Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 4 december 2019 om 18:32
PoesinBoots schreef: ↑04-12-2019 18:24Maar het staat niet achter een betaalsite. Iedere gewone bezoeker kan iedere week een aantal premium berichten gewoon gratis lezen.
Lézen ja. Niet kopiëren en op een ander website plakken zodat iedereen ze altijd gratis kan lezen.
Dat het AD je die aanbieding doet wil niet zeggen dat je toestemming hebt om die artikelen elders te publiceren.

woensdag 4 december 2019 om 18:37
Het zit oas na 5 premium artikelen achter een betaalmuur. Misschien de pil voortaan doorslikken.RikM schreef: ↑04-12-2019 17:55Omdat je content die achter een betaalmuur zit gratis gaat zitten aanbieden. In feite zeg je dus tegen de schrijver: het kan me niet schelen dat jij hier je brood mee verdient, ik neem het gewoon gratis.
Eigenlijk is het gewoon stelen, maar ik wil er ook weer niet zo'n groot punt van maken.

woensdag 4 december 2019 om 18:42

woensdag 4 december 2019 om 18:47
Ik ga je niet staffen hoor, dat is ook helemaal niet m'n bedoeling geweest. Ik wilde het alleen even aankaarten. Ik werk veel met tekstschrijvers en fotografen en het gebeurt veel te vaak dat hun werk zonder toestemming gebruikt wordt. Dat is echt niet leuk als je daar je brood mee probeert te verdienen. Dat is het enige dat ik even kwijt wilde.

woensdag 4 december 2019 om 19:52
Ik begrijp je wel hoor. Als het binnen je vakgebied is kan ik me voorstellen dat je er een mening over hebt. En eigenlijk heb je ook wel gelijk, het staat niet voor niets achter een betaalmuur.RikM schreef: ↑04-12-2019 18:47Ik ga je niet staffen hoor, dat is ook helemaal niet m'n bedoeling geweest. Ik wilde het alleen even aankaarten. Ik werk veel met tekstschrijvers en fotografen en het gebeurt veel te vaak dat hun werk zonder toestemming gebruikt wordt. Dat is echt niet leuk als je daar je brood mee probeert te verdienen. Dat is het enige dat ik even kwijt wilde.

woensdag 4 december 2019 om 19:54
Waar kan ik mij verbazen?charlottew88 schreef: ↑04-12-2019 18:44Wat vind ik die Miskotto een enorme irritante empathieloze forummer.

woensdag 4 december 2019 om 20:25
entertainment/het-gezellige-britse-roya ... /445550/18
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 4 december 2019 om 21:11
Moet ik steeds opnieuw overal inloggen.
Kranten lees ik in Safari, surfen doe ik in chrome.