Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
goed dat je dat duidelijk hebt gemaakt aan hem...

tja wat FBM worden mijn ogen steeds meer geopend, ten negatieve van hem, ten positieve van mezelf... wat niet wegneemt, dat ik ondanks alles een zwak voor deze man blijf houden, maar omdat ik dat weet, probeer ik hem ook bij me vandaan te houden...
Betekent dat dat jij iemand per sms vertelde dat jij een ander had Vlieg?

Mannen vinden het denk ik toch moeilijk om iets rechtstreeks te zeggen tegen vrouwen. NIet tegen mannen, dan is het klatsboem en je doet het er maar mee, maar ik denk dat vrouwen zo onbegrijpelijk zijn voor veel mannen dat ze hun toevlucht nemen tot smsjes...
ik denk dat PV iets dergelijks heeft meegemaakt maar dan met een vrouw (PV is man toch?)

Maar goed punt dat laatste van je MP, ben bang dat dat dichtbij de waarheid komt...
Staat er wel een beetje knullig hé? ;)

Ik bedoelde dat ook ik werd geconfronteerd met een dergelijk smsje.
hoewel ik eerder denk dat ze laf zijn tav vrouwen en het daarom per sms doen... bang voor (kwade) reacties omdat ze weten dat ze fout zitten...
Het is niet fout om iemand niet leuk genoeg te vinden. Het is meer dat vrouwen waaroms willen horen en dat mannen die niet hebben. Niks fouts aan, kwestie van Venus en Mars. Denk ik.
nee dat klopt mp, doelde meer ergens anders op. Het is inderdaad niet fout om iemand niet leuk te vinden, maar wel laf om dit per sms aan iemand mee te delen.
Zo is het.......en daar hebben TM en ik het ook al zo vaak over gehad..bovendien weet ik dat hij de dingen heel goed in een vriendelijk, duidelijk mailtje kan verwoorden. Maar kennelijk vind hij dit toch lastig om de een of andere reden en dacht hij dat het mij toch niet zo veel meer zou doen, dus dat het zo wel kon.

anyway ....voor nu maar gaan slapen, morgen weer nieuwe dag !

bye liefjes
PS zou het bijna vergeten in dit verhaal, maar........heb vrijdag date gehad met CM. Een hele leuke avond! Vonk bij mij niet overgeslagen, want qua gezicht heb ik niet helemaal de hots van hem (was daar al bang voor bij de foto's), maar qua mens vind ik alles aan hem leuk (humor, netjes, stabiel, accentloos, leuke kleding, leuke job/tekst etc) en hij laat duidelijk blijken mij leuk te vinden.
oh dat klinkt goed miran. Ik geloof dat ik cm nog niet ken, maar zo te horen een leuke man! denk je dat er nog kans is dat de vonk overslaat?

Ik ga ook zo richting bed, ben moe! welterusten allemaal!
Hai allemaal,

Heb vandaag besloten dat ik misschien toch maar aan mezelf moet toegeven dat ik een relatie wil. Ben er zo een die altijd het hardst roept dat ze heel vrijgezellig is enzo, maar geloof dat ik toch wel iets mis. Heb nog nooit een echte relatie gehad, en ben echt nogal klunzig met jongens. Maar misschien moet ik iets directer zijn en meer 'zoeken'.

- Leeftijd? 21

- Hoe lang al single? 21 jaar. de laatste jongen die ik zoende was in augustus, de laatste jongen die waar ik een leuk gesprek mee heb gehad was 1,5 week geleden.

- Geslacht m/v ? v

- Langste relatie ? n.v.t.

- Kortste relatie? n.v.t.

- Regio? randstad

- Aan het daten? nee helaas

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) varierend van 7/9, verschilt per moment

- Sterrenbeeld ? boogschutter

- Kinderen of kinderwens ? voorlopig nog niet, misschien over 10 jaar ofzo

- Hobby's ? reizen, paardrijden, skieen, gezellige avondjes uit/lunches/koffie-date's met mijn vriendinnen.

De jongen die ik 1,5 week gesproken heb is een vriend van de vriend van een vriendin, heb hem toen twee keer gesproken in een week, vond hem leuk, maar wilde na de eerste keer heel rustig aan doen. hij zij ook wel iets van zie ik je weer, en toen zei ik iets van ja, hier toch (standaard kroeg). Twee dagen later was hij er ook, maar toen had een andere vriend van hem echt een nogal lullige actie uitgehaald met een vriendin van mij, dus ik was heel boos en zei iets van: weet je dat jou vriend echt een * is, zoiets. en toen nog heel even gesproken maar moest toen weg.

hoop hem snel weer tegen te komen en weer een leuk gesprek met hem te voeren.

that's about it, ik ben gewoon niet zo goed met jongens. houd jullie op de hoogte en zal goed meelezen! ben benieuwd.

Elisabeth
Fijne 2de paasdag allemaal!!

Jeetje LM en Miran...wat een verhalen weer! voor jullie!!!

Knap LM dat je niet met hem wilt afspreken! Hou maar lekker de eer aan jezelf. Want als hij nu vreemd wilt gaan met jou...dan maakt hij veel duidelijk dat hij jou echt niet waard is!

Miran...Pff via een smsje nog wel! Ongelovelijk. Als hij een beetje respect in zijn donder had, had hij je gebeld en anders uitgebreid gemaild als hij dat bellen niet aankon! Wat ga je nu met CM doen? Aangezien hij jou wel ziet zitten, maar jij hem niet......

MP...zo ik heb een paar keer je stukje gelezen, maar snap de banden nog steeds niet Als het maar gezellig is!!!

Welkom Elisabeth

Het drankje doen was zaterdagavond gezellig. Ik geloof dat er wel een vervolg komt!

Verder gister paasbrunch gehad met klein aandeel familie en 's avonds ook gegeten! Had alleen einde van de middag migraine en daar werd ik niet echt blij van.

Straks lekker naar vriendinnen toe en daarmee 2de paasdag doorbrengen! Weer lekker veel eten
Goodmorning!!

Wat een heerlijk weertje he? Ik ga lekker eind fietsen....lekker in de zon en goede workout.

Ik ben gister met Appel naar het terras aan het strand geweest...was erg lekker en gezellig! Dag ervoor lekker thuis gerommeld en gerelaxed...ik hou ervan, een lekker extra lang weekend hebben. :-)

Miran...wat een klote-sms van TM. Dat had hij wel anders kunnen aanpakken zeg...dit komt wel als een enorme koude douche over je heen.

Date met CM was wel gezellig dus? Alleen je vond hem fysiek niet aantrekkelijk? Ga je nog afspreken met hem of laat je het zo?

WM...vertel eens wat meer details van je date? Waarom komt er een vervolg?

LM...goed van je dat je zo sterk blijft tov FBM ondanks dat hij je nog steeds heel wat doet!

Welkom Elisabeth!
Ik zal ook even het lijstje invullen:

- Leeftijd? 24

- Hoe lang al single? Bijna anderhalf jaar

- Geslacht m/v ? Vrouw

- Langste relatie ? 6,5 jaar

- Kortste relatie? 3 maandjes ongeveer

- Regio? Limburg

- Aan het daten? Ja!

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Een 7

- Sterrenbeeld ? Vissen

- Kinderen of kinderwens ? De eerste tijd nog geen kinderwens

- Hobby's ? Leuke dingen doen met vriendinnen, zoals stappen, winkelen, lekker ergens eten, gezellige avondjes met een wijntje erbij dat soort dingen

Ik ben op dit moment aan het daten met een jongen, alleen het nadeel is dat hij 200 km uit de buurt woont maar dat mag de pret niet bedrukken. We zien wel waar het schip strand.
Goodmorning!

Zo te lezen (of niet te lezen..rustig) geniet iedereen van de paasdagen! Hier wil de zon niet echt doorkomen, gisteren ook al niet. Voel me inside ook niet zo zonnig...had gisteren echt een dipdag en als klap op de vuurpijl kreeg ik sms van R dat hij mij los wil laten...

Had al gevoel dat er iets was, want na kort telefoontje vrijdagavond (toen was hij uit zn hum) niets meer gehoord. Gi.avond gesmst of hij vandaag plannen had en kreeg raar smsje terug dat ik maar keuze moest maken uit mn grote kennissenkring omdat hij druk was. Toen ik vroeg wat er was, kreeg ik lange sms terug dat hij onze 'relatie' niet meer kan, we passen niet bij elkaar, t is niet eerlijk tov mij en zichzelf en hij moet mij loslaten. Ik reageerde natuurlijk waarom dit per sms moest en daana gebeld. Hij heel emo, kwam moeilijk uit zn woorden (hij is ook geen prater natuurlijk), maar het voelde niet goed voor hem omdat het toch nooit iets zou worden Na wat aanreikingen van mijn kant, begon ik het te begrijpen. Hij heeft afgelopen weekend net zo beleefd als ik, het was heel intens en hij is bang dat ik het binnenkort weer afkap, zoals al 2x eerder gebeurd is. Hij neemt zichzelf dus in bescherming nu.Heel begrijpelijk. Hij heeft teveel gevoelens voor deze sex/v+ relatie. Allemaal heel verwarrend nu, omdat ik meer voor hem gaan voelen, ik het nu heel fijn vind met hem, maar ik er ook niet 100% voor kan gaan, omdat het communicatie-issue tussen ons een belemmering is....Hij zei nog wel dat ie van me houdt, maar ik kon daar niets op zeggen.

heb m net gesmst of we vanavond even facetoface met elkaar kunnen praten, maar nog nix gehoord. Misschien ook beter van niet..

Sorry voor egopost, maar zit er meer mee dan ik zelf gedacht had!
Miran en LM:
Goodmorning!!..

Miran, geen stijl hoor, dat via een sms meedelen, maar ben een beetje mosterd na....afijn, je snapt 'm! Ga je nog een keer met cm afspreken?

WM, ik heb even gemist dat je een date had zaterdagavond, waar ken je 'm van?

Ik heb zo m'n 3e date, hij vroeg of ik zin had om bij 'm te komen eten, en ervoor misschien nog ergens een terrasje doen, of wellicht weer een strandwandeling (vonden we allebei leuk, beetje over het strand lopen) Wel spannend, is de eerste keer dat ik bij 'm thuis kom, en dan gaat ie ook nog eens koken, als ik maar een beetje gespreksstof weet dan..maar de vorige 2 date's ging dat eigenlijk ook helemaal vanzelf, dus ga me maar niet druk maken vantevoren....

Iedereen veel plezier vandaag!!...
welkom nieuwelingen
Xen..... voor jou!!..

Ik snap je heel goed hoor, maar R. ook wel een beetje, Hij neemt zichzelf in bescherming, bang voor een volgende afwijzing En vorig weekend was de sex heftig, dat zal hij ook zo ervaren hebben.

Vandaar dat ie nu stap terug neemt, omdat hij inziet dat het nooit wat wordt tussen jullie, en voor een SV met een beetje meer, is hij misschien te gevoelig, en kan dat dus blijkbaar niet meer opbrengen. Maar wel lastig, omdat je na vorig weekend wel iets meer voor hem bent gaan voelen....Begrijp dat jij hem helemaal niet wil loslaten, ondanks dat je weet dat jullie qua communicatie niet met elkaar op 1 lijn zitten enzo, maar dat je hem toch wel graag ziet. Moeilijk dat hij dan nu afstandelijk gaat doen, wat ik van hem ook wel een beetje snap, het is te pijnlijk voor 'm, daarom wil hij je los laten, om zo ook weer een beetje vrij in zijn hoofd te zijn, want je zit best veel in zijn hoofd denk ik...

Denk dat een gesprek ook beter is, maar dan moet hij dat ook willen...
Xen , Mier en LM
Nog steeds geen berichtje van Viva mbt mijn wachtwoord..

Zit zelf ook aldoor wel een ww te bedenken , maar ik kom er maar NIET op grrr
Thanks TP! ja idd ik begrijp hem ook (zou in zijn situatie hetzelfde hebben gedaan), maar vind het ook heel jammer dat t nu gebeurt, nu we closer zijn dan ooit (en niet alleen vanwege de sex), maar ja begrijp ook dat t nu juist enger is...

Ik ben altijd degene die roept dat liefde ook loslaten is en nu ik word losgelaten voelt dat heel raar en leeg..

Dubbel dubbel, wil m niet kwijt, maar kan er ook nog niet 100% voor gaan, eigenijk heel egoistisch dus als je er over nadenkt.

Maar ben hier altijd wel eerlijk over geweest gelukkig,

jij veel plezier vandaag he! Spannend hoor, bij hem thuis!
Volgens mij doe ik het weer onder vleermuis
Ik weet nu ook waardoor het komt , wanneer ik mijn ww invoer dan geeft ie aan dat t ww niet bekend is maar ik sta dan wel ingelogd. Vreemd
Xen, je begrijpt hem ook, en waarschijnlijk had je hetzelfde gedaan als je hem was. Betekent dus dat je veel inlevingsvermogen hebt, want je snapt hem maar al te goed, alleen de timing is op het verkeerde moment denk ik...

Je bent er zeker altijd eerlijk over geweest, goed van jou..!

Wellicht in een gesprek face to face zeggen, dat je hem nu ook anders bekijkt, dat je graag bij 'm bent...maar dat je er niet 100% voor kan gaan, misschien is dat al voldoende voor hem..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven