Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Waar ben je Catje? Gaat het goed met je?
Heb geprobeerd je op te vrolijken, maar je niet gezien.

Ik denk aan je.
Alle reacties Link kopieren
Een loopneus is stom. Keelpijn is stom. Hoofdpijn is stom. Maar het aller-allerstomst is kriebelhoest. Hou op ga weg! :whip:
The owls are not what they seem
Nee, ik ‘lach’ zo ‘koket’ naar iedereen met een ‘scheef glimlachje’ meneer. De helft van mijn gezicht doet namelijk niet meer mee. Het is dus echt niets persoonlijks dus ik wil ook helemaal niet mijn privénummer aan u geven.
Ok, ook gek. Samen met een collega naar een overleg, de middagsessie apart. Is zij alleen terug gereisd. Samen uit, samen thuis gaat blijkbaar niet op.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
V1k1ng schreef:
06-02-2020 15:52
Ok, ook gek. Samen met een collega naar een overleg, de middagsessie apart. Is zij alleen terug gereisd. Samen uit, samen thuis gaat blijkbaar niet op.

Huh? Dat is gek. Hoop wel dat je zelf gereden hebt anders moet je nog helemaal uitzoeken of je thuis kan komen. Vreemd zeg. Heb je haar nog gebeld of geappt?

Klote verkoudheid! Ben je zo zat! Elke keer dat ik denk dat het beter wordt dan moet ik weer overgeven. Dat ik zwanger ben zal ook niet helpen maar toch.

En gisteren heb ik je mogen zien :heart: wat ben je mooi! En ook al ben je nu niet groter als een kers, je lijkt nu al best groot. Groei maar lekker! Mamma en pappa wachten op jou over ongeveer 7 maandjes :flirting: :heart:
V1k1ng schreef:
06-02-2020 15:52
Dat is echt niet leuk.
Je hebt, helaas voor mij, na al die jaren nog steeds weinig benul.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
En nou oppl**ren met die stomme rotmailtjes... de mensen die het feestje organiseren moeten weten of je aanwezig bent, ik hoef het niet te weten want het interesseert me namelijk geen r**t aangezien het niet mijn feestje is.( Iemand heeft een hele groep een mail met een uitnodiging gestuurd en nou zit iedereen de hele groep te mailen of ze komen of niet. BLOEDIRRITANT!)
Phoebemeaculpa schreef:
06-02-2020 18:33
En nou oppl**ren met die stomme rotmailtjes... de mensen die het feestje organiseren moeten weten of je aanwezig bent, ik hoef het niet te weten want het interesseert me namelijk geen r**t aangezien het niet mijn feestje is.( Iemand heeft een hele groep een mail met een uitnodiging gestuurd en nou zit iedereen de hele groep te mailen of ze komen of niet. BLOEDIRRITANT!)
O ja, die leuke "Reply to all" ...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
malibu82 schreef:
06-02-2020 18:38
O ja, die leuke "Reply to all" ...
:hamer: Ja die ja.
En ik weet dat er ergere dingen zijn maar ik vind het nogal irritant.
En ik snap vooral niet waarom ze dat ALLEMAAL doen...
lindybopophelia schreef:
06-02-2020 16:19
Huh? Dat is gek. Hoop wel dat je zelf gereden hebt anders moet je nog helemaal uitzoeken of je thuis kan komen. Vreemd zeg. Heb je haar nog gebeld of geappt?
We waren met de trein, dus dat was geen probleem. Kwam daarna nog op het werk en daar was ze nog, ze zei dat ze het had gezegd dat ze direct weg zou gaan. Ik kan me er werkelijk niks van herinneren. Maar zelfs al ga je direct door dan lijkt het mij nog een kleine moeite om het te checken, zeker als je in principe allebei rond dezelfde tijd klaar zou zijn.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Ik wil gvdmm gewoon doorscrollen hier en niet steeds per ongeluk op die grrrrrr reclame van beter horen terecht komen!!!!!
ringelding schreef:
06-02-2020 20:15
Ik wil gvdmm gewoon doorscrollen hier en niet steeds per ongeluk op die grrrrrr reclame van beter horen terecht komen!!!!!
Heb je geen ad-block geinstalleerd?
V1k1ng schreef:
06-02-2020 19:43
We waren met de trein, dus dat was geen probleem. Kwam daarna nog op het werk en daar was ze nog, ze zei dat ze het had gezegd dat ze direct weg zou gaan. Ik kan me er werkelijk niks van herinneren. Maar zelfs al ga je direct door dan lijkt het mij nog een kleine moeite om het te checken, zeker als je in principe allebei rond dezelfde tijd klaar zou zijn.
Misschien is het niet persoonlijk maar reist ze gewoon liever alleen.
Ik baal ook altijd als er iemand met me mee fietst of treint, ik geniet er veel meer van om dat alleen te doen
Hoop dat je goed blijft gaan cc.
Vond jouw oog zo mooi en zat maar steeds te kijken wat erin zat. Maar even het vergrootglas aangezet en nu zie ik dat het is iets anders is.

Voor een ieder die het nodig heeft: :hug: :hug: :hug: :hug: . Neem maar wat je nodig hebt. Hoop dat het helpt.
Ik begrijp best dat het soms fijn kan zijn om even te mopperen over je werk. Of dat nou de werkzaamheden zijn, je directe collega of je leidinggevende.
Jij doet dat veelvuldig want het gaat niet zoals jij vind dat het moet. En dat mag
Ik luister met liefde.

Maar laat mij dan goddomme ook af en toe mijn gal spuwen. En ga me niet beletend toe spreken dat ik me niet druk moet maken
Erger u niet, verwonder u slechts!
Kwebbeltje91 schreef:
06-02-2020 20:18
Heb je geen ad-block geinstalleerd?

Ik heb pas AdBlock geïnstalleerd toen ik vaker op dit forum ging rondhangen. Eerst ging het nog wel, maar het werd steeds erger. Wil nu niet meer zonder.
Als ik nu eens een keer op mijn werk de site opzoek (desktop site via Chrome) heb ik echt een WTF moment.

En nee Sanoma, ik ga de AdBlock ook niet uitschakelen voor nu.nl. Dat wil ik pas overwegen als jullie ervoor zorgen dat ik fatsoenlijk door de pagina's heen kan scrollen zonder ad-vertraging. Ik heb geen problemen met wat reclame, maar er zijn grenzen...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Word ik ineens wakker met een dikke hamsterwang terwijl ik al aan de antibiotica zit en het nog een maand (!) duurt voor ik bij de endodontoloog terecht kan. :|
Ik vind het niet perse vervelend die reclame, scroll je zo overheen in principe. Maar bij die beterhoren reclame, popt ie ineens op, bij de minste of geringste aanraking😤
Niet nog meer van dit gestuntel. Ik wil de leidinggevende spreken.
flip the script
Creed, voor vandaag: :redrose:

Cateau, ik zal het poezenprogramma terugkijken. Vond de foto van Balin erg leuk, prachtige rooie is het.

Beetje een dip hier.... Niet dat er iets nieuws te melden valt hoor maar alles begint nu langzaam door te dringen :|
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Ongelofelijke zeikstraal! Ben je alleen op de wereld om over alles wat je niet zint te zeuren, zaniken en zeiken? Ga GVD iemand anders lastig vallen, flikker op!
Ozo.
Calamitycat schreef:
07-02-2020 12:43
Creed, voor vandaag: :redrose:

Cateau, ik zal het poezenprogramma terugkijken. Vond de foto van Balin erg leuk, prachtige rooie is het.

Beetje een dip hier.... Niet dat er iets nieuws te melden valt hoor maar alles begint nu langzaam door te dringen :|
Lief Catje, misschien is het wel goedaardig.
Laat je alsjeblieft niet leiden door doemgedachten en gevoelens, dat maakt het allemaal alleen maar veel zwaarder.
Het is heel moeilijk om af te wachten en heel menselijk om je gedachten met je op de loop te laten gaan, maar als je dat doet, dan ben je al zwaar ziek en als onbehandelbaar afgeschreven zonder dat dat werkelijkheid is, dus pas wat dat betreft ook heel goed op jezelf. :hug:

We geven om je meissie. :redrose:
Cateautje schreef:
07-02-2020 12:53
Lief Catje, misschien is het wel goedaardig.
Laat je alsjeblieft niet leiden door doemgedachten en gevoelens, dat maakt het allemaal alleen maar veel zwaarder.
Het is heel moeilijk om af te wachten en heel menselijk om je gedachten met je op de loop te laten gaan, maar als je dat doet, dan ben je al zwaar ziek en als onbehandelbaar afgeschreven zonder dat dat werkelijkheid is, dus pas wat dat betreft ook heel goed op jezelf. :hug:

We geven om je meissie. :redrose:
Het is kwaadaardig, dat is al vastgesteld. Hoe kwaadaardig dat weet ik pas over een paar weken (na de operatie).
Maar natuurlijk snap ik wat je zegt hoor en ik ben echt wel iemand die zelfs in de donkerste tijden wel lichtpuntjes ziet alleen lukt dat nu even wat minder goed.

Ik heb/zoek genoeg afleiding. Zit uren achter elkaar te breien, ik puzzel, er komt regelmatig bezoek, veel contacten via whatsapp en ik maak regelmatig even een wandeling of ga een eind fietsen. Alles om maar niet te piekeren. Ik ben/blijf echt wel zo sterk mogelijk hoor, het is denk ik gewoon ook een deel van de hele verwerking waar ik nu doorheen moet en eigenlijk nog geen tijd voor heb gehad doordat alles ineens in een stroomversnelling kwam en mijn normaliter rustige leventje ineens helemaal op zijn kop stond/staat.

Het is ook het continue geconfronteerd worden met brieven en informatie vanuit het ziekenhuis over belafspraken, onderzoeken, de operatie etc. Het komt allemaal keihard binnen en dat maakt het lastig en zorgt ervoor dat ik het ene moment me wanhopig of in paniek voel en het andere moment denk ik ga deze strijd keihard aan en het komt allemaal goed. Ups en downs dus, het zal er wel bij horen denk ik.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Calamitycat schreef:
07-02-2020 13:28
Het is kwaadaardig, dat is al vastgesteld. Hoe kwaadaardig dat weet ik pas over een paar weken (na de operatie).
Maar natuurlijk snap ik wat je zegt hoor en ik ben echt wel iemand die zelfs in de donkerste tijden wel lichtpuntjes ziet alleen lukt dat nu even wat minder goed.

Ik heb/zoek genoeg afleiding. Zit uren achter elkaar te breien, ik puzzel, er komt regelmatig bezoek, veel contacten via whatsapp en ik maak regelmatig even een wandeling of ga een eind fietsen. Alles om maar niet te piekeren. Ik ben/blijf echt wel zo sterk mogelijk hoor, het is denk ik gewoon ook een deel van de hele verwerking waar ik nu doorheen moet en eigenlijk nog geen tijd voor heb gehad doordat alles ineens in een stroomversnelling kwam en mijn normaliter rustige leventje ineens helemaal op zijn kop stond/staat.

Het is ook het continue geconfronteerd worden met brieven en informatie vanuit het ziekenhuis over belafspraken, onderzoeken, de operatie etc. Het komt allemaal keihard binnen en dat maakt het lastig en zorgt ervoor dat ik het ene moment me wanhopig of in paniek voel en het andere moment denk ik ga deze strijd keihard aan en het komt allemaal goed. Ups en downs dus, het zal er wel bij horen denk ik.
Je bent duidelijk. Ik heb vanaf mijn toetsenbord ook gemakkelijk kletsen hè, daarom wilde ik me er ook niet mee bemoeien, want dan gebeurt dat al snel.

Je bent een kanjer hoe je er mee omgaat. Je moet het maar kunnen.

Zal verder zwijgen hierover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven