ROME GEVAARLIJK???(Geen OP)
zondag 2 februari 2020 om 19:26
https://www.travelsafe-abroad.com/italy/rome/
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 2 februari 2020 om 19:26
Als je een beetje zoekt op internet kan je vast nog wel transfers vinden die je kan boeken want dat kan bij zowat elk vliegveld over de hele wereld dus ook die van Rome. Kijk op de site van het vliegveld waar je landt.
En als je zo bang bent hoop ik dat je geen hotel hebt in de buurt van het Termini station want daar is het best een gribus.
En als je zo bang bent hoop ik dat je geen hotel hebt in de buurt van het Termini station want daar is het best een gribus.
zondag 2 februari 2020 om 19:28
Dan is het ook mee oppassen voor je het weet word je vreselijk opgelicht.
zondag 2 februari 2020 om 19:55
In iedere grote stad is het oppassen met zakkenrollers, niet alleen 's avonds. Als je in Rome overdag op de toeristische plekken rondloopt moet je ook heel goed uitkijken voor zakkenrollers, daar slaan ze bij voorbaat hun slag.
Draag al je waardevolle spullen in een moneybelt heuptasje onder je kleding op je lijf, dus creditcard, pinpas, paspoort, vliegticket. Zorg dat je je telefoon ook goed opbergt.
Dan kunnen ze hoogstens je tas/koffer met ondergoed, kleding en tandenborstel jatten en daar heb je - als het goed is - een verzekering voor.
Draag al je waardevolle spullen in een moneybelt heuptasje onder je kleding op je lijf, dus creditcard, pinpas, paspoort, vliegticket. Zorg dat je je telefoon ook goed opbergt.
Dan kunnen ze hoogstens je tas/koffer met ondergoed, kleding en tandenborstel jatten en daar heb je - als het goed is - een verzekering voor.
zondag 2 februari 2020 om 19:58
Betty_Slocombe schreef: ↑02-02-2020 19:22NEE DAT KAN BEST IK HEB HET OOK EEN KEER GEDAAN EN DAN HAD IK OOK NOG TWEE KINDEREN BIJ ME. WEL GOED OP JE PORTEMONNEE PASSEN WANT ZAKKENROLLERS ZIJN ER DUS WEL