Good Luck 2
woensdag 15 april 2009 om 09:51
woensdag 15 april 2009 om 10:25
Trut mag je volgens mij nog wel zeggen zonder een ban
ik heb het al vaker aan de stok gehad met haar. Zodra het over vruchtbaarheidsbehandelingen gaat komt zij daar weer aankakken met haar ideeën over dat het wel een reden zal hebben dat mensen verminderd vruchtbaar of onvruchtbaar zijn. Zo kwetsend.
ik heb het al vaker aan de stok gehad met haar. Zodra het over vruchtbaarheidsbehandelingen gaat komt zij daar weer aankakken met haar ideeën over dat het wel een reden zal hebben dat mensen verminderd vruchtbaar of onvruchtbaar zijn. Zo kwetsend.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 15 april 2009 om 11:54
Jin, gecondoleerd, wat verdrietig. Heb je haar laatst in Nl. nog gezien en gesproken? Kansje dat je bij de uitvaart kunt zijn?
Beetje rare overgang, maar Kokos, gefeliciteerd met je nieuwe autootje! Welke kleur?!
Compu, en jij gefeliciteerd nog met je verjaardag! Ha, dus de grote 4 komt in zich? Zie je er tegen op?
Amalia, hoe is 't met poes? Oh, en NY is te gek! Leuk hoor, zo'n tripje!
Mal, hoe is het met rijlessen? Ik vond je uitleg over dat automaat rijden erg helder, kan me heel goed voorstellen dat dat nu gewoon een uitkomst is. Heb je al een knoop doorgehakt? Oh, en wat je schrijft over die frustratie bij Jonathan, kan je em niet een alternatief bieden voor het slaan? dat 'ie niet jou mag slaan, maar wel een kussentje of de bank of zo?
Mamax, Sam naar PSZ, stoer! Gaat hij dan naar dezelfde groep als Max?
Bam, he, jammer van je crocs-expeditie. Was Julian nog een beetje te genieten of heb je hem maar thuis gelaten?
Cin, een kindvrije week, heeeeeeerlijk, haha! Ik zit het me in te denken, zou het stiekum toch ook wel een beetje saai vinden denk ik. Of als de dood dat ik eraan zou wennen.
Suus, en en en, heb je al een ban? Ik zal eens even kijken zo.
Mmm, moeten ook weer nieuwe crocs. Die van vorige zomer passen niet meer (groene maat 8/9, heb ze met m'n stomme kop weggegooid, had er misschien een van jullie nog een plezier mee kunnen doen....). En ze zijn toch wel erg handig, zeker met een tuin. Hebben de zandbak gevuld (met dank aan Suus!), groot succes, maar man, hoe hou je je huis zandvrij?!
Beetje rare overgang, maar Kokos, gefeliciteerd met je nieuwe autootje! Welke kleur?!
Compu, en jij gefeliciteerd nog met je verjaardag! Ha, dus de grote 4 komt in zich? Zie je er tegen op?
Amalia, hoe is 't met poes? Oh, en NY is te gek! Leuk hoor, zo'n tripje!
Mal, hoe is het met rijlessen? Ik vond je uitleg over dat automaat rijden erg helder, kan me heel goed voorstellen dat dat nu gewoon een uitkomst is. Heb je al een knoop doorgehakt? Oh, en wat je schrijft over die frustratie bij Jonathan, kan je em niet een alternatief bieden voor het slaan? dat 'ie niet jou mag slaan, maar wel een kussentje of de bank of zo?
Mamax, Sam naar PSZ, stoer! Gaat hij dan naar dezelfde groep als Max?
Bam, he, jammer van je crocs-expeditie. Was Julian nog een beetje te genieten of heb je hem maar thuis gelaten?
Cin, een kindvrije week, heeeeeeerlijk, haha! Ik zit het me in te denken, zou het stiekum toch ook wel een beetje saai vinden denk ik. Of als de dood dat ik eraan zou wennen.
Suus, en en en, heb je al een ban? Ik zal eens even kijken zo.
Mmm, moeten ook weer nieuwe crocs. Die van vorige zomer passen niet meer (groene maat 8/9, heb ze met m'n stomme kop weggegooid, had er misschien een van jullie nog een plezier mee kunnen doen....). En ze zijn toch wel erg handig, zeker met een tuin. Hebben de zandbak gevuld (met dank aan Suus!), groot succes, maar man, hoe hou je je huis zandvrij?!
woensdag 15 april 2009 om 12:28
Ik heb ondertussen bedacht dat trut ws inderdaad niet ban-waardig is. Zeker niet aangezien het mijn eerste gij-zal-niet-schelden overtreding is .
Jin, is er nog een kansje dat je naar de uitvaart kan? Hoest met jongste?
Voor de crocs-vogels onder u zal ik zo eens even naar de Kruidvat in dit ouwe lullen dorp. (hier waren de treinkaartjes en de hotelbonnen ook nog ruim voorradig toen het hele land al uitverkocht was. Je weet het niet...)
Hel: maat 10/11, groen ofzo
Bam: maat 10/11 voor Julian
Mamax: maat 8/9?
Amalia: ?
Mal: ?
Jin, is er nog een kansje dat je naar de uitvaart kan? Hoest met jongste?
Voor de crocs-vogels onder u zal ik zo eens even naar de Kruidvat in dit ouwe lullen dorp. (hier waren de treinkaartjes en de hotelbonnen ook nog ruim voorradig toen het hele land al uitverkocht was. Je weet het niet...)
Hel: maat 10/11, groen ofzo
Bam: maat 10/11 voor Julian
Mamax: maat 8/9?
Amalia: ?
Mal: ?
woensdag 15 april 2009 om 12:45
woensdag 15 april 2009 om 12:49
quote:Suze2 schreef op 15 april 2009 @ 12:28:
Hel: de zandvraag: niet, zie het als gratis schuur beurt voor je vloer
Nou, lekker dan...
Cool dat je nog even op Crocs jacht gaat! Any color will do voor mij hoor!
Mmm, ik was er ook bijna door van m'n gij-zult-niet-schelden gebod van gevalen. Sommige mensen sporen echt niet. Onfris tiepje. Moet erg denken aan een van die documentaires van die jongen Theroux van de BBC, weet je wel? Heeft altijd tamelijk extreme docs, gaat 'ie een week tussen de inmates op de zwaarst beveiligde gevangenis van de VS zitten enzo. Was ook een keer bij neonazi's, ook in de States. Knetterget die mensen.
Hel: de zandvraag: niet, zie het als gratis schuur beurt voor je vloer
Nou, lekker dan...
Cool dat je nog even op Crocs jacht gaat! Any color will do voor mij hoor!
Mmm, ik was er ook bijna door van m'n gij-zult-niet-schelden gebod van gevalen. Sommige mensen sporen echt niet. Onfris tiepje. Moet erg denken aan een van die documentaires van die jongen Theroux van de BBC, weet je wel? Heeft altijd tamelijk extreme docs, gaat 'ie een week tussen de inmates op de zwaarst beveiligde gevangenis van de VS zitten enzo. Was ook een keer bij neonazi's, ook in de States. Knetterget die mensen.
woensdag 15 april 2009 om 12:53
woensdag 15 april 2009 om 13:06
Julia pas prima in haar 10/11-jes (ja ja, te duur gekocht maar ja..... ) maar wat Hel zegt klopt wel: tussen de maten zit een enorm verschil. Weet je Mamax, ik koop ze allebei wel als ik ze zie. Breng ik ze gewoon terug als ze niet goed zijn.
Ok, ga ik nu ff (en kom ik hopelijk met bergen crocs terug)
Ok, ga ik nu ff (en kom ik hopelijk met bergen crocs terug)