Stofzuiger: Wat is de beste keuze....
zaterdag 21 december 2019 om 11:49
Ik ben op zoek naar een nieuwe stofzuiger.
Nu in 2 winkels geweest: De ene raadt een Miele Jubilee aan, de ander de Henry Petcare.
Iemand ervaring met 1 van deze dingen?
Ik heb 2 katten die behoorlijk verharen, gladde vloeren en een stoffen bank.
Of aanraders voor andere goede stofzuigers? Ik zoek iets met veel power, waarmee ik vooral de bank
ook kattenhaar vrij kan houden.
Maximaal andijvie topic dit
, maar misschien brengt dit mij nog iets.
Nu in 2 winkels geweest: De ene raadt een Miele Jubilee aan, de ander de Henry Petcare.
Iemand ervaring met 1 van deze dingen?
Ik heb 2 katten die behoorlijk verharen, gladde vloeren en een stoffen bank.
Of aanraders voor andere goede stofzuigers? Ik zoek iets met veel power, waarmee ik vooral de bank
ook kattenhaar vrij kan houden.
Maximaal andijvie topic dit
zaterdag 21 december 2019 om 12:18
Mocht je voor een robot gaan, koop dan wel de Roomba met docking station, anders loop je nog steeds iedere keer dat vuilbakje uit te kloppen.
zaterdag 21 december 2019 om 12:32
Wij hebben deze van Miele, werkt geweldig ook om kattenharen weg te zuigen.
https://www.coolblue.nl/product/794549/ ... lergy.html
https://www.coolblue.nl/product/794549/ ... lergy.html
zaterdag 21 december 2019 om 13:09
Een jaar geleden had ik precies hetzelfde probleem en toen ook een topic erover geopend. Uiteindelijk is het hier de Rowenta Silent Force Cyclonic geworden. Best een dure uitgave, maar echt elke cent waard!
Hij is stiller als een gemiddelde stofzuiger, heeft veel snoerlengte (ik woon gelijkvloers en kan 95 m2 stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen) en daarnaast heeft hij heel veel opzetstukken. Ook speciale dierenhaarborstels voor tapijt en de bank zowel groot als klein. Maar hij heeft zoveel zuigkracht dat ik eigenlijk altijd gewoon de standaardborstel gebruik voor het vloerkleed en dergelijke. En een wasbaar filter , dus nooit geen vieze geurtjes van de stofzuiger zelf.
Nu klink ik echt alsof ik aandelen heb in die stofzuiger, maar ik ben er gewoon nog steeds heel blij mee.
Hij is stiller als een gemiddelde stofzuiger, heeft veel snoerlengte (ik woon gelijkvloers en kan 95 m2 stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen) en daarnaast heeft hij heel veel opzetstukken. Ook speciale dierenhaarborstels voor tapijt en de bank zowel groot als klein. Maar hij heeft zoveel zuigkracht dat ik eigenlijk altijd gewoon de standaardborstel gebruik voor het vloerkleed en dergelijke. En een wasbaar filter , dus nooit geen vieze geurtjes van de stofzuiger zelf.
Nu klink ik echt alsof ik aandelen heb in die stofzuiger, maar ik ben er gewoon nog steeds heel blij mee.
zaterdag 21 december 2019 om 14:33
zaterdag 21 december 2019 om 15:48
Ik heb dezelfde ervaring. Ik heb mij zelf drie weken geleden ook een Dyson kado gedaan. Een vriendin van mij heeft deze ook en ik heb het van te voren een paar keer geprobeerd. Heerlijk, gezeul, gewoon fijn stofzuigen.Goldfishgirl schreef: ↑21-12-2019 14:26Een snoerloze Dyson! Sinds ik deze heb, is stofzuigen een hobby geworden! De V11 types gaan een uur lang mee.
zaterdag 21 december 2019 om 18:10
GEEN Snoerloze Dyson nemen! Wij hebben de V10, Het eerste jaar zeer blij mee, maar nu krap 3 jaar later niet meer. Het accuvermogen is in die tijd van 40 min terug gegaan naar een kwartier. En in dat kwartier kan ik dus mijn benedenverdieping echt niet stofzuigen, dus ondertussen een nutteloze stofzuiger van 500+ euro in huis.
We hebben nu een philips powerpro expert aangeschaft, zakloos en met snoer en wat een verademing.
We hebben nu een philips powerpro expert aangeschaft, zakloos en met snoer en wat een verademing.
zaterdag 21 december 2019 om 19:37
Thnx! Naar zoiets zat ik al te zoeken! Morgen eens even verder vergelijken!JuriaanB schreef: ↑21-12-2019 14:33Misschien heb je hier iets aan:
https://www.stofzuigers.net/beste-stofzuiger-met-zak/
https://www.consumentenbond.nl/stofzuiger/vergelijker
https://www.kieskeurig.nl/stofzuiger
zaterdag 21 december 2019 om 21:11
Goldfishgirl schreef: ↑21-12-2019 14:26Een snoerloze Dyson! Sinds ik deze heb, is stofzuigen een hobby geworden! De V11 types gaan een uur lang mee.
Dito hiero.
Geen gezeur/gezeul.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zondag 22 december 2019 om 07:42
Even tussen haakjes: wij hadden hetzelfde probleem, binnen een jaar kon ik nog amper stofzuigen. Omdat het een gekend probleem is met deze stofzuiger en er nog garantie op zat, hebben ze kosteloos een betere accu ingebouwd. Hij doet het nu weer super! Misschien kan je eens terug naar de winkel gaan?Eki12 schreef: ↑21-12-2019 18:10GEEN Snoerloze Dyson nemen! Wij hebben de V10, Het eerste jaar zeer blij mee, maar nu krap 3 jaar later niet meer. Het accuvermogen is in die tijd van 40 min terug gegaan naar een kwartier. En in dat kwartier kan ik dus mijn benedenverdieping echt niet stofzuigen, dus ondertussen een nutteloze stofzuiger van 500+ euro in huis.
maandag 23 december 2019 om 11:25
Wij hebben een grote hond met dikke vacht die twee keer per jaar flink verhaard. Beneden gebruik ik een Hetty, zuigt alle haren en rommel prima op en er gaat heel veel in. Maar het is wel een zwaar en lomp ding dus voor de boven- en zolderverdieping gebruik ik een kleine lichte stofzuiger van Miele. Die kostte maar 120 euro maar doet het ook prima, is alleen wel snel vol dus niet zo geschikt voor beneden waar de hond het meeste is.
maandag 23 december 2019 om 14:18