Mode & Beauty alle pijlers

Sollicitatie kleding

09-12-2019 20:03 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Na lang thuis zitten door medische klachten wil ik nu weer aan het werk, ik heb op een aantal vacatures gereageerd en hoera ik mag aankomende maandag op gesprek. Maar wat doe ik aan? Ik heb een rondje door de stad gelopen, maar ik kan niet slagen. Blazers passen mij niet, ik ben smal in omvang maar wel gezegend met cup G boobies dus de blazers die ik heb gepast zijn veel te groot als ik de knoopjes dicht doe of hangen langs mijn boobies als het bij mijn schouders goed zitten. Schoenen moeten zonder hak zijn en goed aansluiten bij mijn enkels, (en echt leer zijn) waarom zie ik alleen maar oma modellen in de winkels? Het liefst ga ik op mijn docs solliciteren maar dat is in het zakenleven echt een no go. Ik houd echt van stoer (docs, skinny jeans, trui of vest) en ik ben geen meisje meisje. Ik heb maat 38,40. Wie heeft voor mij goede tips? Alvast bedankt!
Dit is ook leuk https://www.secretaressenet.nl/wp-conte ... esprit.png
Angie10 schreef:
11-12-2019 13:54
Geen col bij grote borsten. Dat oogt massief. Liever ook geen ronde hals maar v-hals flatteert. Met maat 38-40 is een pantalon met overslagvest ook prima vind ik. Of een overslagjurk.
Succes met je sollicitatie !!
Vanwaar de vermelding? Met andere maten niet dan?
vivapimpelmees schreef:
10-12-2019 00:11
Dit dus. Ik heb écht nog nooit gezien dat het een vrouw met grote borsten flatteert.
Oh ik wel. Ook de voorbeelden die hier getoond worden.

Of je moet met flatteren bedoelen dat de borsten kleiner lijken.
Voor mij betekent flatteren dat je ze juist laat uitkomen. Ik vind dat heel mooi.
permis schreef:
11-12-2019 18:42
Oh ik wel. Ook de voorbeelden die hier getoond worden.

Of je moet met flatteren bedoelen dat de borsten kleiner lijken.
Voor mij betekent flatteren dat je ze juist laat uitkomen. Ik vind dat heel mooi.
Ik laat mijn f cup ook graag uitkomen. Maar wel classy en flatterend en dat lukt niet met coltrui zoals de voorbeelden laten zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven