Wel eens gewonnen?
zaterdag 11 april 2009 om 22:41
Ik nog nooit tot voor kort.
Maar ik werd 2 weken geleden ineens gebeld dat ik had gewonnen met een wedstrijd van de V&D. Hiervoor moest je een simpel rebusje invullen. Ik had meegedaan in mijn kraambed haha en was het allang weer vergeten (zoon is nu bijna 4 maanden).
De prijs was "win je lengte in lego!".
Er waren 10 winnaars in Nederland, waaronder hier dus 1!
Vandaag mochten mijn dochter en zoon (ik had hun beider naam op het papiertje gezet en ze hadden dochter als winnaar gekozen, maar voor ons hebben ze dus samen gewonnen) het cadeau in ontvangst nemen.
Heul officieel in het restaurant van de V&D, met koffie en taart, paaseieren en een foto voor in de plaatselijke krant.
Dochter is 4 en we hebben dus een bult duplo gekregen, onder andere de boerderij, dierentuin en trein en nog heel veel kleinere doosjes, er zaten ook nog wat doosjes lego voor zoon bij, maar die is 6 en vind duplo ook nog geweldig. Wij hebben dus hele zoete kinderen dit weekend
Ik vond het een absolute kick om te winnen, helemaal omdat er meer dan 5000 inzendingen waren en er dus maar 10 winnaars waren. Nog nooit eerder wat gewonnen en dan win je zoiets tofs.
Dus ook leuk om het hier even te delen, maar ik vroeg me ook af:
Hebben jullie wel eens meegedaan aan wedstrijden? En heb je wel eens gewonnen en wat dan?
Maar ik werd 2 weken geleden ineens gebeld dat ik had gewonnen met een wedstrijd van de V&D. Hiervoor moest je een simpel rebusje invullen. Ik had meegedaan in mijn kraambed haha en was het allang weer vergeten (zoon is nu bijna 4 maanden).
De prijs was "win je lengte in lego!".
Er waren 10 winnaars in Nederland, waaronder hier dus 1!
Vandaag mochten mijn dochter en zoon (ik had hun beider naam op het papiertje gezet en ze hadden dochter als winnaar gekozen, maar voor ons hebben ze dus samen gewonnen) het cadeau in ontvangst nemen.
Heul officieel in het restaurant van de V&D, met koffie en taart, paaseieren en een foto voor in de plaatselijke krant.
Dochter is 4 en we hebben dus een bult duplo gekregen, onder andere de boerderij, dierentuin en trein en nog heel veel kleinere doosjes, er zaten ook nog wat doosjes lego voor zoon bij, maar die is 6 en vind duplo ook nog geweldig. Wij hebben dus hele zoete kinderen dit weekend
Ik vond het een absolute kick om te winnen, helemaal omdat er meer dan 5000 inzendingen waren en er dus maar 10 winnaars waren. Nog nooit eerder wat gewonnen en dan win je zoiets tofs.
Dus ook leuk om het hier even te delen, maar ik vroeg me ook af:
Hebben jullie wel eens meegedaan aan wedstrijden? En heb je wel eens gewonnen en wat dan?
Whatever, I do what I want
zondag 12 april 2009 om 13:11
quote:Lad schreef op 12 april 2009 @ 12:59:
Ik heb ooit de 'Brief van de Week'-pen van de Donald Duck gewonnen!
Onvergetelijk...
*Voelt hevige steek van jaloezie en vraagt zich nog steeds af waarom haar bevlogen epistels nooit zijn beloond met een plaatsing als Brief van de Week.*
Ja, Brief van de Week in de Donald Duck is wintechnisch echt het allerhoogste goed.
Ik heb ooit de 'Brief van de Week'-pen van de Donald Duck gewonnen!
Onvergetelijk...
*Voelt hevige steek van jaloezie en vraagt zich nog steeds af waarom haar bevlogen epistels nooit zijn beloond met een plaatsing als Brief van de Week.*
Ja, Brief van de Week in de Donald Duck is wintechnisch echt het allerhoogste goed.

zondag 12 april 2009 om 13:15
Half jaar lidmaatschap op Tina (bon invullen op shampoo)
Een weekend Londen (was via mijn school, de leerling met de hoogste cijfers kreeg dit! echt een super leuke verrassing.
Walkman (was via 3 FM ik was in de uitzending en mocht 1 min. geen uh, ja en nee zeggen volgens mij).
Een dagje Burgers Zoo inlcu. treinreis, eten, leuke spulletjes (via Tsjakka (?) een slagzin invullen).
Een rugzak van duurmerk (weet niet meer hoe ik die gewonnen heb)
Weekend Miljonairs bordspel (vraag beantwoorden in tijdschrift)
Kaartjes voor Australian Idol finale (gewoon via website)
Kaarjtes voor Jambaroo (waterpretpark, moest vraag beantworoden op internet)
Appeltaart (cavia race @ braderie)
Volgens mij nog meer maar kan ik zo niet opkomen.
Een weekend Londen (was via mijn school, de leerling met de hoogste cijfers kreeg dit! echt een super leuke verrassing.
Walkman (was via 3 FM ik was in de uitzending en mocht 1 min. geen uh, ja en nee zeggen volgens mij).
Een dagje Burgers Zoo inlcu. treinreis, eten, leuke spulletjes (via Tsjakka (?) een slagzin invullen).
Een rugzak van duurmerk (weet niet meer hoe ik die gewonnen heb)
Weekend Miljonairs bordspel (vraag beantwoorden in tijdschrift)
Kaartjes voor Australian Idol finale (gewoon via website)
Kaarjtes voor Jambaroo (waterpretpark, moest vraag beantworoden op internet)
Appeltaart (cavia race @ braderie)
Volgens mij nog meer maar kan ik zo niet opkomen.

zondag 12 april 2009 om 13:17
quote:Elynn schreef op 12 april 2009 @ 13:11:
[...]
Ja, Brief van de Week in de Donald Duck is wintechnisch echt het allerhoogste goed.Wees er maar jaloers op... Een 'gewoon' kind van zeven heeft zijn hele leven nog voor zich. Ik, daarentegen, wist op mijn zevende dat het daarna alleen nog maar minder zou worden...
[...]
Ja, Brief van de Week in de Donald Duck is wintechnisch echt het allerhoogste goed.Wees er maar jaloers op... Een 'gewoon' kind van zeven heeft zijn hele leven nog voor zich. Ik, daarentegen, wist op mijn zevende dat het daarna alleen nog maar minder zou worden...
zondag 12 april 2009 om 13:22
Ik heb een keer een prachtig koffiezetapparaat gewonnen, met espresso en cappuccino functie. Ik had meegedaan aan een soort van boodschappenspel van de plaatselijke krant. Elke tiende beller met een goed antwoord won dit apparaat. Ik had al bedacht dat het eigenlijk niet zo'n goede actie was van die krant want na tien keer snel achter elkaar bellen had je dus al grote kans om zo'n apparaat (twv 350 gulden) te winnen en dat kostte je dan maximaal 10 gulden (het telefoontje kostte namelijk een gulden per keer). Gek genoeg hoefde ik maar één keer te bellen en toen was ik al de winnaar! Ik kon het niet geloven en heb nog een keer gebeld om te horen of je niet altijd de winnaaar was of zo, maar dat er dan nog ergens een addertje onder het gras zat, maar nee hoor, toen won ik niets. Dat apparaat heeft me dus 2 gulden gekost. Gek genoeg is die krant ook heel snel met die actie gestopt
!
Verder ooit een keer een mexx t-shirt bij een slagzinwedstrijd gewonnen en een keer 110 euro in de Staatsloterij.
Mijn vriend en ik hebben ook allebei in onze jeugd weleens iets gewonnen met een radiospelletje, hij een rugzak en een fohn en ik bonnen voor de rock and roll beurs in de rai (!).
Wat ik heel graag een keer zou winnen is 10 minuten onbeperkt shoppen in de Bijenkorf of zo...dat lijkt me echt geweldig!

Verder ooit een keer een mexx t-shirt bij een slagzinwedstrijd gewonnen en een keer 110 euro in de Staatsloterij.
Mijn vriend en ik hebben ook allebei in onze jeugd weleens iets gewonnen met een radiospelletje, hij een rugzak en een fohn en ik bonnen voor de rock and roll beurs in de rai (!).
Wat ik heel graag een keer zou winnen is 10 minuten onbeperkt shoppen in de Bijenkorf of zo...dat lijkt me echt geweldig!
zondag 12 april 2009 om 13:25
quote:Lad schreef op 12 april 2009 @ 13:17:
[...]
Wees er maar jaloers op... Een 'gewoon' kind van zeven heeft zijn hele leven nog voor zich. Ik, daarentegen, wist op mijn zevende dat het daarna alleen nog maar minder zou worden...
O, dan moet ik mijn neigingen om alsnog een gooi naar het Brief van de Week-schap te doen toch maar proberen te onderdrukken, hoeveel moeite dat ook zal kosten.
Sterkte met het dragen van je zware last.
[...]
Wees er maar jaloers op... Een 'gewoon' kind van zeven heeft zijn hele leven nog voor zich. Ik, daarentegen, wist op mijn zevende dat het daarna alleen nog maar minder zou worden...
O, dan moet ik mijn neigingen om alsnog een gooi naar het Brief van de Week-schap te doen toch maar proberen te onderdrukken, hoeveel moeite dat ook zal kosten.
Sterkte met het dragen van je zware last.
zondag 12 april 2009 om 13:48
zondag 12 april 2009 om 21:22
quote:Jazzie schreef op 11 april 2009 @ 23:49:
Vroeger een grote bos bloemen met een kleurwedstrijd voor moederdag.
En met klik en win bij verschillende bladen een boek van Sylvia Witteman en deze week kreeg ik een staatslot binnen en bioscoopkaartjes.
Bij zo'n gratis krant een dubbeldvd van Bassie gewonnen... en ik haat Bassie. Maar meegedaan voor mijn zoontje!En dan vergeet ik nog helemaal de 2 kaarten voor Tarzan en 2 kaarten voor de keukenhof via de postcodeloterij!
Vroeger een grote bos bloemen met een kleurwedstrijd voor moederdag.
En met klik en win bij verschillende bladen een boek van Sylvia Witteman en deze week kreeg ik een staatslot binnen en bioscoopkaartjes.
Bij zo'n gratis krant een dubbeldvd van Bassie gewonnen... en ik haat Bassie. Maar meegedaan voor mijn zoontje!En dan vergeet ik nog helemaal de 2 kaarten voor Tarzan en 2 kaarten voor de keukenhof via de postcodeloterij!
maandag 13 april 2009 om 10:16
@ Laika, ja ik deed af en toe mee aan wedstrijden (toen ik tussen de 12 en 15 was denk ik) en als je 1 of 2 keer wat wint is dat natuurlijk motiverend dus doe je nog meer mee. Ik heb nog meer gewonnen maar kan echt niet meer bedenken wat. Misschien moet ik maar weer eens meedoen, zou best een reisje of zo willen winnen

maandag 13 april 2009 om 10:46

maandag 13 april 2009 om 10:52
Leuk om te lezen dit, krijg je bijna de neiging om weer wat vragendingetjes in te gaan vullen op het net...
Heb ooit eens bij het zoveeljarig bestaan van een winkelcentrum een fiets gewonnen.
Een televisie in een loterij en een stofzuiger
Uiteraard de ijsprijs van de postcodeloterij.
Kaartjes voor de musical Tarzan.
Heb nu kaarten liggen voor pretpark Fantasialand.
Wat kleine bedragen zoals 5 euro, 2,50, 10 euro in de postcodeloterij. (Ze weten me dus te vinden... )
Het spel stratego met een puzzel uit een puzzelblad.
En mijn dochter won, geloof dat ze een jaar of 6, 7 was een beertender met een verloting.
Eigenlijk best veel als ik het zo terug lees!
Heb ooit eens bij het zoveeljarig bestaan van een winkelcentrum een fiets gewonnen.
Een televisie in een loterij en een stofzuiger
Uiteraard de ijsprijs van de postcodeloterij.
Kaartjes voor de musical Tarzan.
Heb nu kaarten liggen voor pretpark Fantasialand.
Wat kleine bedragen zoals 5 euro, 2,50, 10 euro in de postcodeloterij. (Ze weten me dus te vinden... )
Het spel stratego met een puzzel uit een puzzelblad.
En mijn dochter won, geloof dat ze een jaar of 6, 7 was een beertender met een verloting.
Eigenlijk best veel als ik het zo terug lees!
maandag 13 april 2009 om 23:07
Potloden en een kleurboek bij een kleurwedstrijd.
Een (gratis) cassettebandje van New Kids on The block bij de bingo in groep 6
een half jaar abbonement op Veronica door een flyer code van de free record shop
eh.... denk, kraak... er moet meer zijn... maar vast niet heel veel meer!1
Een (gratis) cassettebandje van New Kids on The block bij de bingo in groep 6
een half jaar abbonement op Veronica door een flyer code van de free record shop
eh.... denk, kraak... er moet meer zijn... maar vast niet heel veel meer!1
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
dinsdag 14 april 2009 om 17:32
Grappig topic!
Heul lang geleden drie kaatseballen in een netje (tekenwedstrijd bibliotheek), onderweg naar huis ben ik ze verloren...
Op een fancy-fair een fluitketel (en de hele middag voor gek gelopen met een zwarte kring om mijn mond van de fluit, erg leuk als je puber bent!).
Bij radio 10 Gold een lang weekend voor 6 personen op Ameland (en gehikhak over welk stel er in de kamer moest slapen...wij dus, ter wille van de lieve vrede).
Via een tijdschrift: gele sneakers van Le Coq sportief.
Eén keer een tientje (guldentijdperk) van de bankgiroloterij.
Een keer 5 gulden van de Postcodeloterij.
Kleine prijsjes in de Staatsloterij (en we spelen al jááárenlang met in totaal 23 loten met diverse personen, waar blijft nou die grote klappurt?
Heul lang geleden drie kaatseballen in een netje (tekenwedstrijd bibliotheek), onderweg naar huis ben ik ze verloren...
Op een fancy-fair een fluitketel (en de hele middag voor gek gelopen met een zwarte kring om mijn mond van de fluit, erg leuk als je puber bent!).
Bij radio 10 Gold een lang weekend voor 6 personen op Ameland (en gehikhak over welk stel er in de kamer moest slapen...wij dus, ter wille van de lieve vrede).
Via een tijdschrift: gele sneakers van Le Coq sportief.
Eén keer een tientje (guldentijdperk) van de bankgiroloterij.
Een keer 5 gulden van de Postcodeloterij.
Kleine prijsjes in de Staatsloterij (en we spelen al jááárenlang met in totaal 23 loten met diverse personen, waar blijft nou die grote klappurt?

zondag 19 april 2009 om 18:16
Lingeriesetje, met Yes bel & win tig jaar geleden,
een fiets met de pennenverkoop op school,
een hebbedingensetje van bel&win van fancy tig jaar geleden, was onder andere een roze koekkoeksklok.
Filmkaartjes
En de klapper tot dusver: afgelopen december met jawel weer een bel&win, ditmaal de Viva.
De all inclusive reis naar Gran Canaria voor 2 personen, in januari dus we zijn al geweest
Sinds kort heb ik een leesmap van 3 weken oud en kan ik steeds net niet meer bellen hihi.
een fiets met de pennenverkoop op school,
een hebbedingensetje van bel&win van fancy tig jaar geleden, was onder andere een roze koekkoeksklok.
Filmkaartjes
En de klapper tot dusver: afgelopen december met jawel weer een bel&win, ditmaal de Viva.
De all inclusive reis naar Gran Canaria voor 2 personen, in januari dus we zijn al geweest

Sinds kort heb ik een leesmap van 3 weken oud en kan ik steeds net niet meer bellen hihi.
zondag 19 april 2009 om 18:25
Heb op zich wel redelijk wat gewonnen:
* Kledingbon t.w.v. 50 euro
* Boek
* Boekenpakket twv 200 euro
* Dvd
* T-shirt
* Concertkaarten
En mijn lover
* 150 gulden in de staatsloterij
* Concertkaarten
* 200 euro in de postcodeloterij
En vroeger natuurlijk wel es met kleurplaten, maar weet niet meer wat.
* Kledingbon t.w.v. 50 euro
* Boek
* Boekenpakket twv 200 euro
* Dvd
* T-shirt
* Concertkaarten
En mijn lover
* 150 gulden in de staatsloterij
* Concertkaarten
* 200 euro in de postcodeloterij
En vroeger natuurlijk wel es met kleurplaten, maar weet niet meer wat.
maandag 20 april 2009 om 00:13