Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ligt er wel aan wat je vraagt denk ik. "Ben je achterlijk of zo?" Komt meer over als een diagnose dan een open vraag.
doornroosje9 schreef:
12-02-2020 18:08
Ah, de vader van de kinderen en Loes hebben ook geen relatie meer dus. Wat een ellende daar.
En haar ouders hebben de voogdij over de kinderen. Dat noemt zij "een handje helpen".
Rosalind schreef:
12-02-2020 18:11
En haar ouders hebben de voogdij over de kinderen. Dat noemt zij "een handje helpen".
Dat had ze in haar topic nog geschreven, dacht ik. Op het einde ergens.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
12-02-2020 18:21
Dat had ze in haar topic nog geschreven, dacht ik. Op het einde ergens.
Dat niet gelezen, wel dat haar kinderen nu bij haar ouders zijn. Niet per se iets over de voogdij.
¡Apagando las luces!
Ik snap gewoon niet hoe mensen het volhouden in topics over racisme te blijven 'praten'. Doodvermoeiend. Is toch geen winst of plezier uit te halen.
Niq schreef:
12-02-2020 18:25
Ik snap gewoon niet hoe mensen het volhouden in topics over racisme te blijven 'praten'. Doodvermoeiend. Is toch geen winst of plezier uit te halen.
Racisme bestaat niet eens want rassen bestaan niet. Heb ik geleerd.
Van je ras ras ras, nou dat komt me goed van pas.
Solomio schreef:
11-02-2020 22:19
Ik schijt is wel met een t hè. Voordat dat nou weer misgaat.
Behalve als het scheid is dan :D
Phineas schreef:
11-02-2020 22:23
Tenzij ik schijd scheid.
Aaaah, ik was te laat :D
Wat een gebed zonder eind... Het is bijna komisch, zo sneu.
OMG.
Ach, dat was precies wat ik al dacht. Geen trol maar iemand die behoorlijk de weg kwijt is. Sneu vind ik. Het zal je leven zijn zeg. Zij heeft haar eigen hoofd ook niet uitgekozen he? Een gezond mens heeft niet zon gedachtengang en voor een beetje drama om je ex halen ze je kinderen niet weg. Dus het is waarschijnlijk een stuk complexer dan het hier leek. Arm mens. Arme kinderen.
Heel sneu idd. Goddank zijn de kinderen bij haar ouders.
Life is short. Eat dessert first.
Als je het zo leest wordt het eng, ze geeft die nieuwe vriendin werkelijk van alles de schuld.
Ik hoop maar dat die vriendin zo slim is om er vér uit de buurt te blijven.
Th∅rdis schreef:
12-02-2020 19:10
Ach, dat was precies wat ik al dacht. Geen trol maar iemand die behoorlijk de weg kwijt is. Sneu vind ik. Het zal je leven zijn zeg. Zij heeft haar eigen hoofd ook niet uitgekozen he? Een gezond mens heeft niet zon gedachtengang en voor een beetje drama om je ex halen ze je kinderen niet weg. Dus het is waarschijnlijk een stuk complexer dan het hier leek. Arm mens. Arme kinderen.
Ja :(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Merys schreef:
12-02-2020 19:17
Als je het zo leest wordt het eng, ze geeft die nieuwe vriendin werkelijk van alles de schuld.
Inderdaad. Nieuwe comments op Mijn Geheim en die vriendin krijgt de schuld van alles. Ze ziet niet in dat haar eigen gedrag dit veroorzaakt.
Hopelijk krijgt ze de hulp die ze heel erg nodig heeft. :(
¡Apagando las luces!
Merys schreef:
12-02-2020 19:17
Ik snap die OTS wel zeg maar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Iemand een samenvatting? :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik krijg echt de rillingen van dat mens. Ze klinkt als een doorgedraaide .hou mijn hart vast als ze een keer die vriendin weer tegen komt.
Misschien een goed idee voor een topic, ondertussen op Mijn Geheim.
Ik vind haar eng. Denken jullie dat Loes iemand iets zou kunnen aandoen? De vriendin van haar ex zou gewaarschuwd moeten worden.
Nouschi schreef:
12-02-2020 19:32
Op mijn geheim heeft ze nu een topic. Komt er op neer dat haar kinderen uit huis zijn geplaatst en dat is ook de schuld van de vriendin van haar ex. En haar vriend blijkt ook een ex te zijn. Ze is boos op alles en iedereen.
Mark40 schreef:
12-02-2020 19:35
Ik vind haar eng. Denken jullie dat Loes iemand iets zou kunnen aandoen? De vriendin van haar ex zou gewaarschuwd moeten worden.
Neuh, die komt al jaren niet verder dan een beetje passief-agressief appen, online het slachtoffer uithangen en mensen proberen een oog uit te steken door 'nanananana' lekker eerder te gaan samenwonen of wtf voor idiote redenatie er achter zit.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nouschi schreef:
12-02-2020 19:32
Loes-A en ex besloten na 11 jaar uit elkaar te gaan. Loes-A heeft inmiddels al 2,5 jaar een vriend + een tweeling met vriend (al blijkt die relatie nu ineens al over te zijn). Ex heeft al 3 jaar een nieuwe relatie.
Nieuwe vriendin van ex krijgt de schuld dat de vriendengroep van ex niet meer met Loes-A willen afspreken. Nieuwe vriendin van ex krijgt ook de schuld dat ex bijna niet meer tegen Loes-A praat en niet vraagt naar de tweeling.
Kinderen van Loes-A zijn inmiddels bij haar ouders geplaatst, omdat Loes-A nogal labiel overkomt.

Nu poppen er dus allemaal berichten van Mijn Geheim op, waar ze schijnbaar al vaker haar verhaal heeft gedaan.
¡Apagando las luces!
Thanx. :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven