Rages van vroeger
donderdag 14 augustus 2008 om 17:11
All Stars
Batmanplaatjes
Diddle
Elastieken
Flippo
Furby
Hoelahoep
Jojo-en
Lepeltjes (souveniers)
Lolobal
Maneschijf
Monchhichi's (knuffelaapjes)
Plakhandjes
Pokémon
Rubik's cube
Scoobidoo
Sigarenbandjes verzamelen
Skatebike
Slime
Smurfensnot
Speldjes verzamelen
Suikerzakjes sparen
Tamagotchi
Thunderbirdsplaatjes
Yu-Gi-Oh
Wie weet er nog meer?Wist niet of ik dit topic nou bij overige of entertainment moest plaatsen.Maar sommige van deze dingen ken ik van vroeger en daar denk ik graag aan terug.Zaten laatst op ons werk deze lijst te maken en hadden het nog erover.Muziek en kleding tellen ook mee en series en filmpjes (b.v.90210 etc...)
Batmanplaatjes
Diddle
Elastieken
Flippo
Furby
Hoelahoep
Jojo-en
Lepeltjes (souveniers)
Lolobal
Maneschijf
Monchhichi's (knuffelaapjes)
Plakhandjes
Pokémon
Rubik's cube
Scoobidoo
Sigarenbandjes verzamelen
Skatebike
Slime
Smurfensnot
Speldjes verzamelen
Suikerzakjes sparen
Tamagotchi
Thunderbirdsplaatjes
Yu-Gi-Oh
Wie weet er nog meer?Wist niet of ik dit topic nou bij overige of entertainment moest plaatsen.Maar sommige van deze dingen ken ik van vroeger en daar denk ik graag aan terug.Zaten laatst op ons werk deze lijst te maken en hadden het nog erover.Muziek en kleding tellen ook mee en series en filmpjes (b.v.90210 etc...)
vrijdag 17 april 2009 om 16:44
Buitenspelletjes:
een soort plastic frietscheppen waarin je een bal moest overgooien
een soort plastic ei aan twee lange nylon draden met handvaten eraan. Als je die draden uit elkaar trok schoot de bal naar de andere kant.
Valt niet mee om te omschrijven, weet iemand nog hoe dit heet?
een soort plastic frietscheppen waarin je een bal moest overgooien
een soort plastic ei aan twee lange nylon draden met handvaten eraan. Als je die draden uit elkaar trok schoot de bal naar de andere kant.
Valt niet mee om te omschrijven, weet iemand nog hoe dit heet?
mahna mahna tuduuuudududu
vrijdag 17 april 2009 om 20:46
Wat een leuk topic zeg, had het nog niet eerder gezien.
Ben al oud, dus ben benieuwd of mensen hier het herkennen.
In mijn tijd ging je met een KLM-koffertje (in het rood en blauw) naar school. Of met een pukkel, een soort schouder-legertas.
Strakke ribcordbroeken/spijkerbroeken van Lee als je ''blues'' was, wijde (terlenka?)als je ''soul" was'. Meer smaken hadden we toen niet.
Mobylettes en Vespa (Ciao) brommers voor de meisjes, Kreidler en Zundapp voor de jongens, liefst met zoveel mogelijk chroom.
Eén van de eerste computerspelletjes die wij speelden was ''space invaders''. Daar had je van die kasten van. Waren we zwaar verslaafd aan.
En we rookten heel stoer van die hele lange dunne sigaartjes uit pakjes van 10 of zo (of Belinda-sigaretten).
Ben al oud, dus ben benieuwd of mensen hier het herkennen.
In mijn tijd ging je met een KLM-koffertje (in het rood en blauw) naar school. Of met een pukkel, een soort schouder-legertas.
Strakke ribcordbroeken/spijkerbroeken van Lee als je ''blues'' was, wijde (terlenka?)als je ''soul" was'. Meer smaken hadden we toen niet.
Mobylettes en Vespa (Ciao) brommers voor de meisjes, Kreidler en Zundapp voor de jongens, liefst met zoveel mogelijk chroom.
Eén van de eerste computerspelletjes die wij speelden was ''space invaders''. Daar had je van die kasten van. Waren we zwaar verslaafd aan.
En we rookten heel stoer van die hele lange dunne sigaartjes uit pakjes van 10 of zo (of Belinda-sigaretten).
zaterdag 18 april 2009 om 12:29
vrijdag 21 mei 2010 om 21:40
zaterdag 22 mei 2010 om 13:29