nachtmerries creeeren

05-01-2020 21:49 44 berichten
weet niet of psyche goed is, maar denk het wel want ik speel zo wel met mijn psyche toch.
ik weet sinds een paar jaar dat ik nachtmerries krijg van slapen met een sweater en sokken aan. ook een joggingbroek.
en nu verveel ik me nogal eens (nu niet nu ik op een ander ben) en dan probeer ik maar wat met mijn dromen te spelen. en ik heb wekelijks de behoefte aan heel nare en rare dromen. nou en dan trek ik dus die kleren aan en ook nog dikke dekens op me.
zijn er hier meer mensen die soms echt van nachtmerries houden?
ze zijn heel extreem en ga ze niet beschrijven hoor. dat is ook niet boeiend voor een ander, want jullie kennen die mensen niet.
Alle reacties Link kopieren
XD

Hou ik me niet mee bezig. Misschien wat meer gaan doen overdag, werken? School?
Saivash schreef:
05-01-2020 22:04
Ik kan lucide dromen ;) Heerlijk is dat...
Ik kan dat ook! Echt super chill als je je droom kan sturen. Laatst mijn achtervolging (wat overigens wel richting nachtmerrie ging) bewust nog een keer opnieuw gedroomd en de hele droom omgebogen in een wat beter einde :yes:

Helaas besef ik me bij leuke dromen echt te snel dat ik droom. Een grote teleurstelling is dat dan...
Dat is cool!
Laatste herken ik ook.
Waarom heb je behoefte aan nachtmerries? Is dat ook die verveling of is dat wat anders?
Ik heb zelf regelmatig nare dromen, maar ik word daar niet blij van, ik ben helemaal kapot na zo'n nacht. Die nachtmerries mogen van mij weg blijven..
https://nl.wikihow.com/Nachtmerries-opwekken

Tips en trucs
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Almdudler schreef:
05-01-2020 22:14
Ik kan dat ook! Echt super chill als je je droom kan sturen. Laatst mijn achtervolging (wat overigens wel richting nachtmerrie ging) bewust nog een keer opnieuw gedroomd en de hele droom omgebogen in een wat beter einde :yes:

Helaas besef ik me bij leuke dromen echt te snel dat ik droom. Een grote teleurstelling is dat dan...
Ja klopt, jammer als je je al snel beseft dat je droomt, maar dan nog is het leuk...
Als je de dromen prettig vindt zijn het dus geen nachtmerries.
daar zitten tips tussen die ik ga proberen zodra het geen weer meer is voor veel kleren in bed. thanks!
Koffiehagedis schreef:
05-01-2020 22:23
Als je de dromen prettig vindt zijn het dus geen nachtmerries.
bij nachtpret stel ik me wat anders voor
ik zie bij die link ook een link naar stoppen met kwijlen tijdens slapen. hopelijk vind ik daar ook tips!
Saivash schreef:
05-01-2020 22:04
Ik kan lucide dromen ;) Heerlijk is dat...
Mijn lucide dromen zijn gruwelijk vervelend!
Dan weet ik dat ik droom en wil ik bijvoorbeeld weg uit de situatie door te vluchten, maar ik kan mij niet verstoppen. Ook vijanden willen niet altijd verdwijnen in mijn dromen:'). Dan zeg ik letterlijk: Oh gelukkig ik droom! Ik kan die mensen wegsturen en ergens anders heen, maar nee.. De kracht van de droom is sterker dan mijn bewuste wensen helaas. Of dan word ik' wakker' en dan ben ik wakker in mijn droom. En pas later heb ik door dat ik dus nog steeds vastzit in die droom.

Dus ik ben er heel slecht in.
miss kan je dat ook aanleren!
ik wil dat ook leren.
Wil je dan een droom over huidschilfers van andere mensen in het logeerbed waar jij in gaat slapen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ikkuz schreef:
05-01-2020 22:40
Mijn lucide dromen zijn gruwelijk vervelend!
Dan weet ik dat ik droom en wil ik bijvoorbeeld weg uit de situatie door te vluchten, maar ik kan mij niet verstoppen. Ook vijanden willen niet altijd verdwijnen in mijn dromen:'). Dan zeg ik letterlijk: Oh gelukkig ik droom! Ik kan die mensen wegsturen en ergens anders heen, maar nee.. De kracht van de droom is sterker dan mijn bewuste wensen helaas. Of dan word ik' wakker' en dan ben ik wakker in mijn droom. En pas later heb ik door dat ik dus nog steeds vastzit in die droom.

Dus ik ben er heel slecht in.
Ook herkenbaar! Dan gaat een droom helemaal de verkeerde kant op, ben ik heel onrustig en blijf ik maar denken: 'stoppen met dromen, stoppen met dromen, ga wat anders dromen'.. en tóch moet ik dan inderdaad verder dromen.
Maar goed, da's gelukkig niet altijd!
Nog meer lucide dromers zo te lezen! Ik kan de hele droom ook vormen. Heel fijn is dat! Dan laat ik alle negatieve dingen verdwijnen en ga ik dingen doen die ik normaal niet kan doen, bijvoorbeeld wegvliegen naar een mooi eiland en een draak tevoorschijn toveren ofzo. De ene keer lukt het wel beter dan de andere keer.

Maar geen nachtmerries voor mij!
TO: NÉÉ!

Sommige mensen gaan in therapie om van nachtmerries af te komen, sommigen wekken ze op uit verveling.

Ik merk dat het me boos maakt (Wat waarschijnlijk meer zegt over mij dan over jou), waarom zoek je bewust dit soort narigheid op. Mijn getraumatiseerde hoofd kan daar niet bij :bonk:
Jij het een vreemde denkwijze .

Jij houdt van nachtmerries?
Kikix schreef:
05-01-2020 23:19
Nog meer lucide dromers zo te lezen! Ik kan de hele droom ook vormen. Heel fijn is dat! Dan laat ik alle negatieve dingen verdwijnen en ga ik dingen doen die ik normaal niet kan doen, bijvoorbeeld wegvliegen naar een mooi eiland en een draak tevoorschijn toveren ofzo. De ene keer lukt het wel beter dan de andere keer.

Maar geen nachtmerries voor mij!
Wauw wat bijzonder. Ik wil ook draken! Of met dolfijnen zwemmen. Lijkt mij prachtig.
Vliegen kan ik nog niet. Dan heb ik hoogtevrees in mijn droom en werk ik zelf te veel tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven