Getrouwd maar verliefd geworden op (jonge) Egyptenaar

04-12-2019 11:16 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en dan ga je een week op vakantie en wordt je tot over je oren verliefd op een jongere Egyptenaar! Voor de goede orde; ik ben getrouwd, ben 40 jaar, werkloos door chronische ziekte.
Sinds mijn terugkomst, nu 3 weken geleden, dagelijks contact via telefoon. Ik zeg mezelf blijf met de beentjes op de grond maar nu hij zijn familie heeft verteld over mij, mij heeft laten zien via videochat, en ik zijn familie heb gezien, wordt het ineens anders lijkt het. Nu is het woord trouwen gevallen, een appartement kopen en gezin stichten. Jullie begrijpen dat ik helemaal in de war ben. Hij weet dat ik getrouwd ben, heb uitgelegd dat ik hier één en ander zal moeten regelen als we hiermee doorgaan. Ondanks mijn "volwassen" leeftijd zit ik in een dilemma... weet gewoon niet wat te doen.
Ik heb nu even snel iets getypt, uiteraard zitten er meer kanten aan het verhaal.

Ik hoor graag jullie advies en of reactie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen... niet meer bellen, geen contact.

Tenzij je je relatie niet serieus (meer) neemt en er toch al mee wilde stoppen. Maar dan nog... Denk je echt dat dit toekomst heeft...?
Alle reacties Link kopieren
Waar was en is je partner in dit hele verhaal?
Alle reacties Link kopieren
En die woorden zijn allemaal na elkaar 1 week zien en 3 weken contact gevallen? Ik zou de batterijen van je alarmbellen even nakijken.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Heb je kinderen?

Ik schat zo in dat eerst je huwelijk kapot gaat. Wanneer je echt diep zit en er alleen voor staat dan vraagt je Egyptische minnaar om geld voor een huwelijk of een appartement dat er nooit zal komen. In 2009 stond er in het NRC al een artikel met de kop 'Uitgekleed en kaalgeplukt' over Egyptische minnaars in het toeristen gebied die aanpappen met dames die niet super jong meer zijn met als doel om ze financieel uit te kleden. Wanneer hij niet met je trouwt ben je beter af, dan wanneer je trouwt onder Egyptisch recht.
Ik wens je veel wijsheid.
anoniem_393302 wijzigde dit bericht op 04-12-2019 11:47
94.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt helemaal niks vermeld over je huidige partner.
Je bent getrouwd!
Hoe gaat het tussen jullie?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, je nieuwe liefde gaat wel heel snel en dat lijkt me eerder een manier om jou bijvoorbeeld geld afhandig te maken dan om daadwerkelijk een serieuze relatie te hebben.
Hoe en wat met je leven hier?
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
04-12-2019 11:39
Ik zou de batterijen van je alarmbellen even nakijken.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Niet meer (video) bellen, hem blokkeren en iets leuks met je echtgenoot ondernemen. Op vakantie ofzo (en dan niet naar Egypte!!)
Eurus schreef:
04-12-2019 11:39
En die woorden zijn allemaal na elkaar 1 week zien en 3 weken contact gevallen? Ik zou de batterijen van je alarmbellen even nakijken.
Dit!!!
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
04-12-2019 11:39
En die woorden zijn allemaal na elkaar 1 week zien en 3 weken contact gevallen? Ik zou de batterijen van je alarmbellen even nakijken.
:rofl:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Heb je kinderen? Ik zou even praktisch na gaan denken. Ten eerste ken je elkaar amper, ten tweede, chronisch ziek en in Egypte gaan wonen zonder verdere familie of vrienden lijkt me niet verstandig. En als je kinderen hebt dan moet je al helemaal jezelf eens goed in de spiegel aan gaan kijken.
welkom terug op aarde de vakantie is voorbij en je gaat weer over op orde van de dag.
Alle reacties Link kopieren
mrs.lamaze schreef:
04-12-2019 11:40
Jeetje, je nieuwe liefde gaat wel heel snel en dat lijkt me eerder een manier om jou bijvoorbeeld geld afhandig te maken dan om daadwerkelijk een serieuze relatie te hebben.
Hoe en wat met je leven hier?
Wat dacht je van een verblijfsvergunning? Snel trouwen en naar Nederland komen op kosten van zijn chronisch zieke "vrouw"
Ik denk dat dit een uitstekende basis is voor een aankomende geweldige relatie.

Alles klopt gewoon aan dit prachtige verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt een drama!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die Egyptenaar er niet eens zo veel mee te maken heeft, maar meer het feit dat je je gezien voelt en misschien weer vrouwelijk voelt en geen patiënt.

Ben je een tijd depressief geweest door het feit dat je een chronische ziekte bleek te hebben? Door verliefd te worden, is de amygdala minder actief en voel je je beter.
zoetjerminder schreef:
04-12-2019 11:44
Dat wordt een drama!
is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 0,0 vertrouwen in je liefdesleven. Zowel de relatie met je man als de relatie met de Egyptenaar zal falen. Balen.
Meld je je ook aan voor sbs programma vakantieliefde?
Alle reacties Link kopieren
:nope:
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg hier 90 day fiancé vibe van.
Ga je in Egypte wonen?
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 04-12-2019 11:47
3.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moet nu een beetje aan dit denken.

Afbeelding
mrs.lamaze schreef:
04-12-2019 11:40
Jeetje, je nieuwe liefde gaat wel heel snel en dat lijkt me eerder een manier om jou bijvoorbeeld geld afhandig te maken dan om daadwerkelijk een serieuze relatie te hebben.
Hoe en wat met je leven hier?
Ja daar moest ik ook meteen aan denken, of die vent spoort gewoon niet, dat kan ook.
Geen normaal mens gaat zo snel, en dan ook nog terwijl jij getrouwd bent?
Hoe ziet hij dat voor zich?
En wat bezielt jou TO, dat jij je zo het hoofd op hol laat brengen door iemand die je helemaal niet kent?
Ben jij bereid om het leven van jezelf en dat van je partner overhoop te gooien voor een stomme vakantie crush?
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
04-12-2019 11:46
Ik krijg hier 90 days fiance vibe van.
Ga je in Egypte wonen?
:high5:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven