Liefdesverdriet

04-02-2020 12:19 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier op dit moment andere vrouwen met liefdesverdriet? Ik heb zo een pijn hihi, wie gaat hier momenteel ook doorheen? Wie heeft er zin om hier ook zijn hart te luchten? ❤️
Als je nog kan giechelen, dan lijkt het mij wel mee te vallen met de pijn.
Haal dat hihi uit je tekst, anders zijn serieuze reacties ver te zoeken. Sterkte!
Ik dacht fijn ik heb 2 reacties, maar deze had ik niet verwacht, moet ik er een foto bijzetten met een zakdoek en tranen? Kom op zeg, ik zoek lotgenoten, om er even doorheen te komen, wie maakt dit op dit moment ook mee?
Aah, nee mijn relatie is ook uit eigen keuze en ben er blij mee. Ik wil je wel veel sterkte wensen, het gaat echt over al denk je nu van niet lucht lekker je hart en ziel afleiding :hug:
Sharona04 schreef:
04-02-2020 14:07
Ik dacht fijn ik heb 2 reacties, maar deze had ik niet verwacht, moet ik er een foto bijzetten met een zakdoek en tranen? Kom op zeg, ik zoek lotgenoten, om er even doorheen te komen, wie maakt dit op dit moment ook mee?
Ik help je met mijn reactie. Zo werkt viva erg onvolwassen af en toe. Lotgenoten vind je op www.ldvd.nl genoeg. Hopelijk ook hier. Nogmaals sterkte.
Dankjewel qiyara en Evelienrose!
Leg je dan eens uit wat die 'hihi' daar staat te doen want ik snap het echt niet?
Mijn eerste reactie was ook dat het wel niet zo erg zou zijn aan die hihi te zien.
Je maakt er je post wat onnozel en onvolwassen mee.

Toch sterkte gewenst, de tijd zal slijten.
hihi?
Mag niet op het Viva forum: Hihi zeggen en liefdesverdriet hebben.
Een clown is toch ook leuk en tragisch tegelijk.
Sterkte TO.
S-Meds schreef:
04-02-2020 19:14
hihi?
Zo. Niet eens de eerste met een kut opmerking? Ziek of zo?
Waterman26 schreef:
04-02-2020 19:46
Zo. Niet eens de eerste met een kut opmerking? Ziek of zo?
ja vleesetende bacterie in een open wond op mijn kuit, de helft is al geamputeerd. Even afwachten of de behandeling aanslaat
S-Meds schreef:
04-02-2020 19:48
ja vleesetende bacterie in een open wond op mijn kuit, de helft is al geamputeerd. Even afwachten of de behandeling aanslaat
Jammer voor je zeg. Heb je nu nog meer tijd om de hele dag hier rond te hangen.
Waterman26 schreef:
04-02-2020 20:10
zolang ik nog bij bewustzijn ben
Waterman26 schreef:
04-02-2020 20:10
:HA:
TO liefdesverdriet is gewoon kut! Je moet er doorheen en de tijd heelt wonden, en is ook zo (soms duurt het even). Zorg goed voor jezelf en doe leuke dingen :hug:
Waterman26 schreef:
04-02-2020 19:45
Mag niet op het Viva forum: Hihi zeggen en liefdesverdriet hebben.
Een clown is toch ook leuk en tragisch tegelijk.
Sterkte TO.
Een clown verbergt zich achter een masker.
S-Meds schreef:
04-02-2020 19:48
Een gegarandeerde genezing heb je pas met de biostabil armband en omdat het, naast de energetische kracht, ook nog eens een prachtig juweel is leidt dat de aandacht af van je verwonding.
el4ra wijzigde dit bericht op 04-02-2020 20:44
0.00% gewijzigd
.
El4ra schreef:
04-02-2020 20:43
Een gegarandeerde genezing heb je pas met de biostabil armband en omdat het, naast de energetische kracht, ook nog eens een prachtig juweel is leidt dat de aandacht af van je verwonding.
oh, dit ligt nog in mijn nachtkastje! dank voor de tip
S-Meds schreef:
04-02-2020 20:43
oh, dit ligt nog in mijn nachtkastje! dank voor de tip
Graag gedaan, hoor!

en nog de grtjs van Tieneke
.
S-Meds schreef:
04-02-2020 20:18
zolang ik nog bij bewustzijn ben
zelfs in coma maak jij nog bittere kutopmerkingen. Ik denk aan je
Liefdesverdriet is vervelend. Sterkte TO!
Hier ook iemand met liefdesverdriet, vreselijk is t. Liefde en sterkte toegewenst.
Muis12345, jij ook veel sterkte! Het is toch iets geks, pijnlijk, rouw proces.. niet kunnen eten (wel goed voor de lijn haha) en ondertussen beetje sterk houden voor de kinderen...

⬆️ Ik zal nu trouwens wel weer een lading kritiek over me heen krijgen omdat ik haha in me bericht heb gezet...
Ik kan (helaas) wel eten haha. Maar probeer wel meer energie in sporten te steken.
Heb geen kinderen, dus kan daar niet over heen praten.
Maar hopelijk heb je af en toe momenten om ff lekker uit te huilen!
Het is idd een rouwproces..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven