Pokemon go deel 10

zaterdag 7 september 2019 om 09:37

zondag 29 december 2019 om 20:02
Bij sommige special researches heb je de opdracht ‘stuur X aantal pakjes naar een vriend’ of ‘maak 3 nieuwe vrienden’
En je krijgt xp en stardust bij het openen of versturen van pakjes.
Uit de pakjes die je opent kunnen alle soorten ballen, items en/of een 7 km-ei komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zondag 29 december 2019 om 20:29
ririanneke schreef: ↑29-12-2019 19:54Ik heb heeeel veel Heracross. Maar weet niet hoe ik die bij jou krijg.
Ik ook niet, helaas. Wel lief dat je aan me denkt.

zondag 29 december 2019 om 22:06
Jaloers! Ik heb nog heel veel chatotsririanneke schreef: ↑29-12-2019 19:54Ik heb heeeel veel Heracross. Maar weet niet hoe ik die bij jou krijg.

Kan alleen irl of met spoofen helaas.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

zondag 29 december 2019 om 23:09

maandag 30 december 2019 om 16:55
Dat is zuur zeg van die lure. Gelukkig maakt shiny Stantler het nog een beetje goed.
Ik was gisteren met zoon in een andere stad en we gingen (natuurlijk weer

Afgelopen zaterdag hebben zoon en ik een ijslure op een speeltuintje gezet. We hebben daar bijna een uur zitten bevriezen maar we hebben de Cycronogwatdinges!

maandag 30 december 2019 om 18:06
Ik had shieldon als buddy genomen omdat ik nog wat candy moest voor de evolve. Maar vanmiddag kwam mijn 10 km ei uit en daar zal een shieldon in.
Nu loop ik met Lickitung. Lach me blauw, echt hilarisch hoe die met me mee hobbelt.
Moet er nog ruim 20 candy mee dus die heeft straks wel een droge tong van dat rondscharrelen met de mond open.
Nu loop ik met Lickitung. Lach me blauw, echt hilarisch hoe die met me mee hobbelt.
Moet er nog ruim 20 candy mee dus die heeft straks wel een droge tong van dat rondscharrelen met de mond open.

maandag 30 december 2019 om 21:41
maandag 30 december 2019 om 22:13
Gelukkig duurt het jaar nog maar 1 dag en is het over 2 dagen alweer woensdag. 1 dagje afkicken moet wel lukken

maandag 30 december 2019 om 22:54
Ken ik die Hema toevallig?winters schreef: ↑30-12-2019 16:55Dat is zuur zeg van die lure. Gelukkig maakt shiny Stantler het nog een beetje goed.
Ik was gisteren met zoon in een andere stad en we gingen (natuurlijk weer) bij de Hema zetten en iemand had een ijslure aangezet en daar konden wij bij. Helaas kwam daar ook niets bijzonders op af. Sneu voor de degene wie die lure er op heeft gezet.
Afgelopen zaterdag hebben zoon en ik een ijslure op een speeltuintje gezet. We hebben daar bijna een uur zitten bevriezen maar we hebben de Cycronogwatdinges!

Ik heb je een gift gestuurd!
streepjessokken wijzigde dit bericht op 30-12-2019 23:03
2.32% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 30 december 2019 om 22:55