Van ex naar buurman

04-12-2019 20:00 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft een huis gekocht tegenover mijn flat. Het is een nieuwbouw en eind november zou hij zijn sleutels krijgen. Het is nu iets meer dan een maand geleden uit. Gisteren zag ik toevallig een lichtje bij hem branden. Dat betekent dus dat hij inderdaad zijn sleutels heeft gekregen en bezig is met klussen.

Nu ben ik ben bang dat ik dagelijks hem ga bespioneren met of hij thuis is etc..

We hebben elkaar ook overal geblokkeerd dus weet niet wat ik moet doen als ik hem tegen kom.

Het liefst wil ik verhuizen maar een huurhuis vinden in Amsterdam is lastig.

Wat kan ik doen om dit hele gedoe te negeren? Of hem te ontwijken?
Gordijnen kopen.

Als je single bent: Het bed induiken met hem.
Je hebt blijkbaar het definitieve einde van de relatie niet verwerkt. Wil je hem terug?
Doorgaan met je leven heel simpel.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Gordijnen ervoor.
Balen zeg, maar niks aan te doen. Zet een grote struik voor je raam of koop mooie inbetweens. Dan hou je nog wel daglicht. Zet de bank voor het raam, zodat je er met je rug naartoe zit.
Over een paar maanden gaat het hopelijk al wel weer een stuk beter.
Koop een verrekijker.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ga iedere avond met je tetten tegen het raam staan. Laat zien wat hij mist.
Volwassen worden.
Opzich kan ik het begrijpen dat je het lastig vind vanwege de korte tijd na uitgaan (wat gezien het elkaar blokkeren ook niet geheel vriendschappelijk gegaan zal zijn), probeer er niet mee bezig te zijn? je hoeft elkaar alsnog niet vaak tegen te komen tenslotte, niet te druk over maken.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Het had beter een woning naast je kunnen zijn, dan tegenover je. Van je overburen zie je het meest.
Tja, en laat nou jouw aanstaande overbuurman je ex zijn.
Eerlijk? ik zou er ook niet zo blij mee zijn. Ik zou het ongemakkelijk vinden denk ik.
Je wil niet gluren, niet op iemand letten, er niet mee bezig zijn, maar toch zie je dingen.. toch kijk je. Dat denk ik althans.
Wat te doen? Behalve in de avond je gordijnen sluiten zou ik het niet weten.. en uiteindelijk wennen de meeste dingen wel.
Gewoon doorgaan met je leven.
Gatekeeper* schreef:
04-12-2019 21:30
:rofl:
Gatekeeper* schreef:
04-12-2019 21:30

Tja.. wat als hij die tetten juist mist als kiespijn?? :-D
Probeer te focussen op jezelf en ga leuke dingen doen. Je kan niks veranderen aan het feit dat hij tegenover je gaat wonen, je kan wel veranderen hoe jij daar mee omgaat. Succes!
Madeliefjees schreef:
04-12-2019 21:12
Koop een verrekijker.
Hahahhahahha
Ga 'gewoon' verhuizen joh.....

Waarom komt je ex eigenlijk precies tegenover je wonen, terwijl jullie toch duidelijk elkaar geblokkeerd hebben? Wéét hij niet dat jij daar woont?

Wat een rare verhalen staan er toch weer op het forum.
Tillif schreef:
04-12-2019 20:12
Je hebt blijkbaar het definitieve einde van de relatie niet verwerkt. Wil je hem terug?
Nou ik weet het niet hoor, maar ook exen die ik zeer zeker verwerkt heb hoef ik niet als overbuurman. Zit toch niemand op te wachten..
apppie schreef:
05-12-2019 10:55
Nou ik weet het niet hoor, maar ook exen die ik zeer zeker verwerkt heb hoef ik niet als overbuurman. Zit toch niemand op te wachten..
Puur toeval! Toen ik hem leerde kennen had hij die woning al gekocht. We grapten nog dat ik eventueel bij hem kon intrekken dan buren worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven