Netflix Deel 5!
zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
zondag 5 januari 2020 om 16:41
Ik heb net wat reviews gelezen. Hummmm...MockTurtle schreef: ↑05-01-2020 16:10Ben ook wel heel benieuwd wat je ervan vindt. Ik ben er nog steeds niet over uit.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 5 januari 2020 om 16:55
Niet heel positief? Ik lees eigenlijk zelden reviews, omdat ik me niet wil laten beïnvloeden door wat anderen vinden. Soms is het wel beter en misschien is dat nu het geval dan....
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
zondag 5 januari 2020 om 17:14
Ik heb net de laatste aflevering gezien (Dracula).MockTurtle schreef: ↑05-01-2020 16:10Ben ook wel heel benieuwd wat je ervan vindt. Ik ben er nog steeds niet over uit.
Ook ik weet niet wat ik er precies van vind. Ik bleef wel kijken in ieder geval.
zondag 5 januari 2020 om 17:52
Ik weet nog niet of ik verder ga kijken. Eerst nu maar The Witcher en Lucifer. En The Crown. En dan, als ik het even niet meer weet, kijk ik Dracula misschien af.
zondag 5 januari 2020 om 18:01
zondag 5 januari 2020 om 18:04
Omdat je het over voorstukjes hebt, denk ik dat je er niet eens aan bent begonnen?? Je hebt wel gelijk vwb die acteur, maar ik vind de non rente-irritant en reden om af te haken. Dracula is ieder geval een flinke tegenvaller wat mij betreft.lollypopje schreef: ↑05-01-2020 18:01Ik vind Dracula een geweldig verhaal, maar vond de acteur al niet boeiend in de voorstukjes. Geen uitstraling.
Dus begonnen aan Spinning Out, heel wat anders, maar pakt meteen.
zondag 5 januari 2020 om 18:09
Klopt, had het wel als optie, maar ben om die reden totaal iets anders gaan kijken.MockTurtle schreef: ↑05-01-2020 18:04Omdat je het over voorstukjes hebt, denk ik dat je er niet eens aan bent begonnen?? Je hebt wel gelijk vwb die acteur, maar ik vind de non rente-irritant en reden om af te haken. Dracula is ieder geval een flinke tegenvaller wat mij betreft.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 5 januari 2020 om 19:09
Ik ook! En het lijkt erop dat er nog een seizoen drie komt, aan het einde te zien
zondag 5 januari 2020 om 19:39
Aanrader!De serie Vikings,de eerste 5 seizoenen nu op Netflix te zien.
Volg de serie vanaf het begin,jaren geleden op Ziggo.Het beste wat ik in jaren heb gezien. De serie gaat over de opkomst van het Vikingrijk rond de 9e eeuw olv hun mythische koning Ragnar Lothbrok.En is deels ook gebaseerd op historische feiten.Geeft een boeiende ,realistische en soms behoorlijk heftige inkijk in het dagelijks leven van de Vikingen,hun reizen,(onderlinge) veldslagen en rooftochten.Daarnaast ook veel lange, gespierde en stoere krijgers te zien,mss ook wel leuk detail...Hoewel ik persoonlijk meer gecharmeerd ben van de stoere schildmaagd Lagertha
https://www.superguide.nl/nieuws/meer-r ... lix-series
https://www.serietotaal.nl/nieuws/10143 ... en-vikings
Ga zelf nu verder genieten van seizoen 6 op Ziggo
Volg de serie vanaf het begin,jaren geleden op Ziggo.Het beste wat ik in jaren heb gezien. De serie gaat over de opkomst van het Vikingrijk rond de 9e eeuw olv hun mythische koning Ragnar Lothbrok.En is deels ook gebaseerd op historische feiten.Geeft een boeiende ,realistische en soms behoorlijk heftige inkijk in het dagelijks leven van de Vikingen,hun reizen,(onderlinge) veldslagen en rooftochten.Daarnaast ook veel lange, gespierde en stoere krijgers te zien,mss ook wel leuk detail...Hoewel ik persoonlijk meer gecharmeerd ben van de stoere schildmaagd Lagertha
https://www.superguide.nl/nieuws/meer-r ... lix-series
Ga zelf nu verder genieten van seizoen 6 op Ziggo
nighttripper wijzigde dit bericht op 07-01-2020 17:01
27.82% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
zondag 5 januari 2020 om 19:50
zondag 5 januari 2020 om 19:54
Nighttripper schreef: ↑05-01-2020 19:39Aanrader!De serie Vikings,de eerste 5 seizoenen nu op Netflix te zien.
Volg de serie vanaf het begin,jaren geleden op Ziggo.Het beste wat ik in jaren heb gezien. De serie gaat over de opkomst van het Vikingrijk rond de 9e eeuw olv hun mythische koning Ragnar Lothbrok.En is deels ook gebaseerd op historische feiten.Geeft een boeiende en realistische inkijk in het dagelijks leven van de Vikingen,en hun reizen,(onderlinge) veldslagen en rooftochten.Daarnaast ook veel lange, gespierde en stoere krijgers te zien,mss ook wel leuk detail...Hoewel ik persoonlijk meer gecharmeerd ben van de stoere schildmaagd Lagertha![]()
Ga zelf nu verder genieten van seizoen 6 op Ziggo![]()
Ikvond de eerste 4 seizoenen goed, daarna beduidend minder.
zondag 5 januari 2020 om 19:54
Nighttripper schreef: ↑05-01-2020 19:39Aanrader!De serie Vikings,de eerste 5 seizoenen nu op Netflix te zien.
Volg de serie vanaf het begin,jaren geleden op Ziggo.Het beste wat ik in jaren heb gezien. De serie gaat over de opkomst van het Vikingrijk rond de 9e eeuw olv hun mythische koning Ragnar Lothbrok.En is deels ook gebaseerd op historische feiten.Geeft een boeiende en realistische inkijk in het dagelijks leven van de Vikingen,en hun reizen,(onderlinge) veldslagen en rooftochten.Daarnaast ook veel lange, gespierde en stoere krijgers te zien,mss ook wel leuk detail...Hoewel ik persoonlijk meer gecharmeerd ben van de stoere schildmaagd Lagertha![]()
Ga zelf nu verder genieten van seizoen 6 op Ziggo![]()
Ikvond de eerste 4 seizoenen goed, daarna beduidend minder.
zondag 5 januari 2020 om 20:53
PoesinBoots schreef: ↑05-01-2020 15:20Ik heb seizoen 1 destijds wel gekeken maar kan me op de een of andere manier nog niet weer toe zetten nu.
Ik ben pas bij aflevering 2 maar het valt me vooralsnog niet tegen. Minder gezemel, meer actie.
zondag 5 januari 2020 om 21:54
Ik heb het af gekeken en vond het niet onaardig eigenlijk. De non stoorde me eigenlijk niet.MockTurtle schreef: ↑05-01-2020 18:04Omdat je het over voorstukjes hebt, denk ik dat je er niet eens aan bent begonnen?? Je hebt wel gelijk vwb die acteur, maar ik vind de non rente-irritant en reden om af te haken. Dracula is ieder geval een flinke tegenvaller wat mij betreft.
zondag 5 januari 2020 om 22:13
De eerste aflevering of heb je nu alles gezien?AeonOfWinter schreef: ↑05-01-2020 21:54Ik heb het af gekeken en vond het niet onaardig eigenlijk. De non stoorde me eigenlijk niet.
zondag 5 januari 2020 om 23:42
Ik heb ze nu alle 3 gezien.
maandag 6 januari 2020 om 21:06
Ok nou misschien ga ik toch een poging doen. Als ik The messiah uit heb.Friction-90 schreef: ↑05-01-2020 12:22Gewoon doen, ik spoil niet te veel, maar hij maakt nogal een verandering door in zn karakter in seizoen 2, waardoor ik toch echt op een andere manier naar hem ben gaan kijken.
Ik wist niet wat ik daarvan moest denken, ben bij 3, vind het wat vaag maar te goed en ik kan niet meer stoppen met kijken...
maandag 6 januari 2020 om 21:07
Wij zijn nu bij aflevering 2 van Messiah. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.Phoebemeaculpa schreef: ↑06-01-2020 21:06Ok nou misschien ga ik toch een poging doen. Als ik The messiah uit heb.
Ik wist niet wat ik daarvan moest denken, ben bij 3, vind het wat vaag maar te goed en ik kan niet meer stoppen met kijken...![]()