Onzin klets en zeurtopic part deux

vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
donderdag 12 december 2019 om 18:27
Goedenavond!
Phoebe, klinkt goed een leuke date in het vooruitzicht!
Dolfje: succes vanavond met je werk.
Rouge, lastig! Heb je een helder idee wat je voor jezelf zou willen doen?
Ik ben vanmiddag wat eerder van m’n werk vertrokken. Thuis een half uur op de bank gelegen en daarna m’n kinderen van bso opgehaald. Had echt dat momentje nodig. De leerlingen op m’n werk waren erg druk, dus een half uur even helemaal niks was heerlijk!
We hebben al gegeten en ik heb al gedoucht. Zometeen bedritueel starten en dan chillen in m’n huispak!
Phoebe, klinkt goed een leuke date in het vooruitzicht!
Dolfje: succes vanavond met je werk.
Rouge, lastig! Heb je een helder idee wat je voor jezelf zou willen doen?
Ik ben vanmiddag wat eerder van m’n werk vertrokken. Thuis een half uur op de bank gelegen en daarna m’n kinderen van bso opgehaald. Had echt dat momentje nodig. De leerlingen op m’n werk waren erg druk, dus een half uur even helemaal niks was heerlijk!
We hebben al gegeten en ik heb al gedoucht. Zometeen bedritueel starten en dan chillen in m’n huispak!

donderdag 12 december 2019 om 19:30
Rouge, idd lastig.
Kan er over mee praten want ik weet ook niet goed op dit moment of ik iets anders zou willen en wat dan. (Ik werk al een tijd op m'n huidige werk. Heb het nog erg naar maar zin maar ik weet het toch niet...)
Dank Hertje, heb er zin in en ik mis hem...
Klinkt goed, lekker chillen in je huispak, ben ik momenteel ook aan het doen. Heerlijk!
Kan er over mee praten want ik weet ook niet goed op dit moment of ik iets anders zou willen en wat dan. (Ik werk al een tijd op m'n huidige werk. Heb het nog erg naar maar zin maar ik weet het toch niet...)
Dank Hertje, heb er zin in en ik mis hem...

Klinkt goed, lekker chillen in je huispak, ben ik momenteel ook aan het doen. Heerlijk!

donderdag 12 december 2019 om 19:52
Hier ook al huispak en helaas erg misselijk. Gaat een buikgriep door de school, zo geen zin in.
Vanmiddag had ik juist heel lieve kinderen in mijn klas. Juist de groep die ik meestal de lastigste vind was vandaag heel braaf.
Wel nog een lastige collega die twee keer iets van mij wilde tijdens mijn les. Zij had haar voorbereiding niet op orde en stuurde een leerling om mij te vragen het voor haar op te zoeken. Was dezelfde die me vorige week met de afwas liet zitten dus ik voelde me nu ook niet geroepen haar probleem op te lossen. Ik ben trots op mezelf.
Vanmiddag had ik juist heel lieve kinderen in mijn klas. Juist de groep die ik meestal de lastigste vind was vandaag heel braaf.
Wel nog een lastige collega die twee keer iets van mij wilde tijdens mijn les. Zij had haar voorbereiding niet op orde en stuurde een leerling om mij te vragen het voor haar op te zoeken. Was dezelfde die me vorige week met de afwas liet zitten dus ik voelde me nu ook niet geroepen haar probleem op te lossen. Ik ben trots op mezelf.

donderdag 12 december 2019 om 20:17
Hallo allemaal!
Vandaag een lange dag in vergadering gezeten. Vermoeiend, maar tegelijk wel altijd gezellig. Net pasta gemaakt met een hoop restje in huis en nu languit op de bank. Vriend komt ook zo naar mijn huis. Dan lekker netflixen op de bank.
Balen dat je ziek bent Andersom! Dat is wel het nadeel van op een school werken, kinderen nemen van alles mee... Wel goed dat je je collega het even lekker zelf hebt laten uitzoeken! Had ze jou ook maar even moeten helpen in plaats van je laten zitten!
@Rouge: ik heb een eigen bedrijf en het bevat mij prima. Wel hard werken, maar dat vind ik niet erg. Helemaal niet omdat ik er nu ook heel direct iets voor terug krijg. Weet je wat je zou willen doen en heb je het netwerk om het op te zetten?
Eventueel zou je ook nog part-time kunnen gaan werken en daarnaast zelf een bedrijf/ iets voor jezelf kunnen starten.
Werk ze Dolfje!
Klinkt veelbelovend Phoebs! Ik ben benieuwd wat hij voor je in petto heeft!
Vandaag een lange dag in vergadering gezeten. Vermoeiend, maar tegelijk wel altijd gezellig. Net pasta gemaakt met een hoop restje in huis en nu languit op de bank. Vriend komt ook zo naar mijn huis. Dan lekker netflixen op de bank.
Balen dat je ziek bent Andersom! Dat is wel het nadeel van op een school werken, kinderen nemen van alles mee... Wel goed dat je je collega het even lekker zelf hebt laten uitzoeken! Had ze jou ook maar even moeten helpen in plaats van je laten zitten!

@Rouge: ik heb een eigen bedrijf en het bevat mij prima. Wel hard werken, maar dat vind ik niet erg. Helemaal niet omdat ik er nu ook heel direct iets voor terug krijg. Weet je wat je zou willen doen en heb je het netwerk om het op te zetten?
Eventueel zou je ook nog part-time kunnen gaan werken en daarnaast zelf een bedrijf/ iets voor jezelf kunnen starten.
Werk ze Dolfje!
donderdag 12 december 2019 om 20:38
Hè Andersom, balen van je misselijkheid. Hopelijk waait het over!
Lekker dat je leerlingen braaf waren. Had die collega in de gaten dat je zelf in een les zat, of dacht ze dat je los rond liep? Sowieso een lekkere gedachte dat ze haar slechte voorbereiding nu zelf mocht oplossen.
M’n huispak bevalt me goed
. Poes is erbij op schoot gekropen, thee, chocola. Even ontspannen.
Kan ik er morgen weer tegenaan.
Lekker dat je leerlingen braaf waren. Had die collega in de gaten dat je zelf in een les zat, of dacht ze dat je los rond liep? Sowieso een lekkere gedachte dat ze haar slechte voorbereiding nu zelf mocht oplossen.
M’n huispak bevalt me goed

donderdag 12 december 2019 om 20:46
Hertjehertje schreef: ↑12-12-2019 20:38Hè Andersom, balen van je misselijkheid. Hopelijk waait het over!
M’n huispak bevalt me goed. Poes is erbij op schoot gekropen, thee, chocola. Even ontspannen.
Ik hoop ook dat het overwaait. De collega moet hebben geweten dat ik les had, want er zaten zes leerlingen van haar bij mij.
Lekker hè zo'n huispak, met een slappe broek waarmee je lekker kunt hangen met je benen omhoog.

donderdag 12 december 2019 om 22:22
Oww nee joh, verzinnen samen iets, geen surprise date, alsjeblieft zeg haha...Kraaienpootje schreef: ↑12-12-2019 20:17Hallo allemaal!
Balen dat je ziek bent Andersom! Dat is wel het nadeel van op een school werken, kinderen nemen van alles mee... Wel goed dat je je collega het even lekker zelf hebt laten uitzoeken! Had ze jou ook maar even moeten helpen in plaats van je laten zitten!![]()
Werk ze Dolfje!
Hij vroeg wat ik in het weekend ging doen en of ik zin had om iets te doen.
Had ik denk ik niet verteld maar hij is een stuk jonger dan ik en nog niet erg veel relatie-ervaring.
(Lang verhaal)
Is niet echt een 'date', daar hebben we er al een paar van gehad. (Wat drinken, paar keer naar de bios etc)
En dat vind ik ook niet erg want ik krijg de kriebels alleen al van het woord 'date', en geslijm en romantiek daar ben ik niet zo van als afstammeling van een nuchtere Friezin

(Sa ist en net oars

Andersom: beterschap!
Ich liebe huispakken sinds ik er een paar heb van Hunkemoller in verschillende kleuren, van velours, echt heerlijk!
Dolf: werk ze morgen nog!

donderdag 12 december 2019 om 22:35
Phoebemeaculpa schreef: ↑12-12-2019 22:22Oww nee joh, verzinnen samen iets, geen surprise date, alsjeblieft zeg haha...
Hij vroeg wat ik in het weekend ging doen en of ik zin had om iets te doen.
Had ik denk ik niet verteld maar hij is een stuk jonger dan ik en nog niet erg veel relatie-ervaring.
(Lang verhaal)
Is niet echt een 'date', daar hebben we er al een paar van gehad. (Wat drinken, paar keer naar de bios etc)
En dat vind ik ook niet erg want ik krijg de kriebels alleen al van het woord 'date', en geslijm en romantiek daar ben ik niet zo van als afstammeling van een nuchtere Friezin![]()
![]()
(Sa ist en net oars)
Andersom: beterschap!
Ich liebe huispakken sinds ik er een paar heb van Hunkemoller in verschillende kleuren, van velours, echt heerlijk!
Dolf: werk ze morgen nog!
Ik ben (nog) niet ziek hè, alleen maar misselijk.
Veel plezier met (de voorpret van) je date.

vrijdag 13 december 2019 om 07:40
Kraaienpootje schreef: ↑13-12-2019 07:35Goedemorgen!
Ik zou nog lekker even in bed met een kop koffie wakker te worden. Even lui zijn op de vrijdag. De hond ook, die ligt languit op zijn rug naast me te snurken
Vandaag een dagje thuiswerken. Laatste rapporten afschrijven. Nog 1 week en dan vakantie![]()

Goedemorgen!!!!

vrijdag 13 december 2019 om 08:34
Owwwkkkk.... Phoebs is, mogelijk door een loskomende vlindertuin, zwaar van haar padje af geloof ik...
Ik ging net weer eens mijn slaapkamer verbouwen (als in met meubels schuiven, hobby van me...), twee lampen gesloopt...
Denk dat ik voor de wereldveiligheid maar beter op bed moet gaan liggen tot het over is... (Nog beter, in Eva-kostuum op bed gaan liggen nadat ik een bepaald persoon gewaarschuwd heb...
Of zou dat averechts werken......?)

Ik ging net weer eens mijn slaapkamer verbouwen (als in met meubels schuiven, hobby van me...), twee lampen gesloopt...
Denk dat ik voor de wereldveiligheid maar beter op bed moet gaan liggen tot het over is... (Nog beter, in Eva-kostuum op bed gaan liggen nadat ik een bepaald persoon gewaarschuwd heb...

vrijdag 13 december 2019 om 09:26
Ik ook!Phoebemeaculpa schreef: ↑13-12-2019 07:40Ik ook, nog 1 week en dan lekker twee weken vakantie
![]()
Goedemorgen!!!!

vrijdag 13 december 2019 om 13:11

Het was nu nog erger want ik had mn kamer gisteren verbouwd en vanmorgen heb ik hem weer terugverbouwd want ik vond het toch stom. Nu niet meer maar ik blijf niet aan de gang hoor...
Mensen ik trek het niet meer, ik ben inmiddels echt compleet van m'n padje af...
Fietste net vlak bij hem in de buurt, ik dacht zal ik langs gaan? Maar ik durfde niet...

Wat is dit erg zeg... (Ok eigenlijk vooral erg leuk, zo onverwacht...)

vrijdag 13 december 2019 om 13:55
vrijdag 13 december 2019 om 15:45
mijn feest gaat niet door
, nou moet ik alsnog koken geen zin
@hertje ja, ben er al een beetje mee bezig maar nog niet actief, het is vooral een uit de hand gelopen hobby
.
@phoebes, ik heb heel lang in de retail/horeca gewerkt maar daar ben ik klaar mee, wil iets anders maar heb niet echt geweldige diploma's dus het is lastig.
hahahahah ga je nu ookal in de stalker modus
@Andersom heel goed lekker in haar sop laten gaar koken
beterschap
@kraaienpoot, bij mijn 2 laatste banen deed ik het ernaast, maar op een gegeven moment werkte ik 40uur en had ik bijna nergens tijd voor. vandaar dat ik n met het idee speel om het te proberen maar ik twijfel vreselijk
de 1ste pakte het namelijk niet goed uit omdat ik er heel onzeker van werd.
Huispak : ik heb een luipaard versie compleet met oortjes
alleen de rits is stuk wordt hoog tijd voor een nieuwe
gloeiende ik dacht ik ga even een was draaien, wil de wasmachine niet meewerken
volgend jaar wil ik echt een nieuwe helemaal klaar mee!!!

@hertje ja, ben er al een beetje mee bezig maar nog niet actief, het is vooral een uit de hand gelopen hobby

@phoebes, ik heb heel lang in de retail/horeca gewerkt maar daar ben ik klaar mee, wil iets anders maar heb niet echt geweldige diploma's dus het is lastig.
hahahahah ga je nu ookal in de stalker modus

@Andersom heel goed lekker in haar sop laten gaar koken

@kraaienpoot, bij mijn 2 laatste banen deed ik het ernaast, maar op een gegeven moment werkte ik 40uur en had ik bijna nergens tijd voor. vandaar dat ik n met het idee speel om het te proberen maar ik twijfel vreselijk

Huispak : ik heb een luipaard versie compleet met oortjes

gloeiende ik dacht ik ga even een was draaien, wil de wasmachine niet meewerken

Relax we're all crazy, it's not a competition

vrijdag 13 december 2019 om 15:57
hihi grapjePhoebemeaculpa schreef: ↑13-12-2019 15:52Nee hoor Rouge, Phoebs gaat niet in de stalkmodus, ik was moe, het is ***weer, ik wilde naar huis en hij was er toch niet...(appte hij later...)

vrijdag 13 december 2019 om 19:42
Zo het is weekend.
Kregen nog een soort van ruzie toen ik thuiskwam want alle twee honger en wat gestresst. Toen we eenmaal in de friettent gegeten hadden was het weer goed.
Ik hoest nog als een tierelier dat is wel irritant nu.
Morgen dus uitje van werk man al gaat een gedeelte van het uitje niet door maar we gaan toch.
Kregen nog een soort van ruzie toen ik thuiskwam want alle twee honger en wat gestresst. Toen we eenmaal in de friettent gegeten hadden was het weer goed.
Ik hoest nog als een tierelier dat is wel irritant nu.
Morgen dus uitje van werk man al gaat een gedeelte van het uitje niet door maar we gaan toch.
vrijdag 13 december 2019 om 19:47
Yeah!!! Weekend!!!
Rouge, je kan altijd nog leerkracht worden als je niet weet wat je wil doen. Baangarantie aanwezig!!!
Vandaag was m’n klasje weer een stel schatjes. Was zelf ook relaxed en dat werkt toch goed door voor de sfeer in de klas.
Misschien moet ik maar eens in m’n huispak op school verschijnen. Hoe relaxed zou dát zijn
Mijn huispak is trouwens een joggingbroek, slaapshirt en badjas. Samengeraapt zooitje dus.
Allemaal leuke plannen dit weekend?, naast slaapkamer verbouwen en leuke date (niet noodzakelijkerwijs is die volgorde. Of misschien wel gecombineerd tot 1 activiteit)
Wij hebben het rustig, alleen een afspraak met vriendin.
Rouge, je kan altijd nog leerkracht worden als je niet weet wat je wil doen. Baangarantie aanwezig!!!
Vandaag was m’n klasje weer een stel schatjes. Was zelf ook relaxed en dat werkt toch goed door voor de sfeer in de klas.
Misschien moet ik maar eens in m’n huispak op school verschijnen. Hoe relaxed zou dát zijn
Mijn huispak is trouwens een joggingbroek, slaapshirt en badjas. Samengeraapt zooitje dus.
Allemaal leuke plannen dit weekend?, naast slaapkamer verbouwen en leuke date (niet noodzakelijkerwijs is die volgorde. Of misschien wel gecombineerd tot 1 activiteit)
vrijdag 13 december 2019 om 19:55
Zo zit ik er ook bij maar de badjas is nu in mijn geval een lelijk fleecvestHertjehertje schreef: ↑13-12-2019 19:47

vrijdag 13 december 2019 om 20:20
HAHAHAHAHAHA heb wel is met het idee gespeeld, maarja... ik weet niet geduld heb ik zeker maar streng zijn ben ik slecht inHertjehertje schreef: ↑13-12-2019 19:47Yeah!!! Weekend!!!

nouuuu hopenlijk gaat het feest morgen wel door en anders niet zoveel