ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
vrijdag 17 april 2009 om 01:05
vrijdag 17 april 2009 om 08:00
hahahaha, goedemorgen
ik als eerste het album van Va bekijken, allemaal nieuwe dingen. Dan zie ik dus het lijstje van wat er o.a. in staat( slagroom??? bananen?? vreemd om te ruilen) en dat zie ik al niet meer op de foto. dus, logisch, de condooms, struisvogelveren enz.zijn naar Jolantje gegaan . Maar ik snap m nu hoor
Varisha, heb je wat kunnen slapen?
ik als eerste het album van Va bekijken, allemaal nieuwe dingen. Dan zie ik dus het lijstje van wat er o.a. in staat( slagroom??? bananen?? vreemd om te ruilen) en dat zie ik al niet meer op de foto. dus, logisch, de condooms, struisvogelveren enz.zijn naar Jolantje gegaan . Maar ik snap m nu hoor
vrijdag 17 april 2009 om 08:50
quote:Lisey schreef op 17 april 2009 @ 08:00:
hahahaha, goedemorgen
hahahaha, goedemorgen
vrijdag 17 april 2009 om 09:32
Ik wil het sexboek ook wel. Mr. Zwieber komt om in de kookboeken, is wel een leuke grap hem een keer beet te nemen met zo'n kookboek. Die witte trui met de riem maat L vind ik leuk Va. Is ie er nog?
Ik heb even een kort marktonderzoek gedaan snackovenwise. Het wordt toch die van de ah. Ik ga hem binnenkort kopen, mail me dan ff waar hij heen moet Va!
Ik heb even een kort marktonderzoek gedaan snackovenwise. Het wordt toch die van de ah. Ik ga hem binnenkort kopen, mail me dan ff waar hij heen moet Va!
vrijdag 17 april 2009 om 09:33
quote:Lisey schreef op 16 april 2009 @ 22:30:
lisey ruilspullen
hier mijn link nog eens.
Ik heb interesse in het Bouquet boek. Wil je me mailen op: meiske1981@yahoo.com
lisey ruilspullen
hier mijn link nog eens.
Ik heb interesse in het Bouquet boek. Wil je me mailen op: meiske1981@yahoo.com
vrijdag 17 april 2009 om 09:36
Marels, wil jij mij even je adres nogmaals mailen? dan ga ik een poging wagen om die laarzen vandaag te verzenden!
patatoloogje@hotmail.com
had jij al gezocht naar verkleedkleren?
heeft er iemand een speeltentje voor buiten ergens liggen? o en een step zou ook wel leuk zijn voor de kleine man. die hij nu heeft is te klein, het arme kind...
patatoloogje@hotmail.com
had jij al gezocht naar verkleedkleren?
heeft er iemand een speeltentje voor buiten ergens liggen? o en een step zou ook wel leuk zijn voor de kleine man. die hij nu heeft is te klein, het arme kind...
vrijdag 17 april 2009 om 09:45