Fling vind mij vermoeiend
donderdag 6 februari 2020 om 09:47
Kan je zeggen 'zo ben ik nou eenmaal', maar de rest van de wereld is zo niet.
Fijn dat jij mensen om je heen hebt verzameld die dit van je accepteren, maar je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen dat doet.
Dat jij je niet wil aanpassen aan de wereld is prima, maar anderen hebben het recht om zich niet aan te passen aan jou.
Fijn dat jij mensen om je heen hebt verzameld die dit van je accepteren, maar je kunt er niet vanuit gaan dat iedereen dat doet.
Dat jij je niet wil aanpassen aan de wereld is prima, maar anderen hebben het recht om zich niet aan te passen aan jou.
donderdag 6 februari 2020 om 09:51
donderdag 6 februari 2020 om 10:03
Ja maar ik wil haar niet volledig loslaten om vervolgens aan me zelf te gaan werken. Tegelijk gaat denk ik ook niet echt. Maar goed we hebben nu ook al ruzie om wat anders gekregen.
We hebben geen relatie, alleen een vriendschap maar ik vind haar wel leuk en heb ook gevoelens voor dr ontwikkeld. Dit laatste heb ik nooit uitgeproken wel alleen dat er interesse is doordat ik mezelf niet helemaal kwetsbaar wil opstellen. Als ik mijn liefde bijv zou verklaren zou ik haar de dag erna weer niet meer willen en niet eens om t feit dat ik bang ben om verlaten te worden en met gevoelens achter gelaten te worden. Ik weer eerlijk gezegd niet eens wat precies de reden is.
Nu is ze boos geworden doordat ik even mezelf afstandelijk opstelde. Dit kwam door een verschillende redenen. 1. Had het even druk met school werk tentamens enz. 2. Ben oververmoeid en zat even niet lekker in mijn vel. 3. Mijn familie vraagt ook nog de nodige aandacht met zijn problemen. 4. Ze wilt geen relatie doordat ze toch uiteindelijk met een man wilt eindigen. 5. Ik heb even mijn eigen ruimte nodig.
Vervolgens werd ik voor de zoveelste keer weer verwijderd en toen heb ik contact opgezocht met een ex. Kreeg erna wel direct spijt, maar eerlijk gezegd bleef ik aan dr denken waardoor ik wel moest.
Uiteindelijk hadden fling en ik hwt weer goed gemaakt en kwam ze ineens met her verhaal dat ze had gedroomd dat ik in contact was gekomen met een ex waar ik nog gevoelens voor zou hebben. Ik heb dir toen gewoon ontkend. Uiteindelijk bleef ze maar doorvragen. Snap ook niet hoe ze dit weet, maar wel heel eng eigenlijk. Dus uiteindelijk maar toegegeven. Heb die ex maar een gezien in die tussentijd dat we elkaar niet meer sproken, maar we hebben alleen gepraat en een knuffel gegeven.
Nu is ze hierom boos en wilt ze misschien definitief er een einde aan maken. Ik weet ook nier zo goed of ik wel voor dr moet vechten doordat ik haar gewoonweg niet kan geven wat ze vraagt, nodig heeft en verdient. Ik zou het wel kunnen, maar dat zou dan betekenen dat ik me zelf volledig moet aanpassen en wegcijferen voor iets wat toch op uiteindelijk wel stuk zal gaan lopen.
We hebben geen relatie, alleen een vriendschap maar ik vind haar wel leuk en heb ook gevoelens voor dr ontwikkeld. Dit laatste heb ik nooit uitgeproken wel alleen dat er interesse is doordat ik mezelf niet helemaal kwetsbaar wil opstellen. Als ik mijn liefde bijv zou verklaren zou ik haar de dag erna weer niet meer willen en niet eens om t feit dat ik bang ben om verlaten te worden en met gevoelens achter gelaten te worden. Ik weer eerlijk gezegd niet eens wat precies de reden is.
Nu is ze boos geworden doordat ik even mezelf afstandelijk opstelde. Dit kwam door een verschillende redenen. 1. Had het even druk met school werk tentamens enz. 2. Ben oververmoeid en zat even niet lekker in mijn vel. 3. Mijn familie vraagt ook nog de nodige aandacht met zijn problemen. 4. Ze wilt geen relatie doordat ze toch uiteindelijk met een man wilt eindigen. 5. Ik heb even mijn eigen ruimte nodig.
Vervolgens werd ik voor de zoveelste keer weer verwijderd en toen heb ik contact opgezocht met een ex. Kreeg erna wel direct spijt, maar eerlijk gezegd bleef ik aan dr denken waardoor ik wel moest.
Uiteindelijk hadden fling en ik hwt weer goed gemaakt en kwam ze ineens met her verhaal dat ze had gedroomd dat ik in contact was gekomen met een ex waar ik nog gevoelens voor zou hebben. Ik heb dir toen gewoon ontkend. Uiteindelijk bleef ze maar doorvragen. Snap ook niet hoe ze dit weet, maar wel heel eng eigenlijk. Dus uiteindelijk maar toegegeven. Heb die ex maar een gezien in die tussentijd dat we elkaar niet meer sproken, maar we hebben alleen gepraat en een knuffel gegeven.
Nu is ze hierom boos en wilt ze misschien definitief er een einde aan maken. Ik weet ook nier zo goed of ik wel voor dr moet vechten doordat ik haar gewoonweg niet kan geven wat ze vraagt, nodig heeft en verdient. Ik zou het wel kunnen, maar dat zou dan betekenen dat ik me zelf volledig moet aanpassen en wegcijferen voor iets wat toch op uiteindelijk wel stuk zal gaan lopen.
donderdag 6 februari 2020 om 10:07
Ze heeft toch het volste recht om dat gedrag niet aantrekkelijk te vinden?
Jij cijfert jezelf weg als jij verandert, maar zij cijfert zichzelf weg als ze dit slikt terwijl ze nu al weet dat het haar dwarszit. Simpel, het is dus gewoon geen match tussen jullie. Zij zoekt iemand die gewoon gezellig is als ze belt, jij zoekt iemand die het van zich af laat glijden als je een keer chagrijnig en niet in de stemming bent.
Jij cijfert jezelf weg als jij verandert, maar zij cijfert zichzelf weg als ze dit slikt terwijl ze nu al weet dat het haar dwarszit. Simpel, het is dus gewoon geen match tussen jullie. Zij zoekt iemand die gewoon gezellig is als ze belt, jij zoekt iemand die het van zich af laat glijden als je een keer chagrijnig en niet in de stemming bent.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 6 februari 2020 om 10:11
Ligt niet aan mij dus? Ik dacht dat een fling gewoon iemand was die je erg leuk vindt. Ze kennen elkaar 3 jaar en hebben elkaar in die tijd 5 keer gezien...
Sowieso, in geen enkele relatie zou ik iets van afstoten/aantrekken accepteren. Dat jij blijkbaar moeilijk in omgang bent volgens sommige (velen?), is voornamelijk jouw probleem, want anderen zullen er op afknappen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 6 februari 2020 om 10:13
Ik vroeg mij af wat fling betekende als oud wijf zijnde.dianaf schreef: ↑06-02-2020 10:11Ligt niet aan mij dus? Ik dacht dat een fling gewoon iemand was die je erg leuk vindt. Ze kennen elkaar 3 jaar en hebben elkaar in die tijd 5 keer gezien...
Sowieso, in geen enkele relatie zou ik iets van afstoten/aantrekken accepteren. Dat jij blijkbaar moeilijk in omgang bent volgens sommige (velen?), is voornamelijk jouw probleem, want anderen zullen er op afknappen.
donderdag 6 februari 2020 om 10:15
Ik wilde eerlijk gezegd nooit hulp doordat ik niet wilde accepteren dat er iets mis met mij is en ik zelf er ook wel mee zou kunnen dealen allemaal.
Nu merk ik wel dat ik echt behoefte heb aan hulp doordat door mijn eigen gedrag heel veel dingen mislopen. Niet alleen relaties, maar ook bijv op werk. Ik kan er zo lang mee zitten wanneer iemand alleen al op chagrijnige manier praat. Neem ik het heel persoonlijk, maar ook mensen die heel vriendelijk zijn word ik overdreven warm en vrolijk van. Mijn driftbuien krijg ik laatste tijd vaker en heb ik geen controle meer over. Achteraf krijg ik altijd weer spijt doordat ik dan zomaar flip tegen dierbaren en daar kan ik ook weer heel lang mee zitten.
Mijn stemming schommelt de laatste tijd zo erg van extreem gelukkig naar een afdwaling naar depressie.
Voorheen heb ik een jaar thuis gezeten, nu heb ik weer mijn grote piek gehad en dacht ik eindelijk stabiel daarin te kunnen zijn. Maar nu komen toch steeds weer die emoties. Ik vind het ook gewoon niet leuk dit en gewoon raar dat ik binnen een uur al weer zo erg kan schommelen qua stemming.
Ik moet ook wel zeggen dat ze heel wat te verduren heeft met al mijn stemmingen. De eerste jaar heb ik haar ook niet gezien doordat ik niet lekker jn mijn vel zat, tweede jaar piek en nu weer ik dus niet meer zo goed wat ik ermee aanmoet doordat ik nu chaotisch aan t worden ben qua mijn gevoel. Zij is alrijd gelukkig en ik heb ook geen zin om dir bij haar te gaan aangeven waardoor ze het helemaal voor haar bevestigd dat ik net haar cliente ben.
Ze werkt ook al met mensen die allemaal aan stoornissen lijden, dus daarom miss dat ik ons contact ook juist zo fijn vond en ze veel geduld en begrip voor lange tijd heeft weten te opbrengen.
Ik vind her alleen spijtig om er nu echt volledig afscheid van te nemen om aan mezelf te werken, maar ergens denk ik wel dat her meest verstandige is?
Want anders word het voor mij zwaarder allemaal. Maar genoeg mensen die met hen problemen alsnog gewoon een relatie behouden en ook tegelijk aan werken? Dus waarom zou t
In dir geval ook niet kunnen?
donderdag 6 februari 2020 om 10:18
Ja dat is ook, maar werk is dan een neppe gezicht of houding aanhouden omdat het moet.Frederika-Jael schreef: ↑06-02-2020 10:07Soms moet je dingen doen die je niet leuk vind, hoe doe je dat met werk dan?
Die vrouw heeft groot gelijk om je aan de kant te schuiven.
Maar ik vind dus in een relatie dat je altijd oprecht en eerlijk gewoon moet zijn. Ik zou er zelf namelijk ook niet van gediend zijn als iemand allerlei lieve woordjes zou zeggen terwijl diegene her niet meent of niet eens in de stemmjng is begrijp je?
donderdag 6 februari 2020 om 10:19
Haha ja een heel langzaam proces ’aar heb hierboven ook al uitgelegd waardoor het kwam.
Ik word er ook kriebelig van iemand alleen langdurig te zien. Ik he mijn hele leven lang alleen maar korte, intense contacten gehad die nooit langer dan 2x zien duurde