Napraattopic deel 124
vrijdag 3 januari 2020 om 21:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 januari 2020 om 17:45

donderdag 16 januari 2020 om 18:09

donderdag 16 januari 2020 om 18:29
Als je hint naar de vorige nick van een forummer.roosje1976 schreef: ↑16-01-2020 18:26Er zullen wel mensen zijn die dit een domme vraag vinden maar wat is nickhinten?
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 16 januari 2020 om 18:34
Nou vooral die constante vragenstroom is heel vervelend idd. Hebben we ook al een keer gehad trouwens...roosje1976 schreef: ↑16-01-2020 18:26Er zullen wel mensen zijn die dit een domme vraag vinden maar wat is nickhinten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 16 januari 2020 om 18:41
Oh wat flauw weer. Ik heb het zelf zelden of pas laat door als er een oude bekende onder een andere nick opduikt. Ook als iemand een zoveelste topic opent maar erop reageren eigenlijk geen zin heeft, heb ik dat niet door omdat ik namen slecht onthoud en amper loep. Dan vind ik het soms best wel fijn als er even op gewezen wordt zodat ik er niet voor niks tijd in steek.
donderdag 16 januari 2020 om 18:43
Nou ja, zoiets zei star ook.
Maar dan met een naam in plaats van Whut en een link naar een profiel.
We moeten wel de schijn ophouden dat hier nieuwe gebruikers zijn. Niet te veel publiek laten merken dat het onze knuffelpermaterugkeerbannelingen zijn, of gewoon dezelfde rottezurevissen uit de hengelvijver.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 16 januari 2020 om 18:53

Gezellig
En die ban van Star is stom.

donderdag 16 januari 2020 om 18:58
Delen ook niet

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 16 januari 2020 om 19:10
Wie staft zoiets?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning