Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 22 december 2019 om 18:58

zondag 22 december 2019 om 18:59
Heb je lekker een bad op je kamer, zodat je even kan ontspannen?DuchessMeganMarkle schreef: ↑22-12-2019 18:57Ik schrik van de venijn en valsheid en dat sommige forummers tot in de treurnis details naar boven halen, stelletje ramptoeristen. Dat zegt blijkbaar hoe interessant hun eigen leven is, not.

zondag 22 december 2019 om 19:00
Sterkte met alles, wat een rottige situatie voor je

Tjezus, wat vals

zondag 22 december 2019 om 19:17
Mijn ouder had ook niets met preutsheid. Hartstikke gaaf. Maar ik vond het verschrikkelijk en het was ook gewoon bewuste desinteresse in hoe een puber functioneert en hoe fragiel pubers zijn. En als je dat oplost met een pokkepyjama, dan trek je die ene keer zo'n pokkepyjama aan en ga je de dag erna om het te compenseren de hele dag in je blote reet de heg snoeien.

zondag 22 december 2019 om 19:20
Ik denk dat de kerriesaus uit een zakje komt en dat de bloemkool gewoon apart gekookt is. Maar ik kan het mis hebben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 22 december 2019 om 19:20
Ja dat. Kerriesaus uit een pakje.charlottew88 schreef: ↑22-12-2019 19:20Ik denk dat de kerriesaus uit een zakje komt en dat de bloemkool gewoon apart gekookt is. Maar ik kan het mis hebben.
Geen bijzonderheden
zondag 22 december 2019 om 19:21
DuchessMeganMarkle schreef: ↑22-12-2019 18:57Ik schrik van de venijn en valsheid en dat sommige forummers tot in de treurnis details naar boven halen, stelletje ramptoeristen. Dat zegt blijkbaar hoe interessant hun eigen leven is, not.
Laat lekker gaan joh. Ga lekker uitrusten! Hartstikke vervelend allemaal voor je.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 22 december 2019 om 19:24
Precies.Betty_Slocombe schreef: ↑22-12-2019 19:17Mijn ouder had ook niets met preutsheid. Hartstikke gaaf. Maar ik vond het verschrikkelijk en het was ook gewoon bewuste desinteresse in hoe een puber functioneert en hoe fragiel pubers zijn. En als je dat oplost met een pokkepyjama, dan trek je die ene keer zo'n pokkepyjama aan en ga je de dag erna om het te compenseren de hele dag in je blote reet de heg snoeien.
Alsof ik anders word van een pyjama. Bahbah.

zondag 22 december 2019 om 19:27
Lady*Voldemort schreef: ↑22-12-2019 19:25Nee, dat kan niet. Als ik het doe dan doe ik het goed. Ik ga zo'n gestreepte herenpyjama kopen, met een gulp.

zondag 22 december 2019 om 19:27
zondag 22 december 2019 om 19:28
Lady*Voldemort schreef: ↑22-12-2019 19:25Nee, dat kan niet. Als ik het doe dan doe ik het goed. Ik ga zo'n gestreepte herenpyjama kopen, met een gulp.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zondag 22 december 2019 om 19:30
Die heb ik sowieso al, maar dan zonder gulp. Lekker katoen.Lady*Voldemort schreef: ↑22-12-2019 19:25Nee, dat kan niet. Als ik het doe dan doe ik het goed. Ik ga zo'n gestreepte herenpyjama kopen, met een gulp.

zondag 22 december 2019 om 19:30

Het is te duur voor één keer dragen, maar zo'n pyjama en dan van een ouderwetse kledingzaak die nog "confectie" op de gevel heeft staan.
Maar de Wibra heeft ze ook en die zijn prima!