Pokemon go deel 10
zaterdag 7 september 2019 om 09:37
zaterdag 7 december 2019 om 17:04
zaterdag 7 december 2019 om 17:08
Uitgenodigd! Mijn naam begint met de s en eindigt op 85.
zaterdag 7 december 2019 om 18:35
Lekker LPB.LittlePinkBean schreef: ↑07-12-2019 15:31Lekker geraid, de Venosaur shiny gevangen en onderweg nog een shiny Onix.
Dacht alleen 6 raids te kunnen doen, want ik had nog een pas van gisteren, maar die laatste kreeg ik helaas niet meer.![]()
Dat laatste wat je zegt heeft zoon ook heel vaak. Hij zou dan nog een pas tegoed moeten maar die krijgt hij niet. Wel jammer.
EmCeetje, fijn dat je je al iets beter voelt.
Ik heb met zoon een aantal raids gedaan: Bulbasaur, Wartortle, Charizard en Charmander. We hebben beiden een shiny. Ik 2x Bulbasaur en hij een shiny Wartortle. Was hij heel blij mee want die had hij nog niet.
@ Bowgirl, ik zeg hem dat hij wat vaker je gifts moet openen, anders gaat het nog lang duren voordat jullie best friends worden
zaterdag 7 december 2019 om 18:36
Als hij z’n shinys wil hebben dan is dat wel handig jawinters schreef: ↑07-12-2019 18:35Lekker LPB.
Dat laatste wat je zegt heeft zoon ook heel vaak. Hij zou dan nog een pas tegoed moeten maar die krijgt hij niet. Wel jammer.
EmCeetje, fijn dat je je al iets beter voelt.
Ik heb met zoon een aantal raids gedaan: Bulbasaur, Wartortle, Charizard en Charmander. We hebben beiden een shiny. Ik 2x Bulbasaur en hij een shiny Wartortle. Was hij heel blij mee want die had hij nog niet.
@ Bowgirl, ik zeg hem dat hij wat vaker je gifts moet openen, anders gaat het nog lang duren voordat jullie best friends worden
zaterdag 7 december 2019 om 19:11
zaterdag 7 december 2019 om 20:48
@Anne, ik heb je een uitnodiging gestuurd (Po...je).
Ik heb nog steeds geen nieuwe telefoon; het back-uppen lukt niet omdat mijn laptop ook ramvol zit. Wordt hopelijk komende week opgelost. Dus ik open en stuur zo veel mogelijk gifts, maar als het ding voor de vierde keer op rij vastloopt heb ik er meestal wel genoeg van.
Nog twee super effective charged attacks te gaan voor de volgende stap in 'Looming in the Shadows'; ook daar ga ik niet zo vlot meer. Zou een nieuwe telefoon ook helpen om Grunt bosses te verslaan? Haha!
Ik heb nog steeds geen nieuwe telefoon; het back-uppen lukt niet omdat mijn laptop ook ramvol zit. Wordt hopelijk komende week opgelost. Dus ik open en stuur zo veel mogelijk gifts, maar als het ding voor de vierde keer op rij vastloopt heb ik er meestal wel genoeg van.
Nog twee super effective charged attacks te gaan voor de volgende stap in 'Looming in the Shadows'; ook daar ga ik niet zo vlot meer. Zou een nieuwe telefoon ook helpen om Grunt bosses te verslaan? Haha!
zaterdag 7 december 2019 om 21:10
LPB hoop niet te veel op Sinnoh stenen tijdens het battle met vrienden. Ik doe dit regelmatig met mijn zus en ik heb in geen maanden een steen gekregen. Zij daarin tegen heeft er de afgelopen paar keer er totaal zes gekregen. Het is net zo met shiny’s het wisselt sterk.
Voor dit event heb ik inderdaad de box gekocht met de Eierkokers. Ik heb gisteren en vandaag gekeken bij welke stops de opdracht had voor Sinnoh stenen. Daarna ben ik ze gaan ophalen en heb zeven eieren tegelijkertijd uitgelopen, waardoor ik maar maximaal 7 km hoeft te lopen. 10 km deed ik in de versnelde eierkokers. Morgen nog een keer.
Vandaag heb ik tijdens de raids 2 shiny ivysaur gevangen en daarna nog gewoon een 100% shiny bulbasaur. Ik had al wel een shiny charmander en squirtle.
Voor een volle kanto moet ik alleen nog een zapdos en voor johto alleen een delibird. Ik hoop de zapdos nog uit de doos te krijgen of deze maand de looming quest af te maken. Na de opmerking hier hoop ik dat de delibird zich binnenkort laat zien.
Voor dit event heb ik inderdaad de box gekocht met de Eierkokers. Ik heb gisteren en vandaag gekeken bij welke stops de opdracht had voor Sinnoh stenen. Daarna ben ik ze gaan ophalen en heb zeven eieren tegelijkertijd uitgelopen, waardoor ik maar maximaal 7 km hoeft te lopen. 10 km deed ik in de versnelde eierkokers. Morgen nog een keer.
Vandaag heb ik tijdens de raids 2 shiny ivysaur gevangen en daarna nog gewoon een 100% shiny bulbasaur. Ik had al wel een shiny charmander en squirtle.
Voor een volle kanto moet ik alleen nog een zapdos en voor johto alleen een delibird. Ik hoop de zapdos nog uit de doos te krijgen of deze maand de looming quest af te maken. Na de opmerking hier hoop ik dat de delibird zich binnenkort laat zien.
zaterdag 7 december 2019 om 22:26
Ja was raar, 2 van de 5 kregen wel nog een pas.
Er was wel een aardige shiny spawn in de raids vond ik. Op Blastiose na hadden we steeds 1 of 2 shiny in de groep. Ik had wel graag de Charizard gehad.
100% shiny, gaaf! Welke had je?
Looming quest geeft toch een (nog wel eens slechte) Articuno?
Anne ik zou inderdaad even wachten met purifien tot je de quest hebt.
Heb 5 van de 7 eieren uitgelopen vandaag (voor 1 steen
) en ben geen 2e taak tegengekomen. Slim om het zo te doen met je eierkokers, ik hoop dat je nog een rondje researches uit kunt lopen. 
Ik vind ook al weken geen Spinda research. Was wel leuk geweest met de doduo en nu de onix en slow poke.
Er was wel een aardige shiny spawn in de raids vond ik. Op Blastiose na hadden we steeds 1 of 2 shiny in de groep. Ik had wel graag de Charizard gehad.
Heb 5 van de 7 eieren uitgelopen vandaag (voor 1 steen
Ik vind ook al weken geen Spinda research. Was wel leuk geweest met de doduo en nu de onix en slow poke.
zaterdag 7 december 2019 om 23:39
Ik had bij de eerste raid een shiny blastiose, later nog een shiny charizard. Onderweg nog een shiny burmy plant en een shiny ralts gevonden. En vanmiddag nog ene lucky trade gedaan waar ik een shiny Lugia van kreeg. Prima dag vandaag.
En LPB, als je articuno van vorige maand hebt gevangen krijg je deze maand Zapdos uit die quest.
En LPB, als je articuno van vorige maand hebt gevangen krijg je deze maand Zapdos uit die quest.
zondag 8 december 2019 om 09:28
Dit weer nodigt niet echt uit om lekker op jacht te gaan, bij mij staat het nu dus een beetje op een laag pitje. Ben ook niet meer op zoek gegaan naar de rocket bazen dus zit nog steeds op datzelfde punt. Heb deze week en krijg komende week ook veel uren te werken dus dat wordt ook niet veel.
Zaterdag gaan we naar een andere stad, misschien kan ik dan weer wat leuks vangen.
Zaterdag gaan we naar een andere stad, misschien kan ik dan weer wat leuks vangen.
zondag 8 december 2019 om 09:53
Ik vermoed zomaar een paar incubators, wat starpieces, lucky eggs ananassen en ballen. Aangezien alle bonussen van het afgelopen jaar dan een paar uur van kracht zijn.
zondag 8 december 2019 om 10:56
Niet meer. In november was het articuno, als je de quest nu afrondt, krijg je de nieuwe reward. Je krijgt dan ook weer een nieuwe quest met een andere titel (ben m even kwijt) maar dezelfde opdrachten. Die levert ook weer de legendary van de maand waarin je m afmaakt op.LittlePinkBean schreef: ↑07-12-2019 22:26Ja was raar, 2 van de 5 kregen wel nog een pas.
Heb 5 van de 7 eieren uitgelopen vandaag (voor 1 steen) en ben geen 2e taak tegengekomen. Slim om het zo te doen met je eierkokers, ik hoop dat je nog een rondje researches uit kunt lopen.
Ik vind ook al weken geen Spinda research. Was wel leuk geweest met de doduo en nu de onix en slow poke.![]()