Fling vind mij vermoeiend

06-02-2020 09:26 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 22-07-2020 07:47
0.00% gewijzigd
abracadabra schreef:
06-02-2020 13:11
heel vermoeiend idd. Ik had het al lang opgegeven. Hulde aan je fling dat ze het 3 jaar volhield.

Ga in therapie. Een relatie (vriendschap of meer) is er niet alleen voor jou maar ook voor de ander. En je bent geen leuk persoon om mee om te gaan.

Ja klopt indd ik voel me er vaak ook schuldig en slecht door, heb ook aan haar aangegeven dat ze her contact anders moet afbreken als ze er geen plezier meer in ondervind in ons contact. Maar denk dat we beide nog het erg moeilijk vinden om die knoop echt definitief door te hakken doordat we elkaar wel echt leuk vinden.

Ik ben opgelucht en blij dat ik eindelijk inzie dat ik hulp nodig heb en nu wil ik het zelfs heel graag. Ik kan niet wachten om geholpen te worden. Mijn hart luchten en advies krijgen hoe ik met zaken moet omgaan. Ook ondervind ik zo erg in een indentiteitscrisis. Ik kan van het ene moment op de andere dag weer iets anders willen.

Ik heb het nu ook weer voor mezelf te zwaar gemaakt door te veel hooi op mijn vork te nemen. Voltijd studie hbo, hiernaast een nieuwe baan begonnen waarbij ik een werk en leertraject ben begonnen van een mbo opleiding.
Dit allemaal word erg zwaar, kan ook vaak moeilijk concentratie houden waardoor ik slechte cijfers haal en weer geen motivatie heb.
Soms wil alles opgeven, maar dan ben ik nog verder van huis. Ik wil wel echt wat van mijn leven maken en het hopelijk heel ver schoppen qua cariere.

Ik ben de laatste jaar wel goed bezig hoor. Ik maak bijv geen schulden meer en heb zelfs eindelijk een overhoop aan spaargeld. Ik geef niet onnodig veel uit en heb niet meer se drang om grote uitgaven te maken om mezelf beter te voelen. Dus er zijn wel dingen die ik uit mezelf heb verbeterd en zo ben ik nu ook eindelijk bewust geworden van mijn gedrag. Ik hoop dat t dmv hulp wel beter gaat worden. Alleen soms ben ik er wel lichtelijk sceptisch over, maar goed zo langer met mezelf leven gaat ook niet en Ik moet gewoon op korte termijn met een proffesional praten. Hopelijk kan die mij gerust stellen en verder een leidraad aanbieden.
Je klinkt als een vermoeiend persoon. Je kunt heus wel anders, je wilt alleen niet anders. Groot gelijk dat ze hier geen zin in heeft.
Ga lekker aan je issues werken of houd op met zeuren en accepteer dat mensen op een gegeven moment geen zin meer in jou hebben met dit vermoeiende gedrag. En stop met excuses zoeken waarom dit gedrag 'normaal' is en dat je 'nu eenmaal zo bent'. Heel onaantrekkelijk.
Als je elkaar in de 3 jaar 5 keer ziet en je voelt je benauwd dan is dit het gewoon niet. Je kan elkaar ook 1 per jaar zien maar of je dan nog kan spreken van een relatie....???
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Inzien dat je hulp nodig hebt is een eerste, grote stap!
Life is short. Eat dessert first.
viva-amber schreef:
06-02-2020 14:08
Als je elkaar in de 3 jaar 5 keer ziet en je voelt je benauwd dan is dit het gewoon niet. Je kan elkaar ook 1 per jaar zien maar of je dan nog kan spreken van een relatie....???
Ja ik vind het bijv geen moeite om iemand te zien waar ik niet zo gek op ben doordat ik dan ook niet zenuwachtig ben. Maar als ik wel diegene zie zitten merk ik gewoon dat ik het heel veel moeite heb om af te spreken door zenuwen en onzekerheid.
Ik moet gewoon haar vaker gaan zien dan weet je ook of je werkelijk waar wel bij elkaar past. Ik weet ook niet waar her anders aan ligt. Ik moet daar proberen relaxter in te staan en gewoon gaan en her wel af te zien.
Miss-Pippilotta schreef:
06-02-2020 14:04
Je klinkt als een vermoeiend persoon. Je kunt heus wel anders, je wilt alleen niet anders. Groot gelijk dat ze hier geen zin in heeft.
Ga lekker aan je issues werken of houd op met zeuren en accepteer dat mensen op een gegeven moment geen zin meer in jou hebben met dit vermoeiende gedrag. En stop met excuses zoeken waarom dit gedrag 'normaal' is en dat je 'nu eenmaal zo bent'. Heel onaantrekkelijk.

Dankjewel, je hebt gelijk. Ik praat mijn gebreken goed aan door vast te stellen dat ik maar zo ben en iedereen er mee moet dealen. Ik weet nu door jullie dat dir indd niet normaal is en zij dus wel volkomen gelijk heeft er niet in mee willen te gaan door zo behandeld te worden. Ik ga her vanaf nu af aan ook anders aanpakken en zal gewoon bereikbaar blijven al heb ik er op dat moment geen zin in of wat dan ook. Her draait ook ten slotte indd niet alleen maar om mij.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
06-02-2020 14:32
Dankjewel, je hebt gelijk. Ik praat mijn gebreken goed aan door vast te stellen dat ik maar zo ben en iedereen er mee moet dealen. Ik weet nu door jullie dat dir indd niet normaal is en zij dus wel volkomen gelijk heeft er niet in mee willen te gaan door zo behandeld te worden. Ik ga her vanaf nu af aan ook anders aanpakken en zal gewoon bereikbaar blijven al heb ik er op dat moment geen zin in of wat dan ook. Her draait ook ten slotte indd niet alleen maar om mij.
Het is wel knap dat je inziet dat je hulp nodig hebt. Het zou je denk ik echt kunnen helpen. Uiteindelijk is dit voor jezelf ook helemaal niet prettig. En de kans is groot dat veel mensen op een gegeven moment klaar zijn met je gedrag, waardoor je dan steeds weer alleen overblijft.
Je gedrag komt ergens vandaan, dus goed dat je daarmee ECHT aan de slag wilt gaan.
Zoals iemand een keer tegen een persoon met jouw gedrag zei: het feit dat jij issues hebt, wil niet zeggen dat ik daarom geen grenzen mag hebben.
Je legt de lat voor jezelf heel laag en voor anderen heel hoog. Jij hoeft van jezelf weinig maar anderen moeten dat wel accepteren anders ben je zoals nu verbaasd over weerwoord.
Wees wie je bent en aanvaard de consequentie inplaats van mensen over hun grens te duwen. Zij is heel duidelijk in wat ze wenst en het past niet bij wat jij te bieden hebt en je ziet ook geen manier haar tegemoet te komen.
Je klinkt alsof je je afgewezen voelt maar feitelijk kan zij niet met jouw afwijzing omgaan.
Als iemand het moeilijk vindt om met mij om te gaan dan vind ik dat ik het recht heb om mensen op te zoeken die mij wel graag zien, het leven is te kort voor jouw gedrag en het is geen vriendschap wat je te bieden hebt.
Ik had een vriendin die hetzelfde gedrag vertoont als jij hier van jezelf omschrijf. Die vriendschap heb ik verbroken nadat velen mij voor gingen. En ze snapte het maar nauwelijks terwijl we er toch echt veel over gesproken hadden. Dit was voor mij geen gezonde vriendschap meer en was er echt helemaal klaar mee na weer zo’n aantrek/afstoot/manipulatieperiode. Ik snap waar het vandaan komt en ook dat ze het niet doet om me te kwetsen. Maar ze kwetste me wel. Alles werd gewoon irritant.

Mijn advies; ga echt hulp zoeken TO. Hoe ouder je wordt, hoe minder mensen dit gedrag van je zullen pikken. Sterkte er mee.
In therapie gaan om erachter te komen waarom je zoveel moeite hebt met menselijk contact.
Ik vind het al vermoeiend om je te lezen. In combinatie met je andere topic zeg ik: zoek een goede psycholoog!
Tja als je eigenlijk vindt een relatie alleen goed is tussen man en vrouw dan heb je genoeg redenen om deze relatie te saboteren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven