pil , stopweek en dan maar 2 dgn ongi

16-04-2009 21:35 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames !

Even een vraag , hoewel ik het al heb voorgelegd aan de HA.

Ik ben aan de pil , en heb netjes om de 3 weken een stopweek.

Normaal na de laatste pil duurd het ongeveer 2 dagen voordat ik ongesteld wordt.

26 maart heb ik de laatste gehad zou daarna dus rond 28 of 29 mrt ongesteld moeten worden.Dit werd pas 1 april ( voor mijn doen behoorlijk laat dus ) Maar 3 April vloeide ik al niet meer.Heb dit nog niet eerder meegemaakt dus heb wel die maandag erop direct de HA gebeld.Ik moest maar bij de assistente komen voor een urine onderzoek.Ik ben ook geweest ( 2 dagen achter elkaar ) maar er was niemand te bekennen.Ik heb toen maar zelf 2 testen gehaald en deze waren negatief.Maar nog steeds vond ik het maar raar dat t maar 2 dagen geduurd heeft.Ik heb afgelopen dinsdag nog eens gebeld en ik moest maar gewoon afwachten of het dan tijdens mijn volgende stopweek ook zo was.Ik voel me behoorlijk afgescheept want ik had wel een goede uitleg of misschien wel een onderzoekje verwacht.Ik heb dit ook wel aangegeven maar er was niets aan de hand en ik moest gewoon afwachten.( de assistente is een behoorlijke trut naar mij toe ) Ik weet wel dat jullie geen glazen bol hebben , maar als iemand een idee heeft wat dit zou kunnen zijn , alvast bedankt !
Wees blij. Ruilen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hoe minder hoe beter lijkt me, dus wees blij!
Ik schut je de hand zonder pil ook 2 dagen ongesteld.

Al steld de 2e dag al niets meer voor en is het dan al niet meer noemenswaardig. Ik heb dit dus bijna elke maand 1 of 2 dagen ongesteld.

Huisarts feliciteerde me, met dit gemak.
Ja haha opzich wel he , maar als je normaal 6 tot 8 dagen ongesteld bent is het wel raar toch
waarom open je eigenlijk 2 topics.

Vraag even of ze de andere topic even sluiten aan vivaangel??

Maar vloei je altijd zo lang ondanks dat je de pil slikt en 1 stopweek hebt.
ja sorry ging een beetje fout en heb t ook nog op de verkeerde pijler gezet ( kluns)

Ja het wil wel eens schommelen dat t bijv op de zesde dag nog weinig voorsteld maar over t algemeen echt 8 dagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven