Dochter gaat meer met vriend om dan met mij(Geen OP)

06-02-2020 15:11 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2020 16:28
Reden: OP verwijderd
99.29% gewijzigd
Wat heb ik medelijden met de zoon van TO! Echt he, wat moet die jongen zich verstoten voelen.....ffffffffff.
Jammer dat het meisje je vriendin is ipv je dochter.
Vriendschappen lopen bij meiden nogal eens stuk als er een vriendje komt kijken! Jaloers gedrag van vriendin is daar vaak de oorzaak van.
Je bent dus gewaarschuwd!
Ik heb je even gepoept; Het lijkt wel een obsessie van je. Zoek aub hulp hiervoor en laat je dochter haar eigen leven leiden.
Heb je een partner?
Anoniem126 schreef:
06-02-2020 17:53
Ik heb je even gepoept
He bah
Lady*Voldemort schreef:
06-02-2020 18:06
He bah
:rofl:
tonkje schreef:
06-02-2020 17:00
Nou ja, ineens, alsof het de ene dag nog hulpeloos in de wieg ligt en de volgende dag er op een brommer vandoor scheurt. Je hebt echt wel tijd om aan de zelfstandigheid te wennen.
Ze zal wel ernstig in ontkenning en verzet zijn gegaan en kop in het zand gestoken hebben... Je hebt wel gelijk hoor, maar ik vind t ook wel een beetje sneu voor to.
Ik hoop dat ze tot andere, gezondere, inzichten komt.
Alsjeblieft, zoek hulp!!!!!
Redballoon schreef:
06-02-2020 18:12
Ze zal wel ernstig in ontkenning en verzet zijn gegaan en kop in het zand gestoken hebben... Je hebt wel gelijk hoor, maar ik vind t ook wel een beetje sneu voor to.
Ik hoop dat ze tot andere, gezondere, inzichten komt.
Sneu?
Als alle topics waar zijn, dan is het sneu voor dochter en zoon en heeft TO dringend hulp nodig.
Redballoon schreef:
06-02-2020 16:43
Helemaal nu ik zelf ook een dochtertje heb. Alles draait om je kind en ineens hebben ze je niet meer nodig.
Daar hebben ze de puberteit voor uitgevonden: de periode dat jouw lieve dochtertje verandert in een onherkenbaar wezen en jij je verdwaasd afvraagt wat er nu eigenlijk gebeurt.
En dan krijgen ze verkering en zit, hangt en ligt het samen in je huis en gaan ze samen op vakantie. Dan hoor je haar vriend dingen tegen haar zeggen die ze van hem aanneemt, terwijl jij diezelfde dingen al 100 keer gezegd hebt en die even zoveel keren werden afgedaan als onzin (als ze in een mild humeur was).

Ik vind het juist geweldig om te zien dat ze gek zijn op elkaar en zorgzaam voor elkaar. En natuurlijk gaan ze hun eigen gang; maar is het regelmatig toch ook wel erg gezellig om met z'n allen een spelletje te doen na het eten. Waarbij het initiatief vanuit hen komt.
Lady*Voldemort schreef:
06-02-2020 18:06
He bah
Oh oeps, zie het nu pas 🙈
Je dochter is er niet om te dienen voor jou levensinvulling. Je verzorgt ze, voed ze op, en dan gaan ze de deur uit. Dan hoop je dat ze nog eens langskomen of opbellen, en zo niet, dan heb je pech. Je gedraagt je erg verstikkend naar je dochter toe, ga zo door, komt ze later nooit meer thuis.
Zoek zelf een vriendin, ga werken, ga leuke dingen met je man doen, maar laat dat kind met rust.
ik geef mn bek ook maar een douw
Dit moet haast wel een trol zijn toch, kan haast niet anders.
Arme andere kinderen in je gezin. Omdat de oudste je niet meer ziet staan, zie jij je andere kinderen nog steeds niet staan. Pubers hebben je aandacht nodig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven