Netflix Deel 5!
zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
zaterdag 4 januari 2020 om 12:12
Ik heb geen recensies gelezen dus hun argumenten ken ik niet, maar ook ik ben niet overwegend positief. Al zal ik niet ontkennen dat ik het leuk vond om te kijken. Dat komt mede doordat het verhaal voelt als een puzzel die je moet oplossen en door de hoge snelheid. Daardoor wordt je er in gezogen.
Echter heeft die hoge snelheid ook nadelen en dat is ten eerste dat er weinig tijd wordt genomen om het verhaal echt uit te werken. Ik persoonlijk had liever gehad dat ze het over twee seizoenen hadden uitgesmeerd. Voordeel van de hoge snelheid is dat stukken die niet kloppen of gaten niet of minder opvallen. Ohw en heel eerlijk, hoofdpersoon is knap, maar naar mijn mening behoorlijk saai. De andere personages maken de serie voor mij, al mis ik ook bij hen, door de snelheid, diepgang en karakterontwikkeling en waar het laatste wel het geval is, worden de kracht daarvan te niet gedaan door de snelheid.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 4 januari 2020 om 12:14
Virgin River is geweldig!!Friction-90 schreef: ↑04-01-2020 11:35Hier seizoen 2 van You afgekeken gisteravond, kijkt toch wel lekker weg. Zat er gelijk weer goed in, kan em wel aanraden!
Ga nu weer verder met Virgin River, ook leuk!
Ik wil ook aan seizoen 2 van You maar ik durf niet aangezien ik bij seizoen 1 enorm de creep-kriebels kreeg
van die gast...
zaterdag 4 januari 2020 om 12:59
Je recensie is een stuk genuanceerder dan de krantenlollypopje schreef: ↑04-01-2020 12:12Ik heb geen recensies gelezen dus hun argumenten ken ik niet, maar ook ik ben niet overwegend positief. Al zal ik niet ontkennen dat ik het leuk vond om te kijken. Dat komt mede doordat het verhaal voelt als een puzzel die je moet oplossen en door de hoge snelheid. Daardoor wordt je er in gezogen.
Echter heeft die hoge snelheid ook nadelen en dat is ten eerste dat er weinig tijd wordt genomen om het verhaal echt uit te werken. Ik persoonlijk had liever gehad dat ze het over twee seizoenen hadden uitgesmeerd. Voordeel van de hoge snelheid is dat stukken die niet kloppen of gaten niet of minder opvallen. Ohw en heel eerlijk, hoofdpersoon is knap, maar naar mijn mening behoorlijk saai. De andere personages maken de serie voor mij, al mis ik ook bij hen, door de snelheid, diepgang en karakterontwikkeling en waar het laatste wel het geval is, worden de kracht daarvan te niet gedaan door de snelheid.
Ii vind de hoofdpersoon knap maar saai in superman maar hier heeft hij ook wel wat humor en dat maakt hem wat minder saai
Hij heeft wel weinig verschillende gezichtsuitdrukkingen dat klopt
Maar de andere acteurs maken dat zeker goed
En ik ken de boeken en de games niet dus zie geen fouten of missende dingen ( ik lees altijd of de boeken of kijk de film/serie. Allebei frustreert me te veel )
zaterdag 4 januari 2020 om 13:37
Die ken ik ook niet, maar toch zag ik een paar gaten waarvan ik niet verwacht dat die nog gevuld gaan worden.absor schreef: ↑04-01-2020 12:59Je recensie is een stuk genuanceerder dan de kranten
Ii vind de hoofdpersoon knap maar saai in superman maar hier heeft hij ook wel wat humor en dat maakt hem wat minder saai
Hij heeft wel weinig verschillende gezichtsuitdrukkingen dat klopt
Maar de andere acteurs maken dat zeker goed
En ik ken de boeken en de games niet dus zie geen fouten of missende dingen ( ik lees altijd of de boeken of kijk de film/serie. Allebei frustreert me te veel )
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 4 januari 2020 om 22:20
zondag 5 januari 2020 om 09:55
Ik heb het derde seizoen net als jou in één ruk afgekeken, wat een heerlijke serie is het toch!
Overigens is de serie afgelopen november al gecanceld, maar de fans proberen het erdoor te krijgen dat een ander netwerk er verder mee gaat, ben alleen bang dat dat niet gaat lukken. Op dit moment komt er dus geen vierde seizoen.
zondag 5 januari 2020 om 12:22
Gewoon doen, ik spoil niet te veel, maar hij maakt nogal een verandering door in zn karakter in seizoen 2, waardoor ik toch echt op een andere manier naar hem ben gaan kijken.Phoebemeaculpa schreef: ↑04-01-2020 12:14Virgin River is geweldig!!
Ik wil ook aan seizoen 2 van You maar ik durf niet aangezien ik bij seizoen 1 enorm de creep-kriebels kreeg
van die gast...(Phoebs logica...)
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
zondag 5 januari 2020 om 12:32
Heb ik ook gezien afgelopen weekend. Ik vond het ook een leuke serie. Beetje zoals Grand Hotel maar dan in het Frans en maar 1 seizoen van 8 afleveringen. Wat mij betreft ook echt een aanrader als je van dit genre houdt.
zondag 5 januari 2020 om 14:39
Dan moet je 'The Restaurant' ook kijken!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 5 januari 2020 om 16:09
Ik zit net 10 minuten in de eerste afleverig, dus kan er nog niets over zeggen. Ben benieuwd.MockTurtle schreef: ↑04-01-2020 22:20Iemand Dracula al gezien? Ik heb net de eerste aflevering gezien en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden... Ik sluit de avond af met nog maar een aflevering Lucifer.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 5 januari 2020 om 16:10
Ben ook wel heel benieuwd wat je ervan vindt. Ik ben er nog steeds niet over uit.AeonOfWinter schreef: ↑05-01-2020 16:09Ik zit net 10 minuten in de eerste afleverig, dus kan er nog niets over zeggen. Ben benieuwd.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.