radeloos

25-12-2019 14:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallokes,

nieuw hier en ten einde raad.
Ik heb net mijn partner de deur gewezen. Ik kan niet meer...
Er is zoveel gebeurd en gezegd.
Ik voel me niet gerespecteerd en zie daar zo van af.
Praten lukt al helemaal niet...
We hebben zeker onze goede momenten... Als hij niet gedronken heeft,
en hij op tijd en stond "aan zijn trekken" komt.
Dat kan toch geen voorwaarde zijn voor een goede relatie...

Het zou moeten voelen als een opluchting, maar voel me gebroken...
Sterkte.
Klinkt als de juiste beslissing!!
Op naar een gelukkig 2020.
:hug:

Ps hier moet je even doorheen maar je gaat je snel beter voelen hoor.
Dit is inderdaad geen leuke beslissing, maar ik denk wel de beste. Ik heb dit 2 jaar geleden ook gedaan, maar dan op 1 januari. Na de zoveelste opmerking liep de emmer over en heb ik hem gewoon aan de deur gezet. Gelukkig is dit mijn woning en had hij geen poot om op te staan.
Ik ben daar nadien ook niet goed van geweest, maar ik besefte wel dat dat de beste beslissing was. Ik was er daardoor ook wel snel bovenop.

Als de goede momenten er alleen maar zijn als hij niet gedronken heeft en aan zijn trekken is gekomen, dan is dat inderdaad geen goede relatie.

Geef het even tijd, en dan zal het wel aanvoelen als een opluchting. Hopelijk heb je in 2020 meer geluk. Sterkte!
Goede keuze. Wanneer je wordt behandeld op een manier waarbij je je minder voelt zit het niet goed. Ik ben vier jaar geleden weg gegaan bij mijn ex. Te lang vast gehouden aan ‘volgens de norm hebben we het goed dus dit zal er wel bij horen’. Niemand weet dat hij me letterlijk uit bed schopte als hij zijn ‘zin’ niet kreeg. Ik voelde me minder en minder waard. Het zal moeilijk zijn maar doorzetten je kan het
Welkom bij de club! Vanaf nu wordt het beter. Ik heb ruim een jaar geleden mijn dronkenlap verlaten: het was een goede keuze.
Ik heb vorig jaar tussen Sinterklaas en kerst de stekker eruit getrokken. Best choice ever!! Zat in een vreselijk huwelijk met iemand die dronk en snoof.

Echt! Dit rotgevoel gaat over. Heel veel geluk voor 2020 gewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven