Mode & Beauty alle pijlers

BH advies

22-01-2020 15:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik last had van beugels, kriebels en irritatie van mijn BHs ben vandaag een een keer naar een speciaalzaak gegaan, en je raadt het al. Ook ik liep, net als 80% van de NL vrouwen, in een verkeerde maat. Ik dacht altijd 75C maar het blijkt 70D en bij sommige modellen 70E te zijn.

Ik heb nu een hele fijne (maar dure!) BH van PrimaDonna gekocht. Ik loop er nu een dagdeel in en man, wat zit dat fijn!

Een vraagje aan degene die ook zo moeilijk BHs kan verdragen: welk merk hebben jullie? Misschien kan een pietsje lager segment mij ook een goede BH bieden. ;)
Ik droeg voorheen ook prima Donna met maat 70G. Na twee zwangerschappen heb ik maar 70E en ik draag nu vaak passionata BH’s (koop ik bij Livera). Zit ook lekker en scheelt een paar tientjes per BH.
PrimaDonna zit bij mij het beste, maar ik heb ook wel goede ervaring met Chantelle. Ik koop mijn BH's meestal in de opruiming. Ik pas ook altijd voor ik koop.
Ik heb BH's van Marie Jo.
Ik koop ze alleen in de uitverkoop omdat ze erg duur zijn.
Natori, ik weet niet of deze in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik koop er ook ondergoed van.
Ik ben fan van het merk Fantasie. Ook Panache en Rosa Faia vind ik soms fijn. Die merken zijn ook niet goedkoop, maar kosten wel een paar tientjes minder dan PrimaDonna.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Uitverkoop! Verder ook goede ervaringen met bepaalde modellen Chantelle en met Elomi (die zijn echt stukje goedkoper dan Prima Donna)
Al bijna 25 jaar alleen maar marie-jo l’aventure serie. En dan de padded versie met beugel. Behalve supergoeie pasvorm ook goede kwaliteit en mooie dessins.
Daarvoor ook een paar van chantelle gehad, maar sinds marie jo (zelfde fabrikant overigens als Prima Donna) geen ander merk meer.
Ik koop ze altijd in de sale en in de regel gaan ze jaren mee ondanks dat ik ze gewoon in een waszakje in de wasmachine was.
Uitverkoop inderdaad.
Met bh’s geldt wat mij betreft echt dat een duurder exemplaar zijn geld dubbel en dwars waard is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven