Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Madrid87 schreef:
13-05-2020 10:40
Voor het eerst in mijn leven heb ik het gevoel dat ik de wereld niet meer op mijn schouders draag maar dat de wereld mij eens een keer draagt.

Wat een heerlijk licht gevoel zeg, om van al die zorgen en ellende af te zijn.
Het zal vast voor veel mensen een kut jaar zijn met die Corona maar voor mij is dit tot nu toe het beste jaar ooit. Ik heb zoveel oud zeer dat me enorm depressief maakte los kunnen laten, een vriendin gemaakt en dus een soort sociaal leven voor het eerst, ik ben weer afgevallen ondanks dat de sportschool dicht is en ik mag binnenkort verhuizen. Oh, en ik heb een nieuwe richting gevonden qua werk waar ik in maart een opleiding voor wil gaan doen.
Ik heb me nog nooit zo licht gevoeld ( letterlijk en figuurlijk ).
:cheer: :cheer: :cheer: :bigkiss:
Dank je, Cateautje! Zo fijn om van mijn depressie af te zijn en nog fijner dat ik het helemaal zelf gedaan heb. Voelt als een enorme overwinning.
Wauw Madrid wat goed om te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer eens bevestigd bij Beau: Trijntje Oosterhuis kan dus totaal niet zingen. Ik begrijp niet dat zij na haar debacle bij het songfestival 2015 uberhaupt nog op de tv komt.
.
Kwebbeltje91 schreef:
13-05-2020 11:00
Wauw Madrid wat goed om te lezen!
Dank je, meis. Voelt ook echt goed om alles eens wat zonniger in te zien. Blij dat ik van die donkere wolken af ben. Alles goed met jou?
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
13-05-2020 10:41
Moet er niet eigenlijk een nieuw topic worden geopend?
allang maar niemand neemt het initiatief :whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
13-05-2020 11:39
allang maar niemand neemt het initiatief :whistle:
Ja, ik begin er ook niet aan want door ads die deels worden tegengehouden verspringt er van alles de hele tijd. Een reactie typen is al moeizaam zat.
Madrid87 schreef:
13-05-2020 10:56
Dank je, Cateautje! Zo fijn om van mijn depressie af te zijn en nog fijner dat ik het helemaal zelf gedaan heb. Voelt als een enorme overwinning.
Ja, fijn hè, weer lekker jezelf zijn. :D
Madrid87 schreef:
13-05-2020 11:33
Dank je, meis. Voelt ook echt goed om alles eens wat zonniger in te zien. Blij dat ik van die donkere wolken af ben. Alles goed met jou?
Zo fijn om te lezen :heart:

Ja hier gaat het ook wel goed, inmiddels. Ben nu ook wat meer aan de crisis gewend, dan in het begin. Toen was het helemaal zoeken en was ik gewoon compleet van slag. Maar ja, alles went.. ;)
Deel zes:
overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen-d ... #p31374364

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven