Van ex naar buurman
woensdag 4 december 2019 om 20:00
Mijn ex heeft een huis gekocht tegenover mijn flat. Het is een nieuwbouw en eind november zou hij zijn sleutels krijgen. Het is nu iets meer dan een maand geleden uit. Gisteren zag ik toevallig een lichtje bij hem branden. Dat betekent dus dat hij inderdaad zijn sleutels heeft gekregen en bezig is met klussen.
Nu ben ik ben bang dat ik dagelijks hem ga bespioneren met of hij thuis is etc..
We hebben elkaar ook overal geblokkeerd dus weet niet wat ik moet doen als ik hem tegen kom.
Het liefst wil ik verhuizen maar een huurhuis vinden in Amsterdam is lastig.
Wat kan ik doen om dit hele gedoe te negeren? Of hem te ontwijken?
Nu ben ik ben bang dat ik dagelijks hem ga bespioneren met of hij thuis is etc..
We hebben elkaar ook overal geblokkeerd dus weet niet wat ik moet doen als ik hem tegen kom.
Het liefst wil ik verhuizen maar een huurhuis vinden in Amsterdam is lastig.
Wat kan ik doen om dit hele gedoe te negeren? Of hem te ontwijken?
woensdag 4 december 2019 om 20:23
woensdag 4 december 2019 om 22:00
Opzich kan ik het begrijpen dat je het lastig vind vanwege de korte tijd na uitgaan (wat gezien het elkaar blokkeren ook niet geheel vriendschappelijk gegaan zal zijn), probeer er niet mee bezig te zijn? je hoeft elkaar alsnog niet vaak tegen te komen tenslotte, niet te druk over maken.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
woensdag 4 december 2019 om 22:19
Het had beter een woning naast je kunnen zijn, dan tegenover je. Van je overburen zie je het meest.
Tja, en laat nou jouw aanstaande overbuurman je ex zijn.
Eerlijk? ik zou er ook niet zo blij mee zijn. Ik zou het ongemakkelijk vinden denk ik.
Je wil niet gluren, niet op iemand letten, er niet mee bezig zijn, maar toch zie je dingen.. toch kijk je. Dat denk ik althans.
Wat te doen? Behalve in de avond je gordijnen sluiten zou ik het niet weten.. en uiteindelijk wennen de meeste dingen wel.
Gewoon doorgaan met je leven.
Tja, en laat nou jouw aanstaande overbuurman je ex zijn.
Eerlijk? ik zou er ook niet zo blij mee zijn. Ik zou het ongemakkelijk vinden denk ik.
Je wil niet gluren, niet op iemand letten, er niet mee bezig zijn, maar toch zie je dingen.. toch kijk je. Dat denk ik althans.
Wat te doen? Behalve in de avond je gordijnen sluiten zou ik het niet weten.. en uiteindelijk wennen de meeste dingen wel.
Gewoon doorgaan met je leven.
woensdag 4 december 2019 om 22:23
Gatekeeper* schreef: ↑04-12-2019 21:30Ga iedere avond met je tetten tegen het raam staan. Laat zien wat hij mist.
woensdag 4 december 2019 om 22:28
Gatekeeper* schreef: ↑04-12-2019 21:30Ga iedere avond met je tetten tegen het raam staan. Laat zien wat hij mist.
Tja.. wat als hij die tetten juist mist als kiespijn??
donderdag 5 december 2019 om 10:44
Hahahhahahha
donderdag 5 december 2019 om 10:55
donderdag 5 december 2019 om 13:27
Puur toeval! Toen ik hem leerde kennen had hij die woning al gekocht. We grapten nog dat ik eventueel bij hem kon intrekken dan buren worden.