Ik weet niet wat me overkomt???
vrijdag 24 januari 2020 om 21:13
Ik praat al een tijdje met een hele leuke vent en we hebben een goede klik met elkaar. We praten eigenlijk iedere dag, de ene wat meer dan de ander, maar dat is normaal. Ik ben ook zeker niet de enige die moeite stopt in het gaande houden van het gesprek. Laatst heb ik voor het eerst bij hem geslapen en het was echt super fijn. Lang en leuk gepraat, etc etc. Aangezien we allebei “net” uit een relatie komen hebben we besproken dat we het voor nu even casual houden en we wel gewoon blijven afspreken en praten en kijken waar het heen gaat. Gewoon lekker rustig aan. Hij vertelde me overigens wel dat er iemand is waar hij al een tijde iets mee heeft ‘spelen’, maar hij haar verteld heeft dat hij niks serieus met haar wil dus dat zij ook duidelijk weet dat hij gewoon met andere mensen date. Ik ben hier oké mee gezien wat we besproken hebben. Deze week waren we allebei op hetzelfde feestje en hadden we afgesproken om samen te slapen. We deden echt niet klef, totaal niet, we spraken veel met anderen en dan af en toe even met elkaar. Alleen die andere dame was er ook ineens en die is toen compleet tegen hem geflipt. Ik ben toen naar mijn eigen huis gegaan en hij heeft de volgende dag wel zijn excuses aangeboden en een beetje verteld dat zij dus heel boos was geworden en ze nog lang hebben gepraat. Niet al te veel details, want daar had ik zelf ook niet perse ‘zin in’. Ik merkte wel aan hem dat hij het vervelend vond dus besloot hem te bellen en we hebben toen goed gepraat over wat er nou allemaal aan de hand is. Hij zei dat ik me echt geen zorgen moest maken dat hij mij niet meer zou willen zien want het is voor hem echt niet voor een keer tussen ons en dat hij me graag wil blijven zien en spreken. Hij vond het misschien voor nu even een goed idee om het op een laag vuurtje te houden aangezien zij erg veel drama maakt en hij zich daar aan irriteert wat het allemaal niet leuker maakt voor ons. Hij wil wel gewoon blijven praten maar even wachten met weer afspreken. Zij waren namelijk al wat ‘langer’ met elkaar aan het “aankloten” en hij had tot nu toe gewoon nog niemand ontmoet die hij leuk vond (ik) en dus mee wilde daten. Hij zou nog even met haar gaan praten waar dit allemaal vandaan kwam en aan haar nogmaals vertellen dat ze hier eigenlijk gewoon niet boos om kan worden. Weer zei hij dat ik me echt geen zorgen moest maken wat hem betreft en dat het wel goed zou komen en het zou laten weten als hij meer wist/het gekalmeerd was over dit drama. Hij deed de dag na ons gesprek wel een beetje afstandelijk, wel geïnteresseerd maar toch ook weer niet. Ik heb hem toen gezegd dat ik hem morgen wel weer zou spreken en heb hem even ruimte gegeven omdat ik me ook kan voorstellen dat dit hele gezeik niet is waar hij voor getekend heeft. Hij bleef overigens wel aandacht van me zoeken op andere social media platformen, daar vragen stellen aan me etc. Nu is mijn vraag eigenlijk of ik hem weer kan berichten of dat ik het nog even moet afhouden. Ik ben er prima oké mee dat hij met iemand anders bezig is, maar weet me gewoon eigenlijk even geen raad in deze situatie omdat ik hem wel graag wil blijven zien.
zaterdag 25 januari 2020 om 09:08
Volgens mij speelt hij helemaal niet met TO, hij is er namelijk heel open over dat ie ook een ander neukt. Allicht speelt ie met die andere vrouw (en is ze daarom zo boos), óf zij dacht ook akkoord te zijn met de regeling en toen ze het daadwerkelijk voor zich zag, vond ze het toch niet zo ok meer. Dat is beide prima mogelijk.
Dat het veel te veel drama is voor een scharrel, daar ben ik het mee eens. TO direct 'op een laag pitje willen zetten' terwijl de ander zo'n drama maakt... sja. Ik zou er dan ook mee kappen omdat ik geen zin zou hebben in al dat gezeik.
Dat het veel te veel drama is voor een scharrel, daar ben ik het mee eens. TO direct 'op een laag pitje willen zetten' terwijl de ander zo'n drama maakt... sja. Ik zou er dan ook mee kappen omdat ik geen zin zou hebben in al dat gezeik.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

zaterdag 25 januari 2020 om 09:48
Hij is een player en jij trapt er met open ogen in. Die andere vrouw die doordraaide zou voor mij een rode vlag zijn.Fleurella schreef: ↑24-01-2020 21:27Nee ik snap dit wel, maar ik dacht oké ze hebben het uitgepraat prima nu en hij wil het nu even op een 'laag pitje' houden tot dat zij een beetje gekalmeerd is. Ze wist dat de kans bestond dat hij ook met iemand anders zou gaan daten, maar dat was tot nu toe dus nog niet gebeurd. Mijn probleem is dat ik niet helemaal begrijp waarom hij nu zo dramatisch en vaag doet tegen mij en even wil wachten met weer met mij afspreken. Zijn probleem is dat hij geen drama wil en hij denkt dat wel gebeurt als hij nu gewoon doet wat hij wil.. AKA hij heeft denk ik de ballen niet heeft om nogmaals tegen haar te zeggen dat ze niks serieus hebben en dat hij kan doen wat hij wil. I don't understand him at all op dit moment
Zijn ego wordt heerlijk gestreeld door al die aandacht van meerdere vrouwen.
Als je net uit een relatie komt waarom al zoveel drama? Lekker door daten met andere ‘leuke’ mannen.
zaterdag 25 januari 2020 om 10:02
Waarom zou je dit doen? Je bent slechts zijn scharreltje. Je hebt niets te willen, dus waarom zou hij jou antwoorden moeten geven? Je vraagt je af waarom hij met haar door wil gaan. Waarom wil hij met jou doorgaan? Waarom wil je met hem doorgaan? Dit is er duidelijk eentje van de Tindergeneratie. Zoveel aanbod. En hij gaat er graag op in. Jij denkt dat je een belangrijke rol hebt in zijn leven, maar je bent gewoon één van zijn vele scharrels. Eentje die hij kan bellen als hij zin heeft. Hij zegt van alles over die andere vrouw, maar dat zal alleen maar zijn om jou in zijn harem te houden. Ik vermoed dat je hem leuker vindt dan je toegeeft. Ga zelf ook weer daten met anderen. Kan jou het schelen joh. Als je toch geen relatie wilt.Fleurella schreef: ↑24-01-2020 22:01Thanks allemaal. Ik ga hem aanspreken en vragen waarom het hem zo veel boeit "als er toch niet meer speelt". Dan kan hij er niet meer om heen. Hij zegt wel dat zij erg jaloers is, dus dan vraag ik me af van hem waarom hij daar dan in GODSNAAM nog mee door wil. In iedergeval hebben jullie gelijk dat ik me niet zo moet laten behandelen.

zaterdag 25 januari 2020 om 10:22
Voor mij is het prima om los-vast te scharrelen met mannen die allerlei andere projecten hebben lopen. Dat maakt me niets uit.
Ik heb alleen absoluut geen zin in publieke drama’s met vrouwen op feestjes. Dan stap ik er direct uit. Ik vind dat ordinair.
Ik denk overigens niet dat zij wel zijn vaste vriendin is, want dan was het op dat feestje wel anders verlopen. Ze is alleen wat territorialer. Ze zou ‘m wat mij betreft mogen hebben. Ik zoek wat discretere types.
Dus nee, ik zou zelf geen contact opnemen, en als hij contact opneemt zou ik het afkappen. Scharrelen moet leuk en ontspannen zijn in het moment. Daarbuiten zou je er niet over na hoeven denken.
Ik heb alleen absoluut geen zin in publieke drama’s met vrouwen op feestjes. Dan stap ik er direct uit. Ik vind dat ordinair.
Ik denk overigens niet dat zij wel zijn vaste vriendin is, want dan was het op dat feestje wel anders verlopen. Ze is alleen wat territorialer. Ze zou ‘m wat mij betreft mogen hebben. Ik zoek wat discretere types.
Dus nee, ik zou zelf geen contact opnemen, en als hij contact opneemt zou ik het afkappen. Scharrelen moet leuk en ontspannen zijn in het moment. Daarbuiten zou je er niet over na hoeven denken.
zaterdag 25 januari 2020 om 11:37
Blijkbaar is zij belangrijk genoeg om jou voor op een laag pitje te zetten. Ik denk dat zijn relatie met haar niet zo casual is, als hij jou wil doen geloven. Anders had hij haar wel in dr eigen sop laten gaarkoken en was ie met jou mee gegaan. Nu moest hij kennelijk uren met haar praten om de schade te beperken. Dat doet hij niet als ze totaal niet belangrijk is. Ik zou het er bij laten, deze meneer is niet eerlijk. Niet tegen haar en niet tegen jou.

zaterdag 25 januari 2020 om 16:16

zaterdag 25 januari 2020 om 17:52
er zijn mannen die hier op kicken denk ikrumforviva schreef: ↑25-01-2020 16:16Of ze echt zijn vriendin betwijfel ik. Mannen zijn misschien simpel, maar willens en wetens met je scharrel én je vriendin naar een feestje gaan lijkt me toch wel erg dapper.
Waarschijnlijk is het eerder zo dat die andere vriendin er in haar hoofd meer van had gemaakt.

zaterdag 25 januari 2020 om 18:26
On-ge-lo-fe-lijk dat er zoveel vrouwen zijn die dit gedrag, anno 2020, nog steeds pikken van dit soort kl*te kerels.
Of die te naïef zijn om al die standaard smoezen en lulverhalen niet te doorzien.
Echt, ze zouden hier les in moeten geven op de middelbare school.
Je bent er okay mee ? Klinkt stoer en heel modern enzo hoor, hij is echter niet de enige die tegen je liegt. Jij liegt tegen jezelf, wat nog veel erger is. Je vindt het helemaal niet okay.
Of die te naïef zijn om al die standaard smoezen en lulverhalen niet te doorzien.
Je bent er okay mee ? Klinkt stoer en heel modern enzo hoor, hij is echter niet de enige die tegen je liegt. Jij liegt tegen jezelf, wat nog veel erger is. Je vindt het helemaal niet okay.
zaterdag 25 januari 2020 om 18:35
Francien2019 schreef: ↑25-01-2020 18:26On-ge-lo-fe-lijk dat er zoveel vrouwen zijn die dit gedrag, anno 2020, nog steeds pikken van dit soort kl*te kerels.

Eens.
Echt TO, kap met die gast.
Je wordt gebruikt.

zaterdag 25 januari 2020 om 21:35
Mannen die kicken op vrouwen die om ze vechten zijn er genoeg ja.
Maar er zijn ook veel crazy lady’s die na een aantal keer seks denken een relatie te hebben.
Hoe dan ook, in dit gedoe zou ik geen zin hebben. Scharrelen is bedoeld om zonder zorgen en verplichtingen lol te hebben. Zodra je (TO) er topics over moet openen zit er iets scheef.
zondag 26 januari 2020 om 02:46
Herkenbare situatie. Ik ben dan wel 'de andere vrouw'. Mijn conclusie: eens met alle kritische reacties!
Dat hij die andere vrouw 'prioriteit' geeft is hoogstwaarschijnlijk niet omdat zij zijn vriendin is. Wel omdat ze 'meer' beschikbaar is, in de zin van "ik wil geen relatie, ik ben nog een losbol en wil nu geen relatie, maar we zien elkaar vaak en hebben seks'.
Ik als 'de andere vrouw' zou er een punt achter moeten zetten. Want ik ben meer waard dan gezelligheid die 8 van de 10 keer in een heerlijke nacht uitmondt.
Ik hoop dat ik dat punt ga zetten en voor mezelf kies. We zijn er zelf bij. Er zijn mensen die met 'dit soort relaties' prima om kunnen gaan. Ik merk dat ik dat toch niet zo goed kan als ik mezelf voor houd
Dat hij die andere vrouw 'prioriteit' geeft is hoogstwaarschijnlijk niet omdat zij zijn vriendin is. Wel omdat ze 'meer' beschikbaar is, in de zin van "ik wil geen relatie, ik ben nog een losbol en wil nu geen relatie, maar we zien elkaar vaak en hebben seks'.
Ik als 'de andere vrouw' zou er een punt achter moeten zetten. Want ik ben meer waard dan gezelligheid die 8 van de 10 keer in een heerlijke nacht uitmondt.
Ik hoop dat ik dat punt ga zetten en voor mezelf kies. We zijn er zelf bij. Er zijn mensen die met 'dit soort relaties' prima om kunnen gaan. Ik merk dat ik dat toch niet zo goed kan als ik mezelf voor houd
zondag 26 januari 2020 om 09:10
Waarom hoop je het en doe je het niet gewoon? Je weet dat je meer waard bent schrijf je.Kamperfoelie schreef: ↑26-01-2020 02:46Herkenbare situatie. Ik ben dan wel 'de andere vrouw'. Mijn conclusie: eens met alle kritische reacties!
maandag 27 januari 2020 om 20:15
Meer beschikbaar in welke zin?Kamperfoelie schreef: ↑26-01-2020 02:46Herkenbare situatie. Ik ben dan wel 'de andere vrouw'. Mijn conclusie: eens met alle kritische reacties!
En wat zou dan volgens jou de achterliggende reden zijn waarom de date van To ,TO, meen nam naar een feest waar die zogenaamde (vriendin ) ook bleek te zijn. En toch flipt omdat ze zo beschikbaar is?
Ben benieuwd naar je verklaring.
Mijn samenvatting: het is gewoon zijn vriendin, en die zogenaamde “player” nam To mee om die vriendin jaloers te maken.
Klaar!
En to, je kunt ook gewoon een dildo kopen drama free!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.

dinsdag 28 januari 2020 om 08:42