Buurmeisje Fixen
woensdag 25 december 2019 om 00:00
He mensen,
Ik heb een vraag. Al ruim 5 jaar woon ik in het huidige huis. Nu begin in gevoelens te krijgen voor mijn buurmeisje. In die 5 jaar ben ik nooit echt een gesprek aan gegaan met haar. Ik wil nu proberen om haar Instagram etc. te krijgen. Hebben jullie tips hoe ik dit goed kan aanpakken zodat het niet awkward wordt voor mij.
Ik heb een vraag. Al ruim 5 jaar woon ik in het huidige huis. Nu begin in gevoelens te krijgen voor mijn buurmeisje. In die 5 jaar ben ik nooit echt een gesprek aan gegaan met haar. Ik wil nu proberen om haar Instagram etc. te krijgen. Hebben jullie tips hoe ik dit goed kan aanpakken zodat het niet awkward wordt voor mij.
woensdag 25 december 2019 om 00:07
Als je gevoelens aan het ontwikkelen zijn, dan zal er af en toe contact zijn lijkt me. Breidt dat uit, op een normale manier, en stel een leuke date voor.
Of blijf dromen.
(Een en ander wel afhankelijk van jullie leeftijd. Jij klinkt jong en zij is een buurmeisJE (??). Als het legaal is mijn tip volgen, als het niet legaal is hulp zoeken)
Of blijf dromen.
(Een en ander wel afhankelijk van jullie leeftijd. Jij klinkt jong en zij is een buurmeisJE (??). Als het legaal is mijn tip volgen, als het niet legaal is hulp zoeken)
woensdag 25 december 2019 om 00:26
Probeer gewoon normaal sociaal contact te leggen als buur van ongeveer dezelfde leeftijd.
'Fixen' lijkt me een behoorlijk verkeerd doel / denkwijze (als ik t goed snap)
apatura wijzigde dit bericht op 25-12-2019 00:28
0.32% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 25 december 2019 om 00:32
Precies dacht ik ook
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
woensdag 25 december 2019 om 00:32
Akward wordt het altijd als je er zo over denkt, je moet het er gewoon voor over hebben (of niet) om het risico te nemen dat je op je bek gaat.
En je moet je dan van tevoren voornemen dat het haar verlies is als ze niks wil proberen met jou.
En dan vraag je haar gewoon een keer mee uit.
Probeer dicht bij jezelf te blijven en verzin een date met genoeg elementen waar jullie beiden van kunnen genieten.
Vraag haar anders in eerste instantie gewoon eens op de koffie, of zoiets.
En probeer er dan achter te komen waar ze van houdt.
En je moet je dan van tevoren voornemen dat het haar verlies is als ze niks wil proberen met jou.
En dan vraag je haar gewoon een keer mee uit.
Probeer dicht bij jezelf te blijven en verzin een date met genoeg elementen waar jullie beiden van kunnen genieten.
Vraag haar anders in eerste instantie gewoon eens op de koffie, of zoiets.
En probeer er dan achter te komen waar ze van houdt.
woensdag 25 december 2019 om 03:39
Dat vraag ik me ook af. TO klinkt in zijn manier van schrijven en woordkeuze nog erg jong.
Blijf in jezelf geloven !
woensdag 25 december 2019 om 06:47
Waarom is dit toch het eerste wat in de op komt?

Sowieso, laat woorden als “fixen” achterwege. Praat gewoon netjes en beschaafd.
Zomaar uit het niks haar toevoegen is ook wat vreemd. Ik zou eerder proberen een gesprekje te voeren met haar. Ik neem aan dat je haar wel eens buiten ziet, dus zeg dan eens wat meer dan alleen hoi. Geef haar een compliment ofzo. Praat desnoods over het weer. Dan merk je vanzelf wel of ze interesse heeft in een gesprekje met jou.

Sowieso, laat woorden als “fixen” achterwege. Praat gewoon netjes en beschaafd.
Zomaar uit het niks haar toevoegen is ook wat vreemd. Ik zou eerder proberen een gesprekje te voeren met haar. Ik neem aan dat je haar wel eens buiten ziet, dus zeg dan eens wat meer dan alleen hoi. Geef haar een compliment ofzo. Praat desnoods over het weer. Dan merk je vanzelf wel of ze interesse heeft in een gesprekje met jou.