Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Wat een rot situatie TO! Hoop dat jullie straks een goed gesprek hebben en dat het loos alarm is.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Murrmurr schreef:
14-02-2020 08:58
Als je geneigd bent zo'n raar onbekend wijf wel te geloven en hem niet kun je het toch ook gewoon meteen uitmaken lijkt me
Hoezo? Ik bepaal toch zeker zelf wel wat ik geloof. Dat hoeft niet langs 1 of andere sneue vertrouwensmeetlat.
Als mijn vriend zo'n bericht zou krijgen zou hij zich ook rot schrikken, en terecht. Onzin om daar allerlei oordelen op te plakken.
Merel7 schreef:
14-02-2020 10:08

TO moet vandaag gewoon nog even met vriend (haar eigen vriend) praten.
Heeft hij een redelijk verhaal, dan erop vertrouwen dat vriend de waarheid spreekt.
Een beetje leugenaar heeft altijd een redelijk verhaal.
YagaBaba schreef:
14-02-2020 09:40
Natuurlijk, die andere vrouw is een gestoorde stalker. En hij weet echt niet meer wanneer en waar die innige foto is gemaakt. Is die man dement of zo?

Ik geloof niet zo in gestoorde stalkende vrouwen. Ja, ze bestaan, maar ik denk zomaar dat ze een stuk zeldzamer zijn dan wij aannemen.
En hij zegt dat zij vroeger verliefd op hem was. Ik vind wat hij tot nu toe heeft gezegd, of teminste wat TO heeft gedeelt hier echt hele erge bullshit.
DeKenau schreef:
14-02-2020 10:12
Dit dus. Vrouwen houden zichzelf graag voor de gek met deze fabeltjes. Alles om de angst om verlaten te worden te bezweren. Of de gedachte dat die Geweldige Man gewoon een ordinaire bedrieger is.

Ik heb helaas een stalker, en geloof mij maar, die zijn nog tot veel ergere dingen in staat. Waren het maar fabeltjes, dan zou mijn leven een stuk minder angstig zijn.
Vanuit jouw vriend gezien:
Je vrouw krijgt een bericht waarin staat dat je vreemdgaat.
Ook wordt je vrouw (die ernstig ziek is geweest) beschuldigd ervan geen echte vrouw te zijn.
Waar ligt dan jouw grootste verontwaardiging?
Mijn theorie:
Een trouwe partner zal met name woest zijn over het laatste. Daarbij valt de beschuldiging van vreemdgaan in het niet.
Een ontrouwe partner zal over beide verontwaardigd zijn maar zijn prioriteit ligt bij het veilig stellen van zijn zogezegde niet-vreemdgaan.
Westerpaviljoen schreef:
14-02-2020 09:47
Ik vroeg hoe het met je ging maar jij kent me natuurlijk alleen onder mijn oude nick
Had je andere account naam 10 letters? :-D ik heb een vermoeden maar kan het mis hebben.
Maar gaat goed met mij hoor :) met jou ook?
.
zimi schreef:
14-02-2020 00:08
Dat Cruella van de ziekte weet is ook maar een aanname. Als ze zegt "echte vrouw" kan ze misschien onbedoeld een hardere sneer hebben gemaakt. Zoals men in het Engels ook wel eens heeft over een real man or woman. I'll show you what a real man is like.
Dit. Het wordt nu door aardig wat forummers aangedragen als bewijs dat er wel iets moet hebben gespeeld, maar zegt nou juist net helemaal niets. Misschien is TO erg slank en de zogenaamde minnares nogal fors. Ik ben zelf heel dun en heb regelmatig gehoord 'geen echte vrouw te zijn'. Terwijl ik toch echt gewoon mijn eigen borsten heb. Op het forum komt het ook regelmatig als argument voorbij: 'mannen houden van echte vrouwen, niet van een zak botten.' En zo kan ik nog wel wat meer scenario's bedenken die niets te maken hebben met TO's borstreconstructie.

Er zijn welk wat dingen gek en onduidelijk. Hoe komt deze vrouw aan TO's naam? Of het emailadres van haar vriend? Dat hij niet meer precies weet wanneer de reunie was, vind ik dan weer niet direct verontrustend. Ik zou ook niet verder komen dan "in het voorjaar van jaar X", bijvoorbeeld. Denk dat er echt wel mensen gek genoeg zijn om op basis van een ontmoeting tijdens zo'n reunie zo door te slaan. Wie weet is haar eigen relatie daarna uitgegaan, en zit ze nu weer achter de vriend van TO aan, net als vroeger. Of hij is toch vreemdgegaan. Maar doorslaggevende bewijzen zie ik niet. Ze hebben al eeuwen een affaire en die vrouw kan niks geilers overleggen dan een wang-tegen-wang fotootje? Er zijn nul compromiterende appjes of mails? Apart.
Nummer*Zoveel schreef:
14-02-2020 10:18
Ik heb helaas een stalker, en geloof mij maar, die zijn nog tot veel ergere dingen in staat. Waren het maar fabeltjes, dan zou mijn leven een stuk minder angstig zijn.
Dit is heel kut voor je, maar dit zijn uitzonderingen.
De meeste vrouwen zijn niet bezig met plannetjes smeden en uitvoeren om een ander het leven zuur te maken. Door die focus van vrouwen op andere vrouwen blijft de vreemdgaande man vaak buiten schot. De lachende derde.
...
mdh wijzigde dit bericht op 14-02-2020 11:27
Reden: Niet goed gelezen en verkeerd geïnterpreteerd
98.05% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
LD199 schreef:
14-02-2020 10:17
En hij zegt dat zij verliefd op hem was. Ik vind wat hij tot nu toe heeft gezegd, of teminste wat TO heeft gedeelt hier echt hele erge bullshit.
Ik vraag me dan toch af wat er tijdens die reünie gebeurd is, dat die "vroegere" verliefdheid ineens weer heeft aangewakkerd. Ik denk dat vriend van TO niet helemaal eerlijk is. Grote kans dat er toen tijdens die reünie iets is gebeurd.
mdh schreef:
14-02-2020 10:26
Volgens mij is deze post cynisch bedoeld.
Wat bedoel je?
Someonenew schreef:
14-02-2020 10:27
Ik vraag me dan toch af wat er tijdens die reünie gebeurd is, dat die "vroegere" verliefdheid ineens weer heeft aangewakkerd. Ik denk dat vriend van TO niet helemaal eerlijk is. Grote kans dat er toen tijdens die reünie iets is gebeurd.
En waarom is hij toen een hele nacht weggebleven? Daar lees ik ook niks over, maar dat pleit niet voor hem.

Ik weet niet hoe dit bij andere stellen zit, maar een nacht wegblijven is hier niet bepaald standaard.
Nummer*Zoveel schreef:
14-02-2020 10:18
Sterkte :hug:
Ik zou me ook doodschrikken, maar sommigen maken er nu al van dat TO's vriend wel vreemd moet zijn gegaan en blablabla. Het kan van alles zijn. Natuurlijk kan er op die reünie iets gebeurd zijn, maar het kan ook net zo goed zijn van niet. Natuurlijk kan hij er een minnares op na houden, maar het kan ook zo zijn dat zij een gestoord wijf is of heel iemand anders die iets tegen jou of je man heeft. Ik heb een tijdje geleden ook een schoolreünie gehad en daar zijn zoveel foto's gemaakt, ook door mijzelf die ik daarna niet vaker dan 1 keer teruggezien heb. En ik was ook nog dronken. Dus geen idee wie of wat er allemaal op staat. Dat hij dat niet meer weet, is echt niet zo raar.

Wel zou ik alles op alles zetten om dit uit te zoeken, anders blijf je twijfel houden.
Ik gok dat hij gewoon een slippertje heeft gemaakt tijdens die reünie en een beetje zat heeft lopen lallen tegen die griet van "ik heb je nooit vergeten blablabla" en dat zij er nu veel meer van maakt en moedwillig TO's relatie om zeep aan het helpen is.
DeKenau schreef:
14-02-2020 10:32
En waarom is hij toen een hele nacht weggebleven? Daar lees ik ook niks over, maar dat pleit niet voor hem.

Ik weet niet hoe dit bij andere stellen zit, maar een nacht wegblijven is hier niet bepaald standaard.
Volgens mij omdat het ver uit de buurt was die reünie, zoiets zei TO
.
pamelacourson schreef:
14-02-2020 10:34
Ik zou me ook doodschrikken, maar sommigen maken er nu al van dat TO's vriend wel vreemd moet zijn gegaan en blablabla. Het kan van alles zijn. Natuurlijk kan er op die reünie iets gebeurd zijn, maar het kan ook net zo goed zijn van niet. Natuurlijk kan hij er een minnares op na houden, maar het kan ook zo zijn dat zij een gestoord wijf is of heel iemand anders die iets tegen jou of je man heeft. Ik heb een tijdje geleden ook een schoolreünie gehad en daar zijn zoveel foto's gemaakt, ook door mijzelf die ik daarna niet vaker dan 1 keer teruggezien heb. En ik was ook nog dronken. Dus geen idee wie of wat er allemaal op staat. Dat hij dat niet meer weet, is echt niet zo raar.

Wel zou ik alles op alles zetten om dit uit te zoeken, anders blijf je twijfel houden.
Je weet het nooit zeker en dat maakt het zo moeilijk. TO is gelukkig met haar vriend. Ik zou me ook afvragen of er een kans is dat het niet waar is. Helemaal zeker weet je het toch nooit en als er een kans is dat het niet waar is verbreek je de relatie toch ook niet.
Murrmurr schreef:
14-02-2020 10:36
Ik gok dat hij gewoon een slippertje heeft gemaakt tijdens die reünie en een beetje zat heeft lopen lallen tegen die griet van "ik heb je nooit vergeten blablabla" en dat zij er nu veel meer van maakt en moedwillig TO's relatie om zeep aan het helpen is.
Dit denk ik ook.
DeKenau schreef:

Vriend van TO is wel vaker een nacht weg begreep ik, nu ook.
LaverneB schreef:
14-02-2020 09:59
Misschien is de belangrijkste vraag die jij jezelf zou moeten stellen is: zie jij nog toekomst in jullie relatie als hij met iemand zou zijn vreemdgegaan?

Of: zie jij nog toekomst in jullie relatie als je zo wantrouwig bent?
Murrmurr schreef:
14-02-2020 10:36
Dit idd.
DeKenau schreef:
14-02-2020 10:14
Hoezo? Ik bepaal toch zeker zelf wel wat ik geloof. Dat hoeft niet langs 1 of andere sneue vertrouwensmeetlat.
Als mijn vriend zo'n bericht zou krijgen zou hij zich ook rot schrikken, en terecht. Onzin om daar allerlei oordelen op te plakken.

Jij plakt direct een enorm oordeel op TO’s vriend.

Mijn vriend zou misschien ook schrikken maar wel eerst aan mij vragen hoe het zit. En hij kan erop vertrouwen dat ik de waarheid zou vertellen. Andersom net zo.
Ik zou echt niet eerst dat anonieme profiel met een foto die iedereen op de reünie kan hebben gemaakt gaan onderzoeken en uitvragen. Ik kan hier gewoon over praten met mijn vriend.
DeKenau schreef:

Wat vul jij veel in! Waar lees jij dat hij vooraf niet al had gepland in de buurt van de reünie te overnachten?
Marana schreef:
14-02-2020 10:44
Jij plakt direct een enorm oordeel op TO’s vriend.

Mijn vriend zou misschien ook schrikken maar wel eerst aan mij vragen hoe het zit. En hij kan erop vertrouwen dat ik de waarheid zou vertellen. Andersom net zo.
Ik zou echt niet eerst dat anonieme profiel met een foto die iedereen op de reünie kan hebben gemaakt gaan onderzoeken en uitvragen. Ik kan hier gewoon over praten met mijn vriend.
Hoe verklaar je haar gedrag dan? Zij doet dit niet voor de lol denk ik zo, die berichten en foto naar TO sturen. En heel mooi dat jullie eerlijk zijn tegen elkaar! Zo zou het ook moeten zijn in een relatie, maar het gebeurd ook erg veel dat dit niet zo is en iemand je keihard voorliegt. Daar komt nog bij dat vriend van TO al weleens eerder niet helemaal eerlijk is geweest. Dus ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven