Date door lastige periode

25-12-2019 21:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 28 en date met een man van 31.
We wonen een uur en 20 min uit elkaar.
Ik heb 1 kind en hij heeft er 2.

We hebben een tijd lang contact gehad, en uiteindelijk ook een aantal dates. Super leuk, beide voelde we de klik en vinden we elkaar heel erg leuk.
Wilden Het rustig aan doen, maar met allebei kinderen, werk en zo'n afstand moet je haast wel, want we kunnen voorlopig alleen nog afspreken zonder kids :).

Maar ineens sloeg het contact van de week helemaal om, waar eerst de hartjes om de oren gingen hoorde ik bijna niks meer.
Eerst dacht Ik, zijn kids zijn er..logisch.. Maar het zette Maar door, ook als zijn kids er even niet waren enz.

Dus aangegeven Dat die alles kan vertellen als er wat speelt. En of alles wel Goed gaat.

Hij vertelde me van niet, iets bij de moeder van zijn kids.

Nu geeft Hij aan dat Hij Heel boos is, zichzelf niet is, niet lekker in zijn vel zit en even tijd nodig heeft voor hem zelf.
Hij heel dankbaar is voor mijn steun, en die probeert wat we hebben niet kwijt te raken, maar dat hij zich nu totaal niet goed voelt.

Dat hij Mij echt nog steeds heel leuk vind, en dat het dat allemaal niet is.
Vervolgens krijg ik allemaal hartjes, en geef ik aan om even te bellen vanavond na alle kerst gedoe en zodat we beide kerst kunnen vieren.

Ruimte geef ik hem, eerste datum dat we elkaar zouden zien is zoiezo pas over 2 weken. Ik app niet veel, en laat hem genieten met de tijd met zijn kids, net zoals ik dat ook doe.

Wel plaatst hij van alles op social media, waar er weer zoveeeel vrouwelijke schoon is wat erop reageert, maar sinds dat wij daten niemand meer toegevoegd.

Ik probeer het te laten rusten en hem tijd ge geven, maar ik heb dit vaker meegemaakt en dan kwam eruit dat ze er niet aan toe waren (ook al zegt Hij "komt goed"),

We hebben allebei veel meegemaakt en zijn allebei heel.positief, daarom is Dit zo lastig.

Hoe kom ik hier nu het best doorheen zonder hem kwijt te raken...of is dit al done deal..?
Dit zegt niet veel goeds en komt jammer genoeg vaak voor. Je geeft hem ruimte en tijd, meer kan je voorlopig niet doen. Als hij je nog een paar weken in het onzekere laat, zou ik het wel voor bekeken houden want deze datingfase of prille relatie hoort leuk te zijn en geen energiezuiger. Iedereen heeft wel eens een mindere dag maar wanneer het chronisch blijkt ben je beter af zonder dit raadselachtig wezen.
Ik zou passen voor dit drama.
Zo snel zoveel gedoe, ik zou het afkappen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Is hij wel over zijn ex heen?
Inderdaad, meteen al drama.
En is het sowieso wel verstandig om met iemand te daten die 1.5 uur verderop woont, als je beide kinderen hebt?
Klinkt alsof hij jou aan t lijntje houdt en de aandacht fijn vindt.

Deze man is niet over zijn ex heen....?
iyanlavanzandt wijzigde dit bericht op 27-12-2019 01:00
Reden: Spelling
1.85% gewijzigd
Ik hoor alarmbellen rinkelen TO, jij ook?
Ik hoor ook allelei alarmbellen.
Hou de eer aan jezelf en niet meer appen.
Hij is zeker over zijn ex heen, hij heeft ook al een relatie na haar gehad.

Ik snap ergens wel dat die boos kan zijn ergens om, ik heb helaas wat dat betreft ook een hele vervelende ex. Maar hij laat dit allemaal heel hoog oplopen en hij heeft er nog niet eens met haar over gesproken, dus misschien valt het allemaal ook wel mee.

Maar inderdaad, ik heb ook al wat afstand genomen, maar het is best lastig want ik heb niet zo snel dat ik voor een man wil gaan.
Dit lijkt me niet positief. Zodra een date afstand neemt, is het vaak al einde oefening. Als hij gek op je was zou hij juist vaak contact willen. In een relatie komt het ook voor dat 1 van beiden even minder goed in het vel zit en dan wil je juist steun van de ander. Dus ik denk dat dit een smoes is. Eentje waar jij niks van kunt zeggen. Ik zou niks meer laten horen en afwachten of hij nog contact opneemt. Jullie zitten in de datefase, dus er is nog niet echt een relatie. Dikke kans dat hij met een ander contact heeft en interesse is verloren.
Ik zou hiermee stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven