Hoe vaak door testen - op verwijderd

17-01-2020 08:36 14 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-01-2020 22:26
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
98.96% gewijzigd
Over 3/4 dagen nog testen
Alle reacties Link kopieren
dat is dus waar mensen je voor waarschuwde: te vroeg testen, geeft alleen maar onzekerheid.
Wacht tot ongeveer de 20e, niet ongesteld: dan testen
sterkte
hoeveel topics blijf je openen op dit onderwerp?
Nou beetje overdreven haha dit is de tweede. Ieder heeft zo zijn eigen onzekerheid. Je helpt me door te reageren en als je me niet wilt helpen is dat natuurlijk ook prima. Met deze reactie kan ik helaas niks.

Dankjewel lilalinda!
xxonzeker08 schreef:
17-01-2020 08:36
[...]
Als pas maandag je NOD is en je geen vroege test gebruikt hebt, is het toch logisch dat hij negatief is?! Ik zou maandag nog een test doen als je niet ongesteld bent.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-01-2020 09:17
Reden: quote verwijderd
53.41% gewijzigd
xxonzeker08 schreef:
17-01-2020 08:41
Nou beetje overdreven haha dit is de tweede. Ieder heeft zo zijn eigen onzekerheid. Je helpt me door te reageren en als je me niet wilt helpen is dat natuurlijk ook prima. Met deze reactie kan ik helaas niks.

Dankjewel lilalinda!
maar je luistert niet, naar mensen die je vertellen: test nog maar niet
dus dan krijg je wel dit soort reacties
Je had 6 januari geen eisprong, je had 6 januari een positieve ovulatietest. Dat betekent dat je eisprong 24 tot 48 uur later is. Ga uit van 8 januari, dan zit je nu op 9 dagen na je eisprong. En dan ben je dus nog (te) vroeg met testen. Doe over een dag of 5 a 7 nog eens een test als je dan nog niet ongesteld bent. Dan zit je (ruim) twee weken na eisprong en zou een zwangerschapstest positief moeten zijn, indien je zwanger bent.
xxonzeker08 schreef:
17-01-2020 08:41

Dankjewel lilalinda!
Je overdrijft zélf. Dit is je zoveelste topic over dit onderwerp.
Waarom ga je niet in je oude topic verder?
Ken je dit topic:
zwanger/het-algemene-ben-ik-zwanger-of- ... ges/389692
daar hoort je vraag thuis.
Superuser2020 schreef:
17-01-2020 08:52
Ken je dit topic:
zwanger/het-algemene-ben-ik-zwanger-of- ... ges/389692
daar hoort je vraag thuis.
Daar zit ze ook
Wat ik gisteren al schreef. Als ik jou was zou ik pas woensdag of donderdag gaan testen.
Voor nu dan dus ook, zou woensdag of donderdag opnieuw testen als ik dan nog niet ongesteld zou zijn.
Duidelijk bedankt allemaal einde topic
xxonzeker08 schreef:
17-01-2020 09:04
Duidelijk bedankt allemaal einde topic
Zo werkt het niet helaas. Ook is het niet toegestaan je eerste post weg te halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven