Ex blijft lonken
maandag 30 december 2019 om 09:20
Hoi allen,
Ik wil dit even van mij afschrijven. Een jaar of 10 geleden heb ik een topvrouw leren kennen. Ik zat toen in een relatie, maar was nog jong en ging destijds spanning buiten de deur zoeken... Slecht, I know. Maar die meid waar ik toen een relatie mee had, was gewoon niet de juiste voor me. Het was te saai voor me! Dus ik weet in ieder geval wat voor vrouw niet bij me past.
Deze vrouw is eigenlijk nooit uit mijn leven verdwenen. We spraken zo nu en dan elkaar telefonisch en append. Beetje luisterend oor naar elkaar. Uiteraard zat er ook altijd die spanning in de lucht. Nooit meer real-life afgesproken, sinds ik weer een nieuwe relatie kreeg. Het contact was altijd bij vlagen. Weken of maanden geen contact, soms tijdje wel.
Ik ben nu alweer ong 9 maanden single en laatste tijd hebben we weer contact. Er zijn echter wat probleempjes: ze woont meer dan 2 uur rijden van me af, dus zomaar afspreken zit er niet in. Daarnaast zit zij zelf momenteel in een relatie. Zij en haar vriend hebben nu 3 jaar.
Toch zoekt ze steeds weer contact met me. Zwak als ik ben trap ik steeds in die val... Het is zo heerlijk! Laatst ook weer afgesproken, want haar vriend was een paar dagen weg. Het leidt me alleen enorm af van hetgeen ik wil in de liefde. Gewoon iemand vinden die volledig voor me gaat.
Moet ik dit met die vrouw nu afkappen? Ik bedoel ik ben single, maar dit leidt tot niets. Zij zal haar vriend niet verlaten...
Thnx mensen voor jullie tijd en adviezen.
Ik wil dit even van mij afschrijven. Een jaar of 10 geleden heb ik een topvrouw leren kennen. Ik zat toen in een relatie, maar was nog jong en ging destijds spanning buiten de deur zoeken... Slecht, I know. Maar die meid waar ik toen een relatie mee had, was gewoon niet de juiste voor me. Het was te saai voor me! Dus ik weet in ieder geval wat voor vrouw niet bij me past.
Deze vrouw is eigenlijk nooit uit mijn leven verdwenen. We spraken zo nu en dan elkaar telefonisch en append. Beetje luisterend oor naar elkaar. Uiteraard zat er ook altijd die spanning in de lucht. Nooit meer real-life afgesproken, sinds ik weer een nieuwe relatie kreeg. Het contact was altijd bij vlagen. Weken of maanden geen contact, soms tijdje wel.
Ik ben nu alweer ong 9 maanden single en laatste tijd hebben we weer contact. Er zijn echter wat probleempjes: ze woont meer dan 2 uur rijden van me af, dus zomaar afspreken zit er niet in. Daarnaast zit zij zelf momenteel in een relatie. Zij en haar vriend hebben nu 3 jaar.
Toch zoekt ze steeds weer contact met me. Zwak als ik ben trap ik steeds in die val... Het is zo heerlijk! Laatst ook weer afgesproken, want haar vriend was een paar dagen weg. Het leidt me alleen enorm af van hetgeen ik wil in de liefde. Gewoon iemand vinden die volledig voor me gaat.
Moet ik dit met die vrouw nu afkappen? Ik bedoel ik ben single, maar dit leidt tot niets. Zij zal haar vriend niet verlaten...
Thnx mensen voor jullie tijd en adviezen.
maandag 30 december 2019 om 09:26
Ja in het verleden regelmatig, maar dat is al weer jaren geleden. Toen een hele leuke tijd met haar gehad, maar ik was nog niet toe aan een relatie...
Nu, weken geleden is ons contact weer opgebloeid en hebben we 2 dagen geleden elkaar weer gezien.
maandag 30 december 2019 om 09:31
Je weet toch zelf ook dat dit niks gaat worden. Je zult door de zure appel heen moeten bijten en al het contact moeten verbreken.
Zo niet dan denk ik dat je nog wel een paar jaar gaat verspillen aan deze dame. Jaren waarin je ook iemand had kunnen ontmoeten die geen relatie heeft en die wel voor jou gaat. Onder de voorwaarde dat je dan wel trouw blijft uiteraard.
Zo niet dan denk ik dat je nog wel een paar jaar gaat verspillen aan deze dame. Jaren waarin je ook iemand had kunnen ontmoeten die geen relatie heeft en die wel voor jou gaat. Onder de voorwaarde dat je dan wel trouw blijft uiteraard.
maandag 30 december 2019 om 09:37
Trouw zijn is voor mij het belangrijkste wat er is! Door de jaren heen heb ik dat wel geleerd. Dus zodra ik weer een relatie heb dan vind ik het ook niet moeilijk om het contact af te kappen/op een laag pitje te zetten.Dutchgirly schreef: ↑30-12-2019 09:31Je weet toch zelf ook dat dit niks gaat worden. Je zult door de zure appel heen moeten bijten en al het contact moeten verbreken.
Nu ben ik single... Het is zo fucked up. Kan me nooit richten op iets! Ik weet dat je gelijk hebt Dutchy. Thnx
maandag 30 december 2019 om 09:47
Je was toen nog niet toe aan een relatie?An_Dre_Hash_Dag schreef: ↑30-12-2019 09:26Ja in het verleden regelmatig, maar dat is al weer jaren geleden. Toen een hele leuke tijd met haar gehad, maar ik was nog niet toe aan een relatie...
Nu, weken geleden is ons contact weer opgebloeid en hebben we 2 dagen geleden elkaar weer gezien.
Je had toen wel een relatie maar ging vreemd met haar. Die relatie heb je uitgemaakt want saai. Deze vrouw paste beter bij jou.
Dus ga vooral met haar verder.
Zij is een onbetrouwbaar rotmens die met jouw afsprak terwijl zij wist dat jij een relatie had. Maar dat vond jij leuk. Ze was tenminste niet so saai als jouw toenmalige vriendin.
Zij is nog steeds dat zelfde onbetrouwbare rotmens want zij zoekt contact met jou terwijl ze een vriend heeft. Maar jij vindt haar nog steeds leuk.
En aangezien jij ook een vteemdganger bent passen jullie dus bij elkaar. Ga lekker met haar verder.
Zodat jullie geen anderen die wel een monogame relatie willen ongelukkig maken.
Nooit weten of ze nu wel of niet een ander ernaast heeft houdt het lekker spannend. En dan wordt het nooit saai zoals met je eerste vriendin.
maandag 30 december 2019 om 09:47
Blijkbaar niet. Want trouw is ze niet.
Je kan tegen haar zeggen dat je met haar verder wil en dat ze een keuze moet maken.
maandag 30 december 2019 om 09:48
maandag 30 december 2019 om 09:56
maandag 30 december 2019 om 09:57
So true en confronterend!
maandag 30 december 2019 om 10:00
Dat je van je eigen vreemdgaan hebt geleerd dat je dat niet meer wil, oké. Kan. Maar dat je tegelijkertijd aangeeft trouw zo belangrijk te vinden, én rommelt met een dame die een relatie heeft....Dat kan ik niet rijmen. Niet heel erg consequent qua waarden.
Maar goed, je snapt zelf vast wel dat contact afkappen de enige realistische actie is, toch?
maandag 30 december 2019 om 10:02
Ja. Soms zijn de woorden van ‘het internet’ net dat duwtje in de rug. Pfff ellende allemaal!Jufjoke schreef: ↑30-12-2019 10:00Dat je van je eigen vreemdgaan hebt geleerd dat je dat niet meer wil, oké. Kan. Maar dat je tegelijkertijd aangeeft trouw zo belangrijk te vinden, én rommelt met een dame die een relatie heeft....Dat kan ik niet rijmen. Niet heel erg consequent qua waarden.
Maar goed, je snapt zelf vast wel dat contact afkappen de enige realistische actie is, toch?
maandag 30 december 2019 om 10:03
Joh, dat is geen ellende. Dat is gewoon even klote en dan ga je verder. Maakt iedereen mee in één of andere variant. Hoeft je geen drama van te maken.An_Dre_Hash_Dag schreef: ↑30-12-2019 10:02Ja. Soms zijn de woorden van ‘het internet’ net dat duwtje in de rug. Pfff ellende allemaal!
maandag 30 december 2019 om 10:07
maandag 30 december 2019 om 10:08
Ze kan zichzelf geen stabiliteit bieden, jammer dat ze daar anderen de schuld van geeft. Zegt wel wat over haar karakter.An_Dre_Hash_Dag schreef: ↑30-12-2019 09:56Ja, ze wilt die stabiliteit. Ze denkt dat ik die niet kan bieden...
maandag 30 december 2019 om 10:09
Dat is geen liefde. Hopelijk ken je het verschil.An_Dre_Hash_Dag schreef: ↑30-12-2019 10:07Haha je hebt ook zo gelijk. Ik ben gewoon een sucker voor liefde...
maandag 30 december 2019 om 10:11
De titel van het topic inspireert me
https://youtu.be/4tqQnAuOnRk
https://youtu.be/4tqQnAuOnRk
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 30 december 2019 om 10:38
Nee. Zo blijf je dramatiseren. Je zou gewoon baat hebben bij een iets grotere portie nuchterheid.An_Dre_Hash_Dag schreef: ↑30-12-2019 10:07Haha je hebt ook zo gelijk. Ik ben gewoon een sucker voor liefde...
Jij benoemt het nu zo, maar dramatiserende mensen zijn veelal niet de gelukkigste.
maandag 30 december 2019 om 10:42
relaties/lijkend-of-juist-totaal-versch ... p=30733130#
Had ik het toch goed met mijn laatste reacties in dit topic. Wordt volwassen gaat, je hebt een kind nota bene!
Had ik het toch goed met mijn laatste reacties in dit topic. Wordt volwassen gaat, je hebt een kind nota bene!
maandag 30 december 2019 om 10:44
Je bent een onvolwassen gast die niet in staat is tot normale stabiele relaties en kickt op drama. Dit heeft zo ontzettend niks met liefde te makenAn_Dre_Hash_Dag schreef: ↑30-12-2019 10:07Haha je hebt ook zo gelijk. Ik ben gewoon een sucker voor liefde...
maandag 30 december 2019 om 10:45
Malinois schreef: ↑30-12-2019 10:42relaties/lijkend-of-juist-totaal-versch ... p=30733130#