Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MockTurtle schreef:
05-01-2020 16:10
Ben ook wel heel benieuwd wat je ervan vindt. Ik ben er nog steeds niet over uit.
Ik heb net wat reviews gelezen. Hummmm...
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
05-01-2020 16:41
Ik heb net wat reviews gelezen. Hummmm...
Niet heel positief? Ik lees eigenlijk zelden reviews, omdat ik me niet wil laten beïnvloeden door wat anderen vinden. Soms is het wel beter en misschien is dat nu het geval dan....
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
MockTurtle schreef:
05-01-2020 16:10
Ben ook wel heel benieuwd wat je ervan vindt. Ik ben er nog steeds niet over uit.
Ik heb net de laatste aflevering gezien (Dracula).
Ook ik weet niet wat ik er precies van vind. Ik bleef wel kijken in ieder geval.
fretra schreef:
05-01-2020 17:14
Ik heb net de laatste aflevering gezien (Dracula).
Ook ik weet niet wat ik er precies van vind. Ik bleef wel kijken in ieder geval.
Ik weet nog niet of ik verder ga kijken. Eerst nu maar The Witcher en Lucifer. En The Crown. En dan, als ik het even niet meer weet, kijk ik Dracula misschien af.
Nouschi schreef:
05-01-2020 14:39
Dan moet je 'The Restaurant' ook kijken!
Ga, ik doen. Thanx voor de tip!
Ik vind Dracula een geweldig verhaal, maar vond de acteur al niet boeiend in de voorstukjes. Geen uitstraling.
Dus begonnen aan Spinning Out, heel wat anders, maar pakt meteen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
05-01-2020 18:01
Ik vind Dracula een geweldig verhaal, maar vond de acteur al niet boeiend in de voorstukjes. Geen uitstraling.
Dus begonnen aan Spinning Out, heel wat anders, maar pakt meteen.
Omdat je het over voorstukjes hebt, denk ik dat je er niet eens aan bent begonnen?? Je hebt wel gelijk vwb die acteur, maar ik vind de non rente-irritant en reden om af te haken. Dracula is ieder geval een flinke tegenvaller wat mij betreft.
MockTurtle schreef:
05-01-2020 18:04
Omdat je het over voorstukjes hebt, denk ik dat je er niet eens aan bent begonnen?? Je hebt wel gelijk vwb die acteur, maar ik vind de non rente-irritant en reden om af te haken. Dracula is ieder geval een flinke tegenvaller wat mij betreft.
Klopt, had het wel als optie, maar ben om die reden totaal iets anders gaan kijken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Mijn man kijkt Dark tourist en ik heb gisteren een aflevering mee gekeken en de rest gedownload op mijn iPad voor de vakantie. Best interessant, soort Louis Theroux.
gizzmo-returns schreef:
01-01-2020 21:04
Lost in space tweede seizoen gezien, ik vind het leuk.
Ik ook! En het lijkt erop dat er nog een seizoen drie komt, aan het einde te zien :yes:
MIDA schreef:
05-01-2020 19:09
Ik ook! En het lijkt erop dat er nog een seizoen drie komt, aan het einde te zien :yes:
Ja, ook blij mee!
Aanrader!De serie Vikings,de eerste 5 seizoenen nu op Netflix te zien.
Volg de serie vanaf het begin,jaren geleden op Ziggo.Het beste wat ik in jaren heb gezien. De serie gaat over de opkomst van het Vikingrijk rond de 9e eeuw olv hun mythische koning Ragnar Lothbrok.En is deels ook gebaseerd op historische feiten.Geeft een boeiende ,realistische en soms behoorlijk heftige inkijk in het dagelijks leven van de Vikingen,hun reizen,(onderlinge) veldslagen en rooftochten.Daarnaast ook veel lange, gespierde en stoere krijgers te zien,mss ook wel leuk detail...Hoewel ik persoonlijk meer gecharmeerd ben van de stoere schildmaagd Lagertha ;)
https://www.superguide.nl/nieuws/meer-r ... lix-series
https://www.serietotaal.nl/nieuws/10143 ... en-vikings

Ga zelf nu verder genieten van seizoen 6 op Ziggo :heart:
nighttripper wijzigde dit bericht op 07-01-2020 17:01
27.82% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
Net de laatste film van de Q serie gekeken. Baal dat ik ze nu alle 4 g gezien heb. Wat spannend, echt een aanrader.

Ook een goede film: Thorne. Zijn 2 films van. Ook van begin tot eind spannend.

Serie the Missing. Zweedse serie, ook erg goed.
Nighttripper schreef:
05-01-2020 19:39
Volg de serie vanaf het begin,jaren geleden op Ziggo.Het beste wat ik in jaren heb gezien. De serie gaat over de opkomst van het Vikingrijk rond de 9e eeuw olv hun mythische koning Ragnar Lothbrok.En is deels ook gebaseerd op historische feiten.Geeft een boeiende en realistische inkijk in het dagelijks leven van de Vikingen,en hun reizen,(onderlinge) veldslagen en rooftochten.Daarnaast ook veel lange, gespierde en stoere krijgers te zien,mss ook wel leuk detail...Hoewel ik persoonlijk meer gecharmeerd ben van de stoere schildmaagd Lagertha ;)

Ikvond de eerste 4 seizoenen goed, daarna beduidend minder.
Nighttripper schreef:
05-01-2020 19:39
Volg de serie vanaf het begin,jaren geleden op Ziggo.Het beste wat ik in jaren heb gezien. De serie gaat over de opkomst van het Vikingrijk rond de 9e eeuw olv hun mythische koning Ragnar Lothbrok.En is deels ook gebaseerd op historische feiten.Geeft een boeiende en realistische inkijk in het dagelijks leven van de Vikingen,en hun reizen,(onderlinge) veldslagen en rooftochten.Daarnaast ook veel lange, gespierde en stoere krijgers te zien,mss ook wel leuk detail...Hoewel ik persoonlijk meer gecharmeerd ben van de stoere schildmaagd Lagertha ;)

Ikvond de eerste 4 seizoenen goed, daarna beduidend minder.
PoesinBoots schreef:
05-01-2020 15:20
Ik heb seizoen 1 destijds wel gekeken maar kan me op de een of andere manier nog niet weer toe zetten nu.

Ik ben pas bij aflevering 2 maar het valt me vooralsnog niet tegen. Minder gezemel, meer actie. :)
MockTurtle schreef:
05-01-2020 18:04
Ik heb het af gekeken en vond het niet onaardig eigenlijk. De non stoorde me eigenlijk niet.
AeonOfWinter schreef:
05-01-2020 21:54
Ik heb het af gekeken en vond het niet onaardig eigenlijk. De non stoorde me eigenlijk niet.
De eerste aflevering of heb je nu alles gezien?
MockTurtle schreef:
05-01-2020 22:13
De eerste aflevering of heb je nu alles gezien?
Ik heb ze nu alle 3 gezien.
Gister 100meters gekeken. Mooie (waargebeurde) fllm
Friction-90 schreef:
05-01-2020 12:22
Gewoon doen, ik spoil niet te veel, maar hij maakt nogal een verandering door in zn karakter in seizoen 2, waardoor ik toch echt op een andere manier naar hem ben gaan kijken.
Ok nou misschien ga ik toch een poging doen. Als ik The messiah uit heb.
Ik wist niet wat ik daarvan moest denken, ben bij 3, vind het wat vaag maar te goed en ik kan niet meer stoppen met kijken... :$
Phoebemeaculpa schreef:
06-01-2020 21:06
Ok nou misschien ga ik toch een poging doen. Als ik The messiah uit heb.
Ik wist niet wat ik daarvan moest denken, ben bij 3, vind het wat vaag maar te goed en ik kan niet meer stoppen met kijken... :$
Wij zijn nu bij aflevering 2 van Messiah. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Anárion schreef:
04-01-2020 10:18
Halverwege Messiah..best aardig, ben benieuwd waar het heen gaat. Wel weer jammer dat ze zo'n irritante cia-agente in hebben gestopt met botoxhoofd en ingespoten bovenlip (die ze aan 1 kant optrekt).
:rofl: Goed omschreven...
dolfje schreef:
06-01-2020 21:07
Wij zijn nu bij aflevering 2 van Messiah. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Ik ook....
Ik kijk nu ook het derde seizoen van Anne with an E maar kom er niet echt in, vind haar nog irritanter zelfs :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven