Bed & Breakfast

05-12-2019 08:07 56 berichten
Hoi allemaal! Kleine vraagje..
Als je een B&B kamer huurt voor een paar uur, zal dan de verhuurder ook in het huis verblijven ?
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt aan de verhuurder natuurlijk. Is het bij iemand thuis in huis of een aparte ruimte. Maar dan nog weet je het niet.
voor een paar uur?????
Hangt van de verhuurder af.
Verder zijn ze vaak niet te huur voor een paar uur, maar voor minimaal 1 nacht.

Er zijn hotels langs de snelweg, waar je wel voor een paar uur een kamer kunt huren en je zeker weet dat de eigenaar niet aan de andere kant van de deur zit.
Als het een B&B is bij iemand in huis, dan heb je daar wel kans van ja

(ik zie nu voor me dat je een seksafapraak hebt staan en hoopt op privacy? Zo ja, dan zou ik een Van Der Valk oid boeken. Lijkt me toch iets discreter)
Misschien hangen er camera's bij de entree. :proud:
Pergamon schreef:
05-12-2019 08:13
Als het een B&B is bij iemand in huis, dan heb je daar wel kans van ja

(ik zie nu voor me dat je een seksafapraak hebt staan en hoopt op privacy? Zo ja, dan zou ik een Van Der Valk oid boeken. Lijkt me toch iets discreter)
Nee nee geen seksafspraak, ik heb het gehuurd voor een paar uur om surprise te doen voor een verjaardag. Kamer versieren etc..
Waarom staat dit bij Relaties?
De kans dat iemand een kamer verhuurt voor een paar uur is erg klein. Je huurt gewoon voor 1 dag. En het is de woning van de verhuurder, dus de kans bestaat dat de verhuurder gewoon aanwezig is.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
xmrsy schreef:
05-12-2019 08:18
Nee nee geen seksafspraak, ik heb het gehuurd voor een paar uur om surprise te doen voor een verjaardag. Kamer versieren etc..
En dat kan niet gewoon thuis?
Ik weet niet wat je van plan bent maar dan zit je daar in een slaapkamer bij iemand anders thuis.
Waarom versier je niet gewoon het huis van de jarige of je eigen huis?

Beetje vreemd om een kamer te huren om daar versiering op te hangen. De jarige komt kijken. Oh mooi en dan weer naar huis. En dan kan de B & B eigenaar alles weer opruimen.
sugarmiss schreef:
05-12-2019 08:28
Waarom versier je niet gewoon het huis van de jarige of je eigen huis?

Beetje vreemd om een kamer te huren om daar versiering op te hangen. De jarige komt kijken. Oh mooi en dan weer naar huis. En dan kan de B & B eigenaar alles weer opruimen.
Omdat dat niet kan .. anders zou ik het ook wel liever thuis gedaan hebben. En nee, we hebben met de verhuurder afgesproken dat ik zelf alles weer netjes opruim en schoon achterlaat.
Als je er geen wilde seksplannen gaat uitvoeren wat maakt het dan uit dat de verhuurder in het pand is?
hamerhaai schreef:
05-12-2019 08:24
De kans dat iemand een kamer verhuurt voor een paar uur is erg klein. Je huurt gewoon voor 1 dag. En het is de woning van de verhuurder, dus de kans bestaat dat de verhuurder gewoon aanwezig is.
Voor een paar uur kan wel, via secretrooms heb je er best wat die ook voor een paar uur verhuren.
dolfje schreef:
05-12-2019 08:37
Als je er geen wilde seksplannen gaat uitvoeren wat maakt het dan uit dat de verhuurder in het pand is?
Het maakt ook niet uit voor mij maar was er benieuwd naar hoe dat in z’n werk gaat
xmrsy schreef:
05-12-2019 08:38
Voor een paar uur kan wel, via secretrooms heb je er best wat die ook voor een paar uur verhuren.
Daarvan is de doelgroep juist seksafspraken (secretrooms wordt gepromoot als “liefdeshotel”)
xmrsy schreef:
05-12-2019 08:34
Omdat dat niet kan .. anders zou ik het ook wel liever thuis gedaan hebben. En nee, we hebben met de verhuurder afgesproken dat ik zelf alles weer netjes opruim en schoon achterlaat.

:confused:
Gewoon vd valk langs de snelweg.
huh ik snap niks aan je vraag. Bedoel je snapt zelf toch wel een beetje hoe dat gaat? Er zijn tig soorten b&b's. Het kan een slaapkamer zijn in het huis van de verhuurder. Tja, uiteraard kan de verhuurder dan thuis zijn, maar kan ook zijn dat hij/zij aan het werk is/boodschappen aan het doen is etc etc. Ikzelf heb vaak genoeg in een apart huisje gezeten bij de verhuurder op het 'erf'. Dus dan heb je echt een eigen huisje naast het huis van de verhuurder (vind ik persoonlijk veel fijner, zo'n slaapkamer bij mensen in huis vind ik niks) en heb je sowieso geen 'last' van de verhuurder.

Dus ja, het ligt nogal aan welk soort b&b je wil huren. En dan snap je zelf wel dat de verhuurder altijd gewoon thuis kan zijn, het is immers zijn/haar huis.
Snap alleen niet goed waarom je het in een b&b zou doen. Kan het niet bij iemand anders thuis? Hoe vier je anders verjaardagen? Waarom zou het niet thuis kunnen? Nu betekent het dus begrijp ik dat je een verjaardag viert in een b&b, misschien bij de verhuurder dus in een slaapkamer? Is het een grote slaapkamer? En dan komen er hoeveel mensen? Die moeten dan dus allemaal door de voordeur bij de verhuurder. Zit hij/zij daar op te wachten? Hij verhuurt de kamer aan jullie, maar niet aan nog 15 anderen die komen. Of zie ik het verkeerd en is het alleen voor jou en de jarige? Dat moet bijna wel, want je hebt geen 15 stoelen/ruimte voor 15 mensen in een gemiddelde b&b kamer (of je moet dus echt een heel huisje huren).
Het hangt er vanaf hoe de B&B in elkaar zit. Soms is er een apart gebouwtje met de B&B kamer.
Ik vind het een raar plan hoor.

( Bovendien is een B&B kamer meestal te gebruiken tussen 14.00 uur 's middags en 11.00 uur de volgende morgen, inclusief ontbijt.
Dat jij om 19.00 uur (bij wijze van spreken) naar huis gaat, maakt voor de prijs niets uit hoor. )
De struggles van het sinterklaas willen vieren met je geheime minnaar. Mooi 2019 probleempje.

En de gezinnen mogen wachten tot mama uitgesektst is?
raar.
Snowpink schreef:
05-12-2019 09:10
De struggles van het sinterklaas willen vieren met je geheime minnaar. Mooi 2019 probleempje.

En de gezinnen mogen wachten tot mama uitgesektst is?
Ik heb even geloept en volgens mij is TO nog vrij jong (posts over school en starten met pil), ik vermoed dat ze beide nog thuis wonen en daarom een rustig plekje zoeken....
Even geloept en to heeft het over schoolboeken en een vriendin die bij de Jumbo werkt.

Blijkbaar is to nog jong en wonen zij en haar vriendje? Of haar vriendin? Voor wie ze dit wil doen allebei nog thuis bij hun ouders.

Wat zonde om zoveel geld uit te geven Voor een cadeau wat feitelijk niet meer inhoudt dan een versierde kamer.

Je had toch gewoon in samenspraak met zijn /haar ouders daar thuis de kamer kunnen versieren.

En als jij je vriendje meetroont naar een B&B verwacht hij echt wel seks.
Awkward als de verhuurder dan ook gewoon thuis is.

Dit us typisch zo'n plan wat leuk lijkt als je het bedenkt maar in de uitvoering helemaal niet leuk blijkt te zijn.

Ik zou je plan annuleren en wat anders wat wel echt leuk is bedenken.
Als ik een B&B verhuurde was je bij mij niet welkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven