Wat moet ik doen?

07-01-2020 18:37 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 22-07-2020 07:47
0.00% gewijzigd
Wat jij mag, mag zij ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
tbh zou ik iemand anders zoeken om mee te experimenteren.
viva-amber schreef:
07-01-2020 18:40
Wat jij mag, mag zij ook.
Ja maar zij heeft het al gedaan, alleen kan ik het haar niet kwalijk nemen doordat ik toen dus nog in mijn dip zat en haar geen tijd gaf.
Nu heeft ze geen behoefte aan anderen en zou ik ook niet willen dat ze dat zou doen.. wil ik toch mijn verloren lust inhalen en niet gaan klunzen met haar. Daarnaast wil ik ook nog de ruimte om anderen te ervaren om ook wel te weten of mijn gevoel haar niet alleen ligt aan het feit doordat ik me de afgelopen tijd alleen op haar heb gericht. Het zou zonde zijn om andere contacten te deleten terwijl ik nog nooit hen ook een kans heb gegeven. Dit klinkt misschien allemaal heel fout en raar, maar het zou me toch ook dwarsliggen door haar voor te liegen en mijn ding te doen terwijl ze dit zelf niet doet.
Je wilt je verloren lust inhalen?

Dit is zo beredeneerd allemaal heeft niks met liefde te maken en is een basis voor veel drama. Ga beiden je eigen weg
where ever you go, go with your heart
Verloren lust inhalen :rofl:
Ja het klinkt allemaal raar en fout en dat is het ook.
Dan heb je potdomme de kans om met je Grote Liefde te rollebollen, ga je moeilijk lopen doen. Wat een gezever, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een gedoe
Dus omdat jij onzeker bent ga je het meisje wat je leuk vindt heel erg kwetsen.

Wat stom.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Te veel gedoe voor een eerste keer. Zoek een ander die leuker is.
Dus omdat jij onzeker bent en denkt dat de seks de eerste keer helemaal fantastisch moet zijn, ga je een beetje moeilijk zitten doen? Ik zou zeggen, meid ga lekker rotzooien met haar, het is juist leuk om samen te ontdekken. Seks is zo zwaar overrated, denk vooral niet dat het gaat zoals in de film 'Below her mouth', want dat is gewoon niet de werkelijkheid.
'Happiness is only real when shared'.
Pff, je vindt haar gewoon niet leuk genoeg...gun haar haar vrijheid en houdt op dat gemiep....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dymphnatam schreef:
07-01-2020 18:58
Te veel gedoe voor een eerste keer. Zoek een ander die leuker is.
Dat zeg je tegen het meisje waar TO gek op is, toch ?
Skawa schreef:
07-01-2020 18:50
Je wilt je verloren lust inhalen?

Dit is zo beredeneerd allemaal heeft niks met liefde te maken en is een basis voor veel drama. Ga beiden je eigen weg
Ja maar we kunnen dus niet zonder elkaar, we spreken elkaar iedere dag en als we even paar dagen geen contact hebben door een bepaalde reden word ik al gek. Het is ook wederzijds, maar tegelijkertijd kan ik niet nu ineens een relatie aangaan en alles opgeven:(
MeisjeVanDeBuurt schreef:
07-01-2020 19:02
Ja maar we kunnen dus niet zonder elkaar, we spreken elkaar iedere dag en als we even paar dagen geen contact hebben door een bepaalde reden word ik al gek. Het is ook wederzijds, maar tegelijkertijd kan ik niet nu ineens een relatie aangaan en alles opgeven:(
Wat moet je opgeven dan? Je vrijheid? Als een relatie klopt, dan is het verrijkend in je leven, niet beperkend.
Wat een gedoe. Als ik jou was zou ik lekker de vieb blijven gebruiken.
totallyfree schreef:
07-01-2020 19:00
Dus omdat jij onzeker bent en denkt dat de seks de eerste keer helemaal fantastisch moet zijn, ga je een beetje moeilijk zitten doen? Ik zou zeggen, meid ga lekker rotzooien met haar, het is juist leuk om samen te ontdekken. Seks is zo zwaar overrated, denk vooral niet dat het gaat zoals in de film 'Below her mouth', want dat is gewoon niet de werkelijkheid.
Ik weet dat ik onzeker ben haha, maar ik wil ook gewoon dat ik het ook niet op dat gebied ga verpesten terwijl ze eigenlijk al genoeg mooie woorden heeft gezegd waarin ze aangeeft dat ze het mij wilt ontdekken.
Maar goed, dus jullie zeggen gewoon het met haar aangaan.. Ik heb een x laatst met een ander gedate en voelde me toen zo intens rot. Maar ik wil niet mezelf tekort doen door het feit dat we eigenlijk helemaal geen relatie hebben en ik loyaal zal zijn voor een persoon die niet eens met met me zal eindigen. Maar eigenlijk is dat ook niet een goede reden dat laatste, want uiteindelijk wil ik het ook proberen te laten slagen met een man als ik heel erg oud ben ofso :p
07-01-2020 19:02
, maar tegelijkertijd kan ik niet nu ineens een relatie aangaan en alles opgeven:(
Wat een flauwekul.
Weet je wat jij moet doen? Niet zoveel nadenken, maar gewoon op je gevoel afgaan. Je beredeneert de boel nu helemaal kapot. Ga gewoon, go with the flow, ogen dicht en laat je verwennen. Spreek het uit dat je het spannend vind, maar laat je er niet door (mis)leiden.
totallyfree schreef:
07-01-2020 19:04
Wat moet je opgeven dan? Je vrijheid? Als een relatie klopt, dan is het verrijkend in je leven, niet beperkend.
Dat is het dus, we hebben helemaal nog geen relatie, maar er is al wel uitgesproken dat ze niet wil dat ik met anderen aanpap. Vind dat beetje onrechtvaardig. Ik zit nu in mijn bloei, maar ergens denk ik dat ik me zelf te kort zal doen door anderen een kans te geven terwijl ik al gevoelens voor een ander heb. Het is alleen zo dat ik ook wil uitzoeken of het niet ligt aan feit dat ik het nog niet met anderen heb geprobeerd. Mijn ontdekkingsfase moet nog beginnen en dan niet zo serieus.
Wel , ga er dan voor ! Wat let je nou helemaal? Laat haar de eerste zijn en laat het verleden rusten . Je denkt teveel na. Wie weet wat voor moois dat er bloeit.

Je haalt je allemaal dingen in je hoofd die er niet toe doen . Niet zoveel denken , maar doen .
07-01-2020 18:48
Ja maar zij heeft het al gedaan, alleen kan ik het haar niet kwalijk nemen doordat ik toen dus nog in mijn dip zat en haar geen tijd gaf.
Nu heeft ze geen behoefte aan anderen en zou ik ook niet willen dat ze dat zou doen.. wil ik toch mijn verloren lust inhalen en niet gaan klunzen met haar. Daarnaast wil ik ook nog de ruimte om anderen te ervaren om ook wel te weten of mijn gevoel haar niet alleen ligt aan het feit doordat ik me de afgelopen tijd alleen op haar heb gericht. Het zou zonde zijn om andere contacten te deleten terwijl ik nog nooit hen ook een kans heb gegeven. Dit klinkt misschien allemaal heel fout en raar, maar het zou me toch ook dwarsliggen door haar voor te liegen en mijn ding te doen terwijl ze dit zelf niet doet.
Serieus?

:popcorn:
07-01-2020 19:09
Dat is het dus, we hebben helemaal nog geen relatie, maar er is al wel uitgesproken dat ze niet wil dat ik met anderen aanpap. Vind dat beetje onrechtvaardig. Ik zit nu in mijn bloei, maar ergens denk ik dat ik me zelf te kort zal doen door anderen een kans te geven terwijl ik al gevoelens voor een ander heb. Het is alleen zo dat ik ook wil uitzoeken of het niet ligt aan feit dat ik het nog niet met anderen heb geprobeerd. Mijn ontdekkingsfase moet nog beginnen en dan niet zo serieus.
Dat zeg ik, je beredeneert de boel helemaal aan gort. Ik snap er ook niet zoveel meer van, dus je hebt het in je hoofd veel te moeilijk gemaakt. Verder, zie eerdere post.
totallyfree schreef:
07-01-2020 19:09
Weet je wat jij moet doen? Niet zoveel nadenken, maar gewoon op je gevoel afgaan. Je beredeneert de boel nu helemaal kapot. Ga gewoon, go with the flow, ogen dicht en laat je verwennen. Spreek het uit dat je het spannend vind, maar laat je er niet door (mis)leiden.
Ja dat is ook wel waar.
Maar zouden jullie dan loyaal voor een persoon kunnen zijn terwijl het nog niet officieel is?
Ik zou nu nog eigenlijk mijn slag kunnen slaan voor het serieuzer wordt, maar dan loop ik ook de kans dat ik het met haar helemaal zal verpesten.
Je kan ook moeilijk doen om het moeilijk doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven