Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Heee NIWGN, wat vervelend dat jullie zo lang hebben moeten wachten, maar gelukkig zijn jullie toch nog geholpen. En wat fijn dat Tygo er goed uit is gekomen. Dat moet een opluchting geweest zijn voor jullie. Ben je inmiddels alweer een beetje bijgetrokken? Altijd lekker als je op je werk een beetje bij kan gaan zitten komen

Fijn dat het beter gaat Jac! Gelukkig hoef je niet meer naar de dok en neemt de pijn af. Vaak zit je er dan zo vaak ongemerkt aan te voelen en dat maakt ook dat het zeer doet. Gelukkig een rustige Paas.

Gaat het goed met je Jac? Last van kwaaltjes of alleen maar zitten op een grote wolk?

Oh P. ik zag de eitjes meteen. Fantastisch hoe je steeds de plaatjes aanpast. Maakt het helemaal gezellig.

Ach, die arme Punkie de waterpokjes. Hij moet ze toch krijgen he..., maar het is wel fijn dat 'ie er geen last van heeft. Ze kunnen er goed naar van zijn. Daphne is er ook wel makkelijk door heen gefietst, dat was wel fijn.

@Pasen; Wij doen er niets aan. Gaan gewoon lekker genieten van het lange weekend. Ik las ook nog wel een pyjama-dagje in denk ik. En ik ga eitjes schilderen met Daphne, dat dan weer wel. Heb zo'n houdertje met verf gescoord en witte eieren. Ben benieuwd hoe ze het vindt.

Ze begint trouwens zo Knap te kleuren. Echt waar, ik ben helemaal onder de indruk. Waar ze eerst nog in het wilde weg zat te krassen, gaat ze nu echt proberen vakjes in te kleuren. Uiteraard nog niet binnen de lijntjes, maar wel doelbewust op dat vakje. Mooi man, wat groot

Ik ben nog wel een beetje verdrietig om Kat. Gisteren sprak ik vents zusje en ik vroeg haar - eigenlijk wist ik het antwoord wel - of ze er bij gebleven was om hem te kroelen. Maar niet dus. En natuurlijk snap ik dat. Het arme kind vond het super eng en verdrietig en het was ook niet haar kat, dus alleen maar logisch. Maar er ging bij mij wel even een steek door m'n lijf... M'n arme beestje... Ik moet er maar niet te veel over nadenken. Het is eenmaal zo. Het is gebeurd. Maar het lijkt wel alsof ik er wat langer 'last' van hou, juist omdat ik er niet zelf bij was. Zou dat kunnen?

Gisteren en vandaag gewerkt. Ik had er zelfs wel weer zin in en dat is best bijzonder, want meestal schijt ik er echt op als ik terug kom van vakantie. Maar goed, het was wel weer even 2 dagen doorbikkelen. Nu lekker 3 dagen niks doen
.
.
Hey ladies, allemaal optimaal genoten van de zon? Wat was het heerlijk he! Wij zouden gourmetten zondag, maar we hebben het vlees op de bbq gegooid Uniek he, bbq-en met Pasen, vorig jaar lag er nog sneeuw met Pasen.

En vrijdag gaan we een weekendje weg he!

*weer ah werk*

O ja Tristan:

- kan het alfabet helemaal haha

- heeft 't weekend 2 keer op de wc geplast

- ontdekt de lolligste dingen. Vanmorgen ging hij in- en uitademen met zijn shirtje omhoog, en ontdekte dat zijn buik dan op en neer gaat
.
.
Wilde nog even zeggen dak alvast een kekke tankini heb besteld voor de vollere tijden

Zozo, jullie weekend klinkt ook maximaal genieten he, P!

DDDJ, hoe gaat ie? Kan je poes een beetje loslaten? Ik zit er erg mee, met je toestand

NIWGN, is Tygo weer helemaal hersteld? En hoe is het met je moeder?
weekendje weg mail ik nog ff
.
Bij b*npr*x!

En dan die met dat strikje (groen-wit-zwart / rood-wit-zwart)
dat wil dus niet)
'tankini' invoeren en dan staat 'ie in de vierde rij (tellen van boven naar beneden)
Punkertje, gruwel jij ook al zo bij het idee aan een badpak?

(Voor mezelf dan he. Wil niemand voor de kop stoten, maar tja, als je korte pootjes hebt als ik dan is een tankini volgens mij sjieker en frivoler )
.
.
* wil ook tankini zien, maar weet niet helegaar niet welke webshop er bedoeld wordt... )

Ik heb ook een tankini trouwens. Badpak vind ik ten eerste niet leuk en ten tweede ook niet handig, als je naar de wc moet, moet je dat hele ding naar beneden hijsen. Overigens is mon petit belly ook aanleiding voor een tankini.

Wat heerlijk, een weekendje weg, Jac. Waar gaat de reis naar toe? En wat ga je daar doen?

NIWGN, hoe gaat het met Tygo?

En kom je ook een update geven over je mams?

Ha P! Wat klinkt je weekend weer heerlijk joh. Wat leuk ook, een braderie met de Paas. Dat is vast erg gezellig.

Hier een weekend vol verrassingen. Zaterdag bij Vent's zus naar hondjes gaan kijken - oehhh verleiding is zo groohooot - en uiteindelijk bij de Chinees beland en lekker indische rijsttafel gegeten. Mjam. Zondagochtend op de koffie bij Vent's ouders en uiteindelijk pas na BBQ richting huis. Ook mjam. En maandag kwamen mijn ouders met choco eitjes voor Daphne en in plaats van 's middags kwamen ze 's ochtends en had m'n moeder allemaal lekkere dingen voor een brunch meegenomen. Weer mjam. Allemaal dus onverwacht, maar leuk en gezellig ende lekker.

Met mij gaat het wel ok. Het begint wat te zakken, de ellende van kat. Maar ik vind het onbegrijpelijk hoe iets Zo Vlug uit de hand kan lopen dat er geen redden meer aan is. Niet te geloven toch? De hele boel was van binnen versteend. Wat moet dat arme beessie een pijn gehad hebben

Daphne gaat lekker. Die hebben we trouwens niks van Kat verteld. Ze zou het toch niet begrijpen. Vervelende alleen is dat er hier in de buurt 2 look-a-likes rondlopen - echt, bijna hetzelfde! - en dan roept ze steeds, 'Diesel, kom nou eens thuis eten joh'... * krak *

Maar verder doet ze het lekker. Ze is niet meer zo boos. Hooguit beetje dwars. Maar gelukkig niet meer de hele dag boos ende woest. Ze leert ook zoveel op het moment. Het is niet bij te houden. Prachtig allemaal om mee te mogen maken Ze kwam vandaag alvast met de moederdagknutsel naar huis. Vorige week had ze al verteld wat ze gedaan had en nu staat het hier ingepakt op tafel te staan en ik weet natuurlijk niet wat het is enzo Maar oh, wat gaaf, m'n eerste echte eigenste moederdagknutsel!

Job is nog steeds leuk! En dat is fijn. Het is zo fijn om met plezier naar je werk te kunnen gaan. Dan heb je zo veel meer energie over als je weer thuis komt. Fijn!

Vent is vandaag ook weer begonnen met werken, nadat 'ie met z'n rug had gezeten, maar dat ging ook wel weer. Niet van harte - uiteraard, thuiszitten went - maar het ging wel weer.

Nu. Bankhangen. Ik wens jullie morgen een stralende dag toe. Het belooft prachtig te worden.

Kus en tot gauw!
Wauw wat een lekker lang verhaal DDDJ, das goed dat je daar even de puf voor had.

webshop pompidombonprixpompidom

de reis gaat naar Beekse Mountains

Ook jouw weekend klinkt super en je hebt (zo te lezen altijd) ook een schat van een moeder!

En wat confronterend zeg, die lookalikekatten in de buurt...

Gaat het hondje nou ook door?? Leuk, een pup! Wat was het ook weer voor ras?

Grappig dat je dat zegt over Daphne, ik heb dat idee ook sterk, dat ze als een wervelwindje gaan op het moment. Ze lijken wel ineens ALLES te kunnen he!
quote:punkertje25X schreef op 14 april 2009 @ 17:38:

Hij is superleuk!!! Heb je de groene of de rode? *wilookwilookwilook*Ik heb hem nog niet binnen en ze hadden allebei dezelfde typenummers, dus het is een verrassing welke kleur ik krijg (pff haah)
Heee, dat zijn leuke tankini's! Ik heb een saaie zwarte, een roze en een groene Die zijn veel leuker!
Dank!
.
Ik ben beroerd

Heb iets ontdekt btw, last.fm! Das leuk! Je eigen i-netplaylist en onbeperkt muziek, allemaal automatisch jeeee!
Heb ook dat t-shirtje voor Tristan besteld bij simply colors. (met 'n eendje op de rug, weten jullie nog?) Pff word beroerd als ik eraan denk hahaha
Pff ik moet nu eigenlijk wassen draaien en stofzuigen (huis netjes voordat we weggaan) maar er komt niets uit mijn handen, hopeloos. Jullie leiden me vandaag zo af met jullie verhalen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven