Theehuis!
woensdag 15 april 2009 om 19:25
Ja, dat vind ik ook echt superfijn! Ik vind het zo'n grote stap, naar school gaan! Maar Tony doet er heerlijk relaxed over. Net en echte vent!
Ai, piemelpraat. Tja, even vergeten dat dat in Huize Nemo natuurlijk een beetje gevoelig ligt... Alhoewel ik denk dat Nemo ook gewoon nog kan rekken, toch? Hoe gaat het eigenlijk met genezen? Is de Eikel al Beter verklaard? Moet je nog op nacontrole?
Ai, piemelpraat. Tja, even vergeten dat dat in Huize Nemo natuurlijk een beetje gevoelig ligt... Alhoewel ik denk dat Nemo ook gewoon nog kan rekken, toch? Hoe gaat het eigenlijk met genezen? Is de Eikel al Beter verklaard? Moet je nog op nacontrole?
Loretta is De Mol. Punt.

woensdag 15 april 2009 om 19:58
woensdag 15 april 2009 om 20:06
woensdag 15 april 2009 om 20:12
Gesjopt dus? Veul roze?
Fijn dat de piemel het goed doet. Helaas zal hij wel ingeleverd hebben aan elasticiteit En Nemo klinkt als een verstandige jongen, je onderbroek moet je gewoon aanhouden.....
Even voor de statistieken en info, wanneer waren jullie kinders helemaal zindelijk? Juna is nu al een half jaartje ofzo overdag zindelijk, poepen wilde ze nog in een luier, maar sinds een week of wat is dat ook over, en 's nachts zijn we nu aan het proberen, maar levert tot nu toe 1 op de 3 á 4 nachten een nat bed op.