ROME GEVAARLIJK???(Geen OP)

02-02-2020 19:19 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-02-2020 09:48
Reden: OP verwijderd
99.30% gewijzigd
Waarom pak je niet gewoon een taxi?
NEE DAT KAN BEST IK HEB HET OOK EEN KEER GEDAAN EN DAN HAD IK OOK NOG TWEE KINDEREN BIJ ME. WEL GOED OP JE PORTEMONNEE PASSEN WANT ZAKKENROLLERS ZIJN ER DUS WEL
Natuurlijk niet. Rond die tijd reizen er talloze mensen.
Als jij er rustig van wordt dan zou ik het de heen weg doen. Kijk vervolgens hoe je de stad vindt en wat je de terugweg doet
JA LEVENSGEVAARLIJK!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
https://www.travelsafe-abroad.com/italy/rome/
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Als je een beetje zoekt op internet kan je vast nog wel transfers vinden die je kan boeken want dat kan bij zowat elk vliegveld over de hele wereld dus ook die van Rome. Kijk op de site van het vliegveld waar je landt.

En als je zo bang bent hoop ik dat je geen hotel hebt in de buurt van het Termini station want daar is het best een gribus.
JA
redbulletje schreef:
02-02-2020 19:21
Waarom pak je niet gewoon een taxi?

Dan is het ook mee oppassen voor je het weet word je vreselijk opgelicht.
NEE!
Niet lullig bedoelt, maar als je om 6 uur al niet meer over straat zou kunnen of met het OV zou kunnen hoef je er toch ook geen weekend naar toe te gaan? Oftewel, maak jezelf niet gek.
JA HEEL GEVAARLIJK.

ALLEMAAL SCOOTERRIJDERS, TASJESROVERS EN KNOFLOOKVRETERS. HOE KUN JE ZO STOM ZIJN OM DÁÁR NAARTOE TE WILLEN GAAN.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
NEE
Als je daar eenmaal bent, ga je toch ook niet elke dag voor het donker in je hotel zijn? Dan kun je dus nooit uit eten of zo.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 02-02-2020 19:49
10.39% gewijzigd
mafia he?
Als je nou 's avonds heel laat of midden in de nacht zou aankomen zou ik het niet doen, maar begin van de avond kan je echt prima met het OV gaan. Vooral opletten voor zakkenrollers zoals hierboven al gezegd wordt.
10 februari is een maandag.

Om 6 uur 's avonds stikt het dan van de pendel-mensen die van werk onderweg zijn naar huis.

Hoogstens zal het dus met bagage wat krap zijn en wringen op openbaar vervoer.
Ja natuurlijk is Rome gevaarlijk. Vraag maar aan Julius Caesar.
Net zo gevaarlijk als Amsterdam.
De grapjes een het sarcasme mogen wel achterwege blijven vind ik. TO is slachtoffer geweest van een gewapende overval, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Het is niet zo raar dat ze bang is.
In iedere grote stad is het oppassen met zakkenrollers, niet alleen 's avonds. Als je in Rome overdag op de toeristische plekken rondloopt moet je ook heel goed uitkijken voor zakkenrollers, daar slaan ze bij voorbaat hun slag.

Draag al je waardevolle spullen in een moneybelt heuptasje onder je kleding op je lijf, dus creditcard, pinpas, paspoort, vliegticket. Zorg dat je je telefoon ook goed opbergt.
Dan kunnen ze hoogstens je tas/koffer met ondergoed, kleding en tandenborstel jatten en daar heb je - als het goed is - een verzekering voor.
Betty_Slocombe schreef:
02-02-2020 19:22
NEE DAT KAN BEST IK HEB HET OOK EEN KEER GEDAAN EN DAN HAD IK OOK NOG TWEE KINDEREN BIJ ME. WEL GOED OP JE PORTEMONNEE PASSEN WANT ZAKKENROLLERS ZIJN ER DUS WEL
😂
Voor het eerst geef ik een TO gelijk dat ze haar OP weghaalt.
Ja, een wereldstad als Rome is rond 18:00 uur in de avond niet meer toegankelijk voor twee toeristen (waarvan in ieder geval 1 man). Zou thuis blijven TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven