Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
piemelspul
Ik heb weer wat biologische kennis opgedaan vandaag. Zal Ier vanavond om een demonstratie vragen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
*Stelt zich Juno nu voor als een wandelende piemel met enorme voeten en glitter trouwens *
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Inad, Eowman kijkt ook ietwat zorgelijk als Juno aan het rekken is, volgens mij verdwijnt rekbaarheid met leeftijd

Pff, ik ga naar huis!
Piemelspul
Peas on earth!
Denk inderdaad dat het iets met leeftijd te maken heeft, want heb Don dat trucje ook nooit zien toepassen.
Loretta is De Mol. Punt.
Volgens mij verliezen mannen die piemelelasticiteit met de jaren ja Toen neefje datzelfde trucje ook ooit eens deed ging zwager zowat k.o.
Ik ben mijn eigen bananenschil
*zal hier eens even informeren naar de piemelelasticiteit*
Peas on earth!
* Negeert alle piemelpraat *

Lekker weertje he vandaag?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Fijn dat de Tony Pony het zo lekker doet op school Kess!!
Ja, dat vind ik ook echt superfijn! Ik vind het zo'n grote stap, naar school gaan! Maar Tony doet er heerlijk relaxed over. Net en echte vent!

Ai, piemelpraat. Tja, even vergeten dat dat in Huize Nemo natuurlijk een beetje gevoelig ligt... Alhoewel ik denk dat Nemo ook gewoon nog kan rekken, toch? Hoe gaat het eigenlijk met genezen? Is de Eikel al Beter verklaard? Moet je nog op nacontrole?
Loretta is De Mol. Punt.
Wauw.... een sessie met de hogedrukspuit later blijkt dat de kleur van onze terrastegels in werkelijkheid níet groen is...

Xan ziet er nu als een soort ModderMan uit
Peas on earth!
Onwijs interessante laatste bladzijde weer

Vito is inderdaad een reus, Ceetje heeft ook maat 24.

My little Tony stoer dat het zo goed gaat op school!
Hé, daar is onze shopaholic! Vertel eens: wat is de Londonse opbrengst?
Loretta is De Mol. Punt.
Dan zal Tony in verhouding denk ik ook wel grote voeten hebben: maat 28.
Loretta is De Mol. Punt.
Erwt, laat je ons nou is spanning zitten over de échte kleur tegels? Of is het een soort van prijsvraag. Wie de kleur goed raadt krijgt een cocktail op eigen terras aangeboden.

In dat geval: ik denk dat ze grijs waren!
Loretta is De Mol. Punt.
Heb een foto van de score na dag 1 op mijn Hyves gezet Kess
Ooohh dat was alleen nog maar dag 1
Piemel gaat steeds beter, maar eikel heel erg gevoelig. Schijnt dat dat nog een beetje moet gaan eelten

Hoef niet op nacontrole, gelukkig want dat kind trekt echt zijn onderbroek niet meer uit voor iemand die er ook maar enigszins als een dokter uitziet.
Goehoeddddd! Heb je nog wat anders gedaan dan shoppen trouwens? Of had je daar geen tijd meer voor?
Loretta is De Mol. Punt.
Shoppen, sightseeen ondertussen, eten, slapen, museum.
Agossss, een waar eikeltrauma! Het is ook nogal wat, voor zo'n menneke! En gelijk heeft hij, dat hij zijn onderbroek angstvallig aanhoudt!
Loretta is De Mol. Punt.

Gesjopt dus? Veul roze?

Fijn dat de piemel het goed doet. Helaas zal hij wel ingeleverd hebben aan elasticiteit En Nemo klinkt als een verstandige jongen, je onderbroek moet je gewoon aanhouden.....

Even voor de statistieken en info, wanneer waren jullie kinders helemaal zindelijk? Juna is nu al een half jaartje ofzo overdag zindelijk, poepen wilde ze nog in een luier, maar sinds een week of wat is dat ook over, en 's nachts zijn we nu aan het proberen, maar levert tot nu toe 1 op de 3 á 4 nachten een nat bed op.
Mijn vraag dus: Ben ik te snel met vinden dat ze 's nachts wel zonder luier kan?
Ik eis foto's van modderman En van de tegels. Eventueel samen Met voor en ná aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven