Contact met ex

04-02-2020 16:17 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zoek een beetje advies. Deze zomer heeft mijn ex-vriend het uitgemaakt, met het idee dat hij even zonder relatie wilde leven, we waren namelijk al van vroege leeftijd zo’n 4/5 jaar samen.
Niet lang hierna vertelde hij mij een nieuwe vriendin te hebben, van haar te houden en het een beter idee te vinden voorlopig geen contact meer te hebben.
Heel pijnlijk, maar ik heb dan ook geen contact meer gezocht.
Afgelopen week sprak hij af met mijn broer en diezelfde avond belde hij me twee keer en berichtte me of ik iets kwam drinken. Hier had ik niet op gereageerd omdat het impulsief op me overkwam en ook zeker niet verstandig leek na een maand geen contact meteen ‘gezellig’ iets te drinken met mijn broer en hem.
De volgende dag stuurde hij uit zichzelf een bericht waarin hij sorry zei voor zijn bericht en er niet bij nagedacht zei te hebben. Ik heb ook dit bericht gelaten voor wat het was.
Gisteravond stuurde ik hem een grappig plaatje door, met het idee een wat luchtigere weg te vinden tot contact, alleen heeft hij hier nu niet meer op gereageerd.
Ik vind het heel lastig hoe ik op een goede manier het contact kan herstellen en hem op een bepaalde manier terug in mijn leven te krijgen, ik mis hem en het contact maar weet niet goed hoe ik deze band op een gezonde manier herstel.
Heeft iemand advies voor mij?
Kamerplantje14 schreef:
05-02-2020 00:04
Omdat we vier jaar hebben samengewoond en geleefd en het soort van ook een van mijn beste vrienden is
Hij was ooit een van je beste vrienden.
Nu niet meer.
Kamerplantje14 schreef:
Omdat we vier jaar hebben samengewoond en geleefd en het soort van ook een van mijn beste vrienden is
maar hij heeft een ander
Kamerplantje14 schreef:
Dat is voorbij die tijd. Hij heeft het met jou uitgemaakt met een lulsmoes en ging meteen met een ander verder. Waarom zou je dit zien als beste vriend? Wat voegt het toe aan jouw leven? Ga je dan gezellig met hem eten en luisteren hoe gelukkig hij is met zijn nieuwe vriendin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven