plastic verrassinseieren, slim van hem). Zou zielig zijn voor Ben als Jerry en Raketje chocolade eten en hij niet mag.

Fijne Pasen allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven