Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Jammer Bam, maar hartstikke lief dat je gekeken hebt! Voor Juul nog wel geslaagd, of waren die ook weg?
Voor juul waren ze ook weg 12/13 & 14/15 lagen er volop nog
O, mijn ventje wordt echt groot... hij heeft gewoon zijn middagslaapje overgeslagen. Maar nu hebben we hem wel wat eerder naar bed gedaan (7 uur ipv 8 uur) en hij is meteen knock-out. Dus geen drama's van in en uit bed klimmen en huilen.
Stressed is just desserts spelled backwards
maar goed daar hebben we niks aan!
Hier ook groene Crocjes. Ik krijg ze altijd van vriendin haar kindje, handig is dat.

Ben nog op zoek naar All Stars, geruite roze..

Mal, stoer zeg, zijn slaapje overslaan! Per dag bekijken maar?

Leuk Amalia, van de VS! Kids zijn bij opa en oma?

Neehoor, geen positieve testen hier. Ik kreeg een print voor aan de muur en van CG een briletui en een tasje van de Body Shop.
quote:bambino schreef op 14 april 2009 @ 19:44:

maar goed daar hebben we niks aan!bij ons ook alle maten behalve de kleinsten. En de actie ging vandaag in en ik was er om 12 uur. Volgens mij lagen de mensen gewoon in slaapzakken voor de winkel
quote:compu schreef op 14 april 2009 @ 19:52:

Mal, stoer zeg, zijn slaapje overslaan! Per dag bekijken maar?

Ik denk als hij naar het KDV gaat dat hij dan misschien maar op moet blijven. Hij mist anders altijd anderhalf uur leuke dingen doen. En dat ik het thuis per dag bekijk.
Hij krijgt nu natuurlijk veel minder frisium dan voorheen. Misschien dat hij er daarom nu wel aan toe is want frisium is ook een slaapmiddel.
Mal, mijn oudste wordt ook groot. Hij heeft zijn eerste kinderfeestje alleen gehad vandaag. En ook voor het eerst heel wat cola gedronken (dat heeft hij echt nog nooit van mij gemogen...).

Amalia, wow naar New York! Ik ben ooit een maand in Texas geweest, vonnik erg leuk!
Compu, wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. Ben je er blij mee?
Hoe is het met oma Jinny?
cola op een kinderfeestje??
Cola Jin? Op dat feestje? Achterlijk zeg, dat ze dat zomaar geven... baal je ervan? Zou ik wel doen. Maar ik ben dan ook een hele strenge moeder

Ha ha nee hoor, maar ik zou er wel van balen.

Stoer een feestje! Wat hebben ze gedaan behalve cola drinken.
Hai!

Hoe is het Jin?

Wilde morgen naar de Kruidvat. Zal wel te laat zijn dus. Jammer... Moet iets hebben rondom maat 25, geen idee welke dat dan is.

Verder kom ik later nog wel even. Moet nog berg verhalen nakijken...
Ja, ik was ook erg verbaasd dat er cola was en zoveel snoep dat het kind tot kerstmis misselijk moet zijn.... Echt balen niet, een beetje balen wel, hij mag ook wel eens gek doen zeg maar (maar liever niet met cola, maar ja, ik kan helaas niet alles ondervangen).

Over oma wordt nu gewaakt, dus kan elk moment afgelopen zijn.
Die die Mal en ik ook wilden Bridge.

Jin, cola op een kinderfeestje met 3-jarigen?! Zou ik ook niet heel gelukkig van worden. Slaapt hij wel nu?
Hoera, mijn ouders hebben hun huis nu 6 weken in de verkoop en donderdag komt de 1e kijker. Spannend!!!!

Ze hadden een nieuwbouwhuis bij mij in het dorp gekocht maar omdat hun huis niet liep en ze nog onder de verkoop uit konden, hebben ze ervan af gezien. Balen maar begrijpelijk.

Goed, het is maar 1 kijker, maar het is tenminste iets. Toch? En er hoeft maar 1 iemand een bod te doen....

Hel, hebben jullie nog wat gehoord van de open dag? Een stel was toch wel enthousiast?
Nee Jin, je kan idd niet alles ondervangen. Ik probeer het thuis zo normaal mogelijk te houden (hoewel het de laatste dagen erg moeilijk was en er toch wel erg veel chocola doorheen gegaan is....), zodat als ze buitenshuis eens een suikerbom krijgen, het niet te erg is.

Maar dan nog... cola...

Hoe oud werd dat kind?
Ha ha ha, lig weer in een deuk om de AH reclame. Nu weer de Efteling! Ik vind ze altijd geweldig. Super gecast ook die bedrijfsleider.
Kindjes (tweeling) werden vijf en mijn oudste was de jongste daar, maar toch...

Wat jammer dat het niet is doorgegaan, zou wel erg leuk zijn! En inderdaad, één koper is voldoende. Ik duim!
Wat leuk al die Crocs trouwens, en niet duur (heb ze hier voor 25,- per paar gekocht, maar ja, geen Kruidvat he ).

Mamax, hij is nu als een blok in slaap gevallen, maar hij was ook helemaal afgedraaid van dat feestje. Ik heb hem nog een poosje op schoot genomen (na een driftbui der driftbuien pfff ) en hem laten vertellen over vandaag. Zo schattig.
Normaal zijn Crocs hier ook 25 euro hoor!
30 euro
Knuffel Jinny, kan me voorstellen dat je nu liever even dicht bij je familie in de buurt wil zijn.

Hier geen crocs gescoord bij het Kruidvat, wij krijgen geen NLse krantjes meer. Er wordt hier wel veel op crocs gelopen door Gijs. Cas nog niet zo. Gijs heeft 27 nu en Cas 22/23.

Wauw Amalia, lekker naar NY! Heeft je liefje geen miles genoeg om jou ook naar FC te bumpen? :-)

Eduard moet over 1.5 week naar de VS maar ik mag weer niet mee. (achja, Texas is ook niet zo spannend als NY so I'll pass).

Wij hebben een kinderloze week. Kinderen hebben paasvakantie en ik niet dus zij zijn logeren tot vrijdag. Lekker rustig is het hier dus. Zalig!

UnderAged ColaDrinken: I plead the fifth. :-)

Waar is Star? Zo failliet dat ze d'r internetabo hebben opgezegd?

Zit temptation island te kijken, laatste kampvuur. Echt, wie doet daar nou toch aan mee? Ze kiezen je toch alleen maar uit als ze zeker weten dat je vreemdgaat!

Allemaal gezien trouwens dat het morgen 25 graden wordt? En wie hoeft er NIET te werken? Oui, MOI!

Ok, ik ga even plassen en dan m'n man pesten.
Goeiemorgen!

Ik ook niet Cin, lekker hè! Ik weet niet wanneer Star weer terug zou komen. Ben wel benieuwd naar al d'r aankopen . Lekker dat de kinderen zijn logeren, jij bent vandaag niet van je stretcher te krijgen zeker!

Ik ga even de was buiten hangen, boodschappen doen en dan verder niks vandaag. Mijn jongste mannetje is nu echt 2... Gek hoor, hij wordt ook zo groot ineens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven