Ex blijft lonken

30-12-2019 09:20 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Ik wil dit even van mij afschrijven. Een jaar of 10 geleden heb ik een topvrouw leren kennen. Ik zat toen in een relatie, maar was nog jong en ging destijds spanning buiten de deur zoeken... Slecht, I know. Maar die meid waar ik toen een relatie mee had, was gewoon niet de juiste voor me. Het was te saai voor me! Dus ik weet in ieder geval wat voor vrouw niet bij me past.

Deze vrouw is eigenlijk nooit uit mijn leven verdwenen. We spraken zo nu en dan elkaar telefonisch en append. Beetje luisterend oor naar elkaar. Uiteraard zat er ook altijd die spanning in de lucht. Nooit meer real-life afgesproken, sinds ik weer een nieuwe relatie kreeg. Het contact was altijd bij vlagen. Weken of maanden geen contact, soms tijdje wel.

Ik ben nu alweer ong 9 maanden single en laatste tijd hebben we weer contact. Er zijn echter wat probleempjes: ze woont meer dan 2 uur rijden van me af, dus zomaar afspreken zit er niet in. Daarnaast zit zij zelf momenteel in een relatie. Zij en haar vriend hebben nu 3 jaar.

Toch zoekt ze steeds weer contact met me. Zwak als ik ben trap ik steeds in die val... Het is zo heerlijk! Laatst ook weer afgesproken, want haar vriend was een paar dagen weg. Het leidt me alleen enorm af van hetgeen ik wil in de liefde. Gewoon iemand vinden die volledig voor me gaat.

Moet ik dit met die vrouw nu afkappen? Ik bedoel ik ben single, maar dit leidt tot niets. Zij zal haar vriend niet verlaten...

Thnx mensen voor jullie tijd en adviezen.
An_Dre_Hash_Dag schreef:
30-12-2019 11:07
I know! Zeg dat ook ff tegen haar... Ik kan idd alleen mijn eigen handelen controleren. Haar aandachtszoekerij heb ik niet in de hand. Wel hoe ik hier op reageer en naar handel. Dank girly!
Als ik inga op elke kerel die aandacht probeert te zoeken bij me heb ik elke dag een ander. Jij bent niet verantwoordelijk voor haar handelen. Alleen die van jezelf.
An_Dre_Hash_Dag schreef:
30-12-2019 12:16
Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger?
nee daar ben ik het niet mee eens. Ik ben in mijn vorige relatie ook vreemdgegaan. Na deze relatie ben ik op zoek gegaan naar het waarom ik dit deed en wat ik dacht te vinden hierin. Waarom ik deze grens over ging.
Ook ik had last met hechten. Of dit vanuit het verleden komt of niet. Ik heb een jaar aan mezelf gewerkt, en bedacht wat ik wil. Ook gesprekken met professionals gevoerd. Ik heb nu een stabiele relatie met een geweldigde man. Waar ik helemaal voor kan gaan omdat ik weet waar mijn zwaktes liggen. Hiervoor had ik ook altijd drama of ik vond het saai. Nu ik zelf veel stabieler ben heb ik daar totaal geen last meer van. Het is een zware weg maar het levert je zoveel op.
Ik zou maar eens een afspraak maken bij de huisarts.
abracadabra schreef:
30-12-2019 12:50
nee daar ben ik het niet mee eens. Ik ben in mijn vorige relatie ook vreemdgegaan. Na deze relatie ben ik op zoek gegaan naar het waarom ik dit deed en wat ik dacht te vinden hierin. Waarom ik deze grens over ging.
Ook ik had last met hechten. Of dit vanuit het verleden komt of niet. Ik heb een jaar aan mezelf gewerkt, en bedacht wat ik wil. Ook gesprekken met professionals gevoerd. Ik heb nu een stabiele relatie met een geweldigde man. Waar ik helemaal voor kan gaan omdat ik weet waar mijn zwaktes liggen. Hiervoor had ik ook altijd drama of ik vond het saai. Nu ik zelf veel stabieler ben heb ik daar totaal geen last meer van. Het is een zware weg maar het levert je zoveel op.
Ik zou maar eens een afspraak maken bij de huisarts.
Dank voor jouw oprechte bericht en openheid. Lief van je!
Ga jij je in 2020 niet meer zelf voor de gek houden?
Nieuw jaar en nieuw begin zou ik zeggen.

*ze is bezet en spreekt met jou af omdat vriendlief even niet in de buurt is. Is dat een betrouwbare vrouw?
*jij vind haar leuk omdat ze jouw ego streelt waarschijnlijk. Ze zegt precies wat jij graag wilt horen en je voelt je groot en belangrijk.

Nu even serieus alles op een rij zetten voor je zelf ? En dan de belangrijkste vraag zit hier toekomst in of hou je gewoon van de aandacht die je nu krijgt ?
Blijf in jezelf geloven !
Dagen
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 30-12-2019 16:47
Reden: Verkeerde topic
41.18% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ze kan dus het lonken niet laten.
Volgens mij komt daar narigheid van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik begrijp niet dat je contact onderhoudt. Ik bedoel wat kan daar nou voor boeiends aan zijn? Je kan het eens over het weer hebben en over je nieuwe baan, je nieuwe huis, je nieuwe iphone, maar tenzij jullie gaan neuken (wat een gezamenlijke interesse is) kan het nooit iets zijn wat het de moeite maakt om daar uren naar te gaan luisteren. Ik zou al gauw liever op mijn eigen bank gaan zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als je echt een relatie met haar had gewild dan was je daar allang voor gegaan. Het is veelzeggend dat je nooit 100% voor haar hebt gekozen.
retrostar schreef:
30-12-2019 18:57
Ze kan dus het lonken niet laten.
Volgens mij komt daar narigheid van.

Goed liedje wel. Blijft een gouwe ouwe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven