ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
ik laat dat graag aan jou over zwieber,
quote:Lisey schreef op 17 april 2009 @ 08:00:

hahahaha, goedemorgen

ik als eerste het album van Va bekijken, allemaal nieuwe dingen. Dan zie ik dus het lijstje van wat er o.a. in staat( slagroom??? bananen?? vreemd om te ruilen) en dat zie ik al niet meer op de foto. dus, logisch, de condooms, struisvogelveren enz.zijn naar Jolantje gegaan . Maar ik snap m nu hoor

Varisha, heb je wat kunnen slapen?Logisch???
Varisha en Sterretje, ben jullie nog niet vergeten hoor. Heb alleen nog geen tijd gehad naar het postkantoor te gaan. Sorry sorry.
Meiske en Bambino hebben mail.

Vind jij het niet logisch dan, Jolantje?

Goedemorgen trouwens!
Eh ik snap de link niet

Wat moet ik met condooms en struisvogelveren???
quote:jolantje schreef op 16 april 2009 @ 23:59:

Varisha je hebt weer mail. Mijn excuses als het lijstje te lang is..daarom
HAhahahah nu snap ik hem
quote:Tallulah schreef op 16 april 2009 @ 21:54:

[...]

Jaa, dat was ik!

Hier nog maar een keer de link naar mijn winkelding.

Tallulah's ruilspul Ik heb hem net nog geupdate met een t-shirt.mag ik hem, mag ik hem, mag ik hem? die manicureset dan he? en mag ik ook het gebloemde shirtje? wat wil je ervoor terug hebben?
wat een nacht, wat een nacht... halve nacht niet geslapen omdat ik misselijk was en toen ik eindelijk sliep werd zoonlief wakker (1:15) toen hij weer sliep werd ik weer wakker om even boven de wc te gaan hangen (2:30) toen ik weer sliep werd zoon weer wakker (4:00) en wilde ook echt niet meer slapen dus fles gemaakt, schone luier en weer zijn bed in (4:45), hij weer slapen ik toch nog weer even in slaap gevallen, om 6:30 zoon weer wakker, 7:00 uur fles gegeven, nog een half uurtje mijn ogen dicht kunnen doen.... twijfeltwijfel gaan we wel of niet babyzwemmen na zo'n nacht. nee doe maar niet gaan wel douchen, tijdens douchen bedenkt man, toch maar wel naar zwembad vind uk zo leuk en dan is hij de rest van de dag in ieder geval moe en aan veel aan het slapen (zodat ik ook beetje kan bij tanken) dus met haast en stress op de fiets naar het zwembad, net op tijd voor de 'les'... uiteindelijk zijn we weer thuis en ligt het mannetje inderdaad helemaal uitgeteld in zijn bedje... goed, lekkere start dus....
wat een nacht, wat een nacht... halve nacht niet geslapen omdat ik misselijk was en toen ik eindelijk sliep werd zoonlief wakker (1:15) toen hij weer sliep werd ik weer wakker om even boven de wc te gaan hangen (2:30) toen ik weer sliep werd zoon weer wakker (4:00) en wilde ook echt niet meer slapen dus fles gemaakt, schone luier en weer zijn bed in (4:45), hij weer slapen ik toch nog weer even in slaap gevallen, om 6:30 zoon weer wakker, 7:00 uur fles gegeven, nog een half uurtje mijn ogen dicht kunnen doen.... twijfeltwijfel gaan we wel of niet babyzwemmen na zo'n nacht. nee doe maar niet gaan wel douchen, tijdens douchen bedenkt man, toch maar wel naar zwembad vind uk zo leuk en dan is hij de rest van de dag in ieder geval moe en aan veel aan het slapen (zodat ik ook beetje kan bij tanken) dus met haast en stress op de fiets naar het zwembad, net op tijd voor de 'les'... uiteindelijk zijn we weer thuis en ligt het mannetje inderdaad helemaal uitgeteld in zijn bedje... goed, lekkere start dus....
Tsjonge vlinder idd wat een nacht zeg.

Volgens mij kan je dit nu wel gebruiken..

Of misschien liever een kopje koffie?
nee summer bedankt geen koffie! en redbul? vieze troep.. maar wel bedankt ben maar aan de paaseitjes gegaan, zo even boodschappen doen en vanmiddag nog even bijslapen.
Lekker dan Vlinder!

Bam heeft mail trouwens.
668, the neighbour of the Beast
quote:Lisey schreef op 17 april 2009 @ 08:00:

hahahaha, goedemorgen

ik als eerste het album van Va bekijken, allemaal nieuwe dingen. Dan zie ik dus het lijstje van wat er o.a. in staat( slagroom??? bananen?? vreemd om te ruilen) en dat zie ik al niet meer op de foto. dus, logisch, de condooms, struisvogelveren enz.zijn naar Jolantje gegaan . Maar ik snap m nu hoor

Varisha, heb je wat kunnen slapen?dat staat in het boek oekel hahahahhaha
zwieb kun je me mailen wat je graag wilt...

zal ik alvast n nieuw topic openen??mogen we pas in posten als deze vol is hahaha...

kopieer gewoon jou openingspost haha
quote:Lisey schreef op 17 april 2009 @ 10:49:

[...]

daaromnu snap ik hem ook pas haha
vlinder sterkte...ben je grieperig ofzo?
Ik dacht dat Zwieber hem ging openen?

Overigens heeft Lisey ook weer mail
668, the neighbour of the Beast
quote:summerxx schreef op 17 april 2009 @ 10:33:

Varisha en Sterretje, ben jullie nog niet vergeten hoor. Heb alleen nog geen tijd gehad naar het postkantoor te gaan. Sorry sorry. doe maar rustig aan hoor...heeft geen haast
ik ben strx vrij...en dan ga ik heerlijk naar de kapper...jeej...daar ben ik aan toe
Dames helaas te slecht weer om naar mijn moeder te fietsen, dus daar neuzen zit er vandaag niet in. Maar dat gaat dit weekend wel goed komen..
quote:jolantje schreef op 17 april 2009 @ 12:36:

Dames helaas te slecht weer om naar mijn moder te fietsen, dus daar neuzen zit er vandaag niet in. Maar dat gaat dit weekends wel goed komen..

hihi...hier schijnt de zon...jeej....

maar heeft toch geen haast lieverd ;) mensen zijn hier ook gek op verassingspakketjes haha
godver de godver de godver (sorry moet even weer frustaties kwijt)

kom ik thuis..ff snel wasmachine aan doen..is dat ding dood...hij doet gewoon niks meer grrrrrrrrrrrrrrrr en aangezien ik t geld gewoon niet heb n andere te halen....baal ik echt

toevallig iemand n wasmachine over???hoeft geen mooie te zijn...als ie t maar doet ;)

als iets kapot gaat...gaat alles tegelijk...eerst de tv, toen de auto...toen mijn laptop...en nu mijn wasmachine..

wie van jullie heeft mij vervloekt grrrrrrrr
ik heb alvast het andere topic geopend....

maar eerste deze volpennen ladiessss

*varisha haast zich naar de kapper*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven