Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 12 februari 2020 om 15:14
Dat denk ik ook.Protocol schreef: ↑12-02-2020 15:10Ik ben bang dat dit in de kern echt was. Als je zoekt, zie je vanaf 2017 topics verschijnen. Op dat moment is het net uit, maar gaat het al over Ex en de vriendengroep. De TO krijgt dan al te horen dat ex een ex is, en dat ze de vrienden met rust moet laten. Maar ook dan antwoord ze sociaal wenselijk en krijgt het verhaal een andere wending, het gaat om de vrienden, niet om de ex.
Dat evolueert zo over de tijd, op verschillende fora (ook op viva). Ex krijgt een nieuwe vriendin en TO een nieuwe vriend. Maar het onderliggende verhaal over de ex en de vriendengroep blijft hetzelfde.
Maar ik denk dat haar zwangerschap en de nieuwe teleurstellingen daarin weer aanleiding zijn geweest om haar denkbeelden te uiten.
En ik denk dat de TO uiteindelijk vanuit het standpunt van de andere partijen is gaan schrijven om zo toch iets van sympathie ofzo voor haar eigen rol in dit verhaal te krijgen, omdat ze vanuit haar eigen verhaal alleen steeds hoort dat Ex een ex is en dat ze hem en de vrienden met rust moet laten.
Maar ik hoop dat ik er naast zit...
woensdag 12 februari 2020 om 15:16
woensdag 12 februari 2020 om 15:18
Ik denk dit ookProtocol schreef: ↑12-02-2020 15:10Ik ben bang dat dit in de kern echt was. Als je zoekt, zie je vanaf 2017 topics verschijnen. Op dat moment is het net uit, maar gaat het al over Ex en de vriendengroep. De TO krijgt dan al te horen dat ex een ex is, en dat ze de vrienden met rust moet laten. Maar ook dan antwoord ze sociaal wenselijk en krijgt het verhaal een andere wending, het gaat om de vrienden, niet om de ex.
Dat evolueert zo over de tijd, op verschillende fora (ook op viva). Ex krijgt een nieuwe vriendin en TO een nieuwe vriend. Maar het onderliggende verhaal over de ex en de vriendengroep blijft hetzelfde.
Maar ik denk dat haar zwangerschap en de nieuwe teleurstellingen daarin weer aanleiding zijn geweest om haar denkbeelden te uiten.
En ik denk dat de TO uiteindelijk vanuit het standpunt van de andere partijen is gaan schrijven om zo toch iets van sympathie ofzo voor haar eigen rol in dit verhaal te krijgen, omdat ze vanuit haar eigen verhaal alleen steeds hoort dat Ex een ex is en dat ze hem en de vrienden met rust moet laten.
Maar ik hoop dat ik er naast zit...
woensdag 12 februari 2020 om 15:22
Hier hebben ze maar 1 kind.kleinbtje schreef: ↑12-02-2020 15:10Hebben jullie die van haar “vriend” dan ook gelezen?
https://www.mijngeheim.nl/forum/mijn-vr ... -verlaten/
woensdag 12 februari 2020 om 15:23
Ik ben op een blauwe maandag leraar geweest. Tieners halen gekkigheid uit. Die zijn niet gestoord maar hebben een andere kijk op vermaak. Ik denk alleen in dit geval dat Loes bevestiging zoekt op verschillende manieren. Ik zie haar topic niet meer. Dus ze schaamt zich nu denk ik. Misschien maar goed ook. Hopelijk heeft ze geleerd te stoppen mensen lastig te vallen op alle fronten.viva-amber schreef: ↑12-02-2020 15:16Iemand die dit doet echt of niet is sowieso niet helemaal jofel.
En dan afgeven op de mensen die met haar meeleven en die willen dat zij de juiste hulp krijgt...sneu gedrag.

woensdag 12 februari 2020 om 15:23

woensdag 12 februari 2020 om 15:25
Nou ja, dat is natuurlijk een makkelijk aan te passen detail. Zo kan er altijd gezegd worden dat het niet om hetzelfde verhaal gaat omdat dat detail niet klopt.
Ik denk ook dat Protocol het bij het juiste eind heeft.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 12 februari 2020 om 15:28
Dit verhaal vind ik echt niet aansluiten bij dat van Loes. Ja er zit een kern in waar Loes het ook over had. Als dit verhaal ook door Loes geschreven is, dan wist haar vriend dus wel van haar gekke gedrag. Dat liet Loes niet blijken hier toch?

woensdag 12 februari 2020 om 15:30
woensdag 12 februari 2020 om 15:31
Iemand reageerde er onder dat het leek op dat verhaal van "zij verpest alles" en toen regeerde "vriend" weer met ja dat lijkt op mijn vriendin. Het is nu mijn ex.
Dus sowieso raar.
woensdag 12 februari 2020 om 15:33
Volgens die vriend heeft hij het in oktober uitgemaakt wegens al haar leugens. Kan best dat ze hier ook gelogen heeft dat ze nog in die relatie zit. Ze 'speelt immers overal mooi weer' liegt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

woensdag 12 februari 2020 om 15:34
Nou, ik denk zeker wel dat dit van TO zou kunnen zijn. Ik lees, de nieuwe vriendin van mijn ex is een heks die jaloers is op TO en ook nog eens tegen de nieuwe vriend van TO loopt te stoken. Ook staat in dit stuk weer vermeld dat het raar is dat TO en haar nieuwe vriend niet op alle feestjes van de vriendengroep worden uitgenodigd...
En dat hier maar over 1 kind wordt gesproken vind ik niet raar. Ik varieer zelf ook wel eens in details vanewege herkenbaarheid
woensdag 12 februari 2020 om 15:34
Een paar details veranderen en hopla, het lijkt een andere TO te zijn.
En stel nou dat dit allemaal waar is, dat hele verhaal, dan zal ze uiteraard niet toegeven dat vriend allang weet dat ze volledig van het padje af is. Dat zou nl. betekenen dat ze toegeeft dat ze zelf ook donders goed weet dat ze de weg helemaal kwijt is.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 12 februari 2020 om 15:38
En dat tijdens het zingen.

woensdag 12 februari 2020 om 15:38
Dat je een poosje of voorgoed niet op dit forum kunt inloggen omdat je een regel hebt overtreden. Loes heeft een perma-ban vanwege trollen dus kan nooit meer (met deze nick) terugkomen. MissMaran heeft een lichtere maatregel gekregen voor het overtreden van een forumregel (diagnose stellen) en mag daarom na een paar dagen weer terugkomen.