Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Ik heb 2 raids gedaan, maar niets shinies gevangen. Ook onderweg niets shinies gezien. Jammer :(
*Genoeg Vriendjes*

Hi! Ik ben sinds deze week fanatiek bezig, al heel veel gevangen, en ben nu op level 9. Hoe weet ik welke Pokémon ik moet houden? Enne, wie wil er vriendjes met mij worden? Dank voor jullie hulp!
anoniem_379414 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 21:57
12.50% gewijzigd
SjaanRoeispaan schreef:
02-12-2019 12:16
Ik zoek nog een vriend!
Uitgenodigd! Mijn naam begint met de s en eindigt op 85.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer komt Wooloo?
Wooloo schreef:
07-12-2019 17:09
Wanneer komt Wooloo?
:-D dat duurt nog wel even.
Wooloo schreef:
07-12-2019 17:09
Wanneer komt Wooloo?
Over een jaar of 2
LittlePinkBean schreef:
07-12-2019 15:31
Lekker geraid, de Venosaur shiny gevangen en onderweg nog een shiny Onix.

Dacht alleen 6 raids te kunnen doen, want ik had nog een pas van gisteren, maar die laatste kreeg ik helaas niet meer. :-(
Lekker LPB.
Dat laatste wat je zegt heeft zoon ook heel vaak. Hij zou dan nog een pas tegoed moeten maar die krijgt hij niet. Wel jammer.

EmCeetje, fijn dat je je al iets beter voelt.

Ik heb met zoon een aantal raids gedaan: Bulbasaur, Wartortle, Charizard en Charmander. We hebben beiden een shiny. Ik 2x Bulbasaur en hij een shiny Wartortle. Was hij heel blij mee want die had hij nog niet.

@ Bowgirl, ik zeg hem dat hij wat vaker je gifts moet openen, anders gaat het nog lang duren voordat jullie best friends worden
winters schreef:
07-12-2019 18:35
Lekker LPB.
Dat laatste wat je zegt heeft zoon ook heel vaak. Hij zou dan nog een pas tegoed moeten maar die krijgt hij niet. Wel jammer.

EmCeetje, fijn dat je je al iets beter voelt.

Ik heb met zoon een aantal raids gedaan: Bulbasaur, Wartortle, Charizard en Charmander. We hebben beiden een shiny. Ik 2x Bulbasaur en hij een shiny Wartortle. Was hij heel blij mee want die had hij nog niet.

@ Bowgirl, ik zeg hem dat hij wat vaker je gifts moet openen, anders gaat het nog lang duren voordat jullie best friends worden
Als hij z’n shinys wil hebben dan is dat wel handig ja ;)
Wie van jullie is SF? Kan ik even de nickname erbij zetten :)
Anne2018 schreef:
07-12-2019 18:43
Wie van jullie is SF? Kan ik even de nickname erbij zetten :)
SF? Ik ben S...chu, kan je dat erbij zetten ;)
Dank je. Ik ben door meer mensen toegevoegd, en een daarvan begint met de s en eindigt op f. En een ander begint met de D en eindigt op de m.
Anne2018 schreef:
07-12-2019 18:47
Dank je. Ik ben door meer mensen toegevoegd, en een daarvan begint met de s en eindigt op f. En een ander begint met de D en eindigt op de m.
Ik heb je een verzoek verstuurd, mijn naam begint met een M en eindigd op 300
Thanks! Ik heb net een battle gehad met team Rocket. Nu staat er een symbooltje bij mn Pokémon en de optie purify. Wat is dat? Moet ik dat doen?
Ik ga je toevoegen Anne. Mijn trainernaam is m...a

Nee hoor je hoeft shadow Pokémon niet te purifyen. Maar als je het wel doet, worden ze sterker. En als je de special research doet moet je er geloof ik 15 purifyen bij stap 2
@Anne, ik heb je een uitnodiging gestuurd (Po...je).

Ik heb nog steeds geen nieuwe telefoon; het back-uppen lukt niet omdat mijn laptop ook ramvol zit. Wordt hopelijk komende week opgelost. Dus ik open en stuur zo veel mogelijk gifts, maar als het ding voor de vierde keer op rij vastloopt heb ik er meestal wel genoeg van.

Nog twee super effective charged attacks te gaan voor de volgende stap in 'Looming in the Shadows'; ook daar ga ik niet zo vlot meer. Zou een nieuwe telefoon ook helpen om Grunt bosses te verslaan? Haha!
LPB hoop niet te veel op Sinnoh stenen tijdens het battle met vrienden. Ik doe dit regelmatig met mijn zus en ik heb in geen maanden een steen gekregen. Zij daarin tegen heeft er de afgelopen paar keer er totaal zes gekregen. Het is net zo met shiny’s het wisselt sterk.
Voor dit event heb ik inderdaad de box gekocht met de Eierkokers. Ik heb gisteren en vandaag gekeken bij welke stops de opdracht had voor Sinnoh stenen. Daarna ben ik ze gaan ophalen en heb zeven eieren tegelijkertijd uitgelopen, waardoor ik maar maximaal 7 km hoeft te lopen. 10 km deed ik in de versnelde eierkokers. Morgen nog een keer.

Vandaag heb ik tijdens de raids 2 shiny ivysaur gevangen en daarna nog gewoon een 100% shiny bulbasaur. Ik had al wel een shiny charmander en squirtle.

Voor een volle kanto moet ik alleen nog een zapdos en voor johto alleen een delibird. Ik hoop de zapdos nog uit de doos te krijgen of deze maand de looming quest af te maken. Na de opmerking hier hoop ik dat de delibird zich binnenkort laat zien.
Op een dag van level 9 naar level 12 :proud:
Delibird zal rond kerst wel terugkomen :)

Ik heb deze week 2 nieuwe shinies aan m'n collectie mogen toevoegen: Klink en Lillipup (nu beide volledig ge-evolueerd) :yes: en nog een paar shinies die ik al had. Ik zal maar voor me houden hoeveel precies :devil: .
Ja was raar, 2 van de 5 kregen wel nog een pas.
Er was wel een aardige shiny spawn in de raids vond ik. Op Blastiose na hadden we steeds 1 of 2 shiny in de groep. Ik had wel graag de Charizard gehad.

100% shiny, gaaf! Welke had je?

Looming quest geeft toch een (nog wel eens slechte) Articuno?

Anne ik zou inderdaad even wachten met purifien tot je de quest hebt.

Heb 5 van de 7 eieren uitgelopen vandaag (voor 1 steen :facepalm:) en ben geen 2e taak tegengekomen. Slim om het zo te doen met je eierkokers, ik hoop dat je nog een rondje researches uit kunt lopen. :mrgreen:

Ik vind ook al weken geen Spinda research. Was wel leuk geweest met de doduo en nu de onix en slow poke. :proud:
Ik had bij de eerste raid een shiny blastiose, later nog een shiny charizard. Onderweg nog een shiny burmy plant en een shiny ralts gevonden. En vanmiddag nog ene lucky trade gedaan waar ik een shiny Lugia van kreeg. Prima dag vandaag.

En LPB, als je articuno van vorige maand hebt gevangen krijg je deze maand Zapdos uit die quest.
Ik moet nog een stuk of 8 porygons vangen. Helaas zit het weer de komende dagen niet mee.

Heeft iemand een idee wat er volgende week in de event box zal zitten? Heb genoeg muntjes voor een event box, maar de adventure box ga ik niet halen.
Dit weer nodigt niet echt uit om lekker op jacht te gaan, bij mij staat het nu dus een beetje op een laag pitje. Ben ook niet meer op zoek gegaan naar de rocket bazen dus zit nog steeds op datzelfde punt. Heb deze week en krijg komende week ook veel uren te werken dus dat wordt ook niet veel.
Zaterdag gaan we naar een andere stad, misschien kan ik dan weer wat leuks vangen.
Rubble schreef:
08-12-2019 09:02
Ik moet nog een stuk of 8 porygons vangen. Helaas zit het weer de komende dagen niet mee.

Heeft iemand een idee wat er volgende week in de event box zal zitten? Heb genoeg muntjes voor een event box, maar de adventure box ga ik niet halen.
Ik vermoed zomaar een paar incubators, wat starpieces, lucky eggs ananassen en ballen. Aangezien alle bonussen van het afgelopen jaar dan een paar uur van kracht zijn.
LittlePinkBean schreef:
07-12-2019 22:26
Ja was raar, 2 van de 5 kregen wel nog een pas.
Er was wel een aardige shiny spawn in de raids vond ik. Op Blastiose na hadden we steeds 1 of 2 shiny in de groep. Ik had wel graag de Charizard gehad.

100% shiny, gaaf! Welke had je?

Looming quest geeft toch een (nog wel eens slechte) Articuno?

Anne ik zou inderdaad even wachten met purifien tot je de quest hebt.

Heb 5 van de 7 eieren uitgelopen vandaag (voor 1 steen :facepalm:) en ben geen 2e taak tegengekomen. Slim om het zo te doen met je eierkokers, ik hoop dat je nog een rondje researches uit kunt lopen. :mrgreen:

Ik vind ook al weken geen Spinda research. Was wel leuk geweest met de doduo en nu de onix en slow poke. :proud:
Niet meer. In november was het articuno, als je de quest nu afrondt, krijg je de nieuwe reward. Je krijgt dan ook weer een nieuwe quest met een andere titel (ben m even kwijt) maar dezelfde opdrachten. Die levert ook weer de legendary van de maand waarin je m afmaakt op.
Ik heb nog 3 sunkern, horsea en porygorn nodig, hopelijk dadelijk als ik boodschappen ga doen.
Net kon ik vanaf de bank ineens bij 2 stops en een pokemon in een gym zetten. Hoef ik er straks niet voor om te lopen :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven