Bericht van onbekende vrouw
donderdag 13 februari 2020 om 09:04
Hoi allemaal,
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
vrijdag 14 februari 2020 om 00:10
Dit eens proberen.
Jammer dat je hem gewaarschuwd hebt ,ik snap dat je niet kon wachten maar zijn gezicht zien als je die foto liet zien was misschien duidelijker ,al zal ze hem ook wel op de hoogte gebracht hebben dat ze je dit gestuurd heeft ; àls het waar is wat ze zegt. Ik kan wel voorstellen dat je zoiets verteld op een reunie ,het is wel persoonlijk en privé maar toch worden zulke dingen vaak wel verteld. Het feit dat hij in een eerdere relatie vreemdgegaan werkt voor hem nu in het nadeel .Ik hoop voor jou dat die vrouw hem wilde sinds die reunie en hij haar afwees, zij nu zo probeert je relatie kapot te maken. Vreemd dat hij niet weet wanneer de foto is gemaakt dat houdt in dat hij haar vaker zag of het is een geweldige photoshop.Haar opmerkingen zijn laag .Sterkte hoe het ook loopt
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum

vrijdag 14 februari 2020 om 00:10
Geloof je dit echt? Een foto waarbij wang tegen wang is. Daar ga je echt wel een moment voor nemen. Anders zou een van de twee er wel anders op staan.
vrijdag 14 februari 2020 om 00:11
Ik vind het sowieso raar als iemand op Facebook met een anoniem account de partner van lover een bericht stuurt en zegt dat ze het gedaan hebben. Als dat zo was en je je foto geeft waarom moet het dan anoniem? Het is geloofwaardiger met een account wat echt gebruikt wordt.
Vind het zo raar dat je een fake account aanmaakt dan een foto van jezelf stuurt en dan zoiets zegt!?
Los daarvan vind ik reactie van partner ook beetje raar. Als ik een partner had en hij zou zoiets over mij denken omdat 1 of andere vroegere klasgenoot zoiets zo sturen zou ik meteen naar partner toe gaan en laten zien dat het bullshit is door met mijn eigen account diegene te mailen en samen met mijn partner het antwoord afwachten. Zo zou ik reageren als er zoiets over mij werd gezegd omdat ik niks te verbergen heb.
Het is dus beetje dubbel. Hoop dat TO eruit komt en rust vind.
Sterkte xx
Vind het zo raar dat je een fake account aanmaakt dan een foto van jezelf stuurt en dan zoiets zegt!?
Los daarvan vind ik reactie van partner ook beetje raar. Als ik een partner had en hij zou zoiets over mij denken omdat 1 of andere vroegere klasgenoot zoiets zo sturen zou ik meteen naar partner toe gaan en laten zien dat het bullshit is door met mijn eigen account diegene te mailen en samen met mijn partner het antwoord afwachten. Zo zou ik reageren als er zoiets over mij werd gezegd omdat ik niks te verbergen heb.
Sterkte xx
vrijdag 14 februari 2020 om 00:18
Misschien is het een ander die de vrouw kent en de foto heeft èn TO wil wakker schudden .Lovemykids77 schreef: ↑14-02-2020 00:11Ik vind het sowieso raar als iemand op Facebook met een anoniem account de partner van lover een bericht stuurt en zegt dat ze het gedaan hebben. Als dat zo was en je je foto geeft waarom moet het dan anoniem? Het is geloofwaardiger met een account wat echt gebruikt wordt.
Sterkte xx
Hoop voor TO dat het vals alarm is maar dat hij niet weet wanneer de foto is gemaakt is een rare opmerking van hem.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
vrijdag 14 februari 2020 om 00:26

vrijdag 14 februari 2020 om 00:29
Dat kan hij aantonen.Byrma schreef: ↑14-02-2020 00:10Dit eens proberen.
Jammer dat je hem gewaarschuwd hebt ,ik snap dat je niet kon wachten maar zijn gezicht zien als je die foto liet zien was misschien duidelijker ,al zal ze hem ook wel op de hoogte gebracht hebben dat ze je dit gestuurd heeft ; àls het waar is wat ze zegt. Ik kan wel voorstellen dat je zoiets verteld op een reunie ,het is wel persoonlijk en privé maar toch worden zulke dingen vaak wel verteld. Het feit dat hij in een eerdere relatie vreemdgegaan werkt voor hem nu in het nadeel .Ik hoop voor jou dat die vrouw hem wilde sinds die reunie en hij haar afwees, zij nu zo probeert je relatie kapot te maken. Vreemd dat hij niet weet wanneer de foto is gemaakt dat houdt in dat hij haar vaker zag of het is een geweldige photoshop.Haar opmerkingen zijn laag .Sterkte hoe het ook loopt
Dan zou zij degene zijn die hem belt/appt/mailt. Niet hij die haar mailt, belt, appt.
Dan zou hij appjes hebben of emails waaruit blijkt dat zij hem wil verleiden. Dan zou het gesprek met haar (als zij belt) kort zijn.
vrijdag 14 februari 2020 om 00:31
Dat is waar, het is een aanname.
Dat ze enkel een wang aan wang foto stuurt en zo'n opmerking vind ik opmerkelijk.
Vermoedelijk hebben ze het die avond iets te gezellig gehad, of ze nu geneukt hebben of niet.
Hij heeft zijn kaarten sowieso verspeeld. Het gezellig hebben met een dame die je vriendin achteraf zo benaderd 'gun hem een echte vrouw ' omdat hij 'vermoedelijk' heeft verteld van de borstreconstructie van zijn vriendin. Dan ben je echt een bitch met een steekje los.
En hij is een onbetrouwbare lul.
vrijdag 14 februari 2020 om 00:36
Als zoiets bij mij zou gebeuren had ik meteen bij het eerste bericht aan de telefoon gehangen. Knap dat zoveel van jullie kunnen wachten omdat jullie bang zijn dat hij anders een verhaal kan verzinnen. Dit klinkt misschien sarcastisch, maar bedoel ik niet zo. Ik zou gewoon echt denken WTF en meteen vragen hoe en wat.

vrijdag 14 februari 2020 om 00:37
Dat wachten is heel erg moeilijk, maar wel de beste keuze. Ik slaap liever 2 dagen niet en loop liever 2 dagen te stressen dan dat ik een ander de kans geef om een verhaal te verzinnen.chocolol schreef: ↑14-02-2020 00:36Als zoiets bij mij zou gebeuren had ik meteen bij het eerste bericht aan de telefoon gehangen. Knap dat zoveel van jullie kunnen wachten omdat jullie bang zijn dat hij anders een verhaal kan verzinnen. Dit klinkt misschien sarcastisch, maar bedoel ik niet zo. Ik zou gewoon echt denken WTF en meteen vragen hoe en wat.
vrijdag 14 februari 2020 om 00:43
Suzan_1991 schreef: ↑14-02-2020 00:37Dat wachten is heel erg moeilijk, maar wel de beste keuze. Ik slaap liever 2 dagen niet en loop liever 2 dagen te stressen dan dat ik een ander de kans geef om een verhaal te verzinnen.
Maar waar is het vertrouwen in je relatie dan? Blijkbaar verdenk je je partner er dan van dat als hij een affaire zou hebben en jij je hem confronteert, dat hij eerder zou liegen en jij hem er echt op moet betrappen door zijn mimiek te bestuderen dan dat hij het op zou biechten. Dat is toch ook geen doen?
vrijdag 14 februari 2020 om 01:03
En dat ga je doen naar een dame die je niet kent? Zo ja, ben je een ongelooflijke trut die uit is op de man van een ander (na een one night stand op langere affaire) en zo de strijd aangaat. Slaat het op de ziekte van TO is het nog veel lager.
Beiden zijn slecht.
Is het een gevolg van wat vriend haar op de mouw heeft gespeld (ze is zo'n zeurpiet en doet moeilijk, terwijl we allang in scheiding liggen enz.) is vriend naast de slechtheid van die vrouw nog slechter dan hij nu lijkt.
Maar in geen geval is het goed.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
vrijdag 14 februari 2020 om 01:09
Wat een wantrouwen en aannames hier.
Wie zegt dat de vrouw op de foto ook achter het bericht zit?
En wat was wel een goede reactie van haar vriend geweest? Hij kan het ook niet goed doen hè.
Persoonlijk word ik liever bedrogen dan dat ik wantrouwig word. Het eerste is namelijk niet mijn karma, het tweede wel.
Ook zijn er van mij wel ergere foto's gemaakt op feestjes.
En vertel ik halfvreemden de raarste persoonlijke informatie.
En ik heb ook nog wel ergens een wraakzuchtige ex liggen die zomaar mijn vriend zou kunnen mailen met een kletskoek verhaal.
Bekenden beweren ook wel eens wat over mijn vriend, maar soms krijg ik dan wel de indruk dat ik mijn vriend beter ken en dat ze uit hun nek lullen.
Een mailtje van een onbekende zou niet je relatie moeten kunnen breken.
En wat was wel een goede reactie van haar vriend geweest? Hij kan het ook niet goed doen hè.
Persoonlijk word ik liever bedrogen dan dat ik wantrouwig word. Het eerste is namelijk niet mijn karma, het tweede wel.
En ik heb ook nog wel ergens een wraakzuchtige ex liggen die zomaar mijn vriend zou kunnen mailen met een kletskoek verhaal.
Bekenden beweren ook wel eens wat over mijn vriend, maar soms krijg ik dan wel de indruk dat ik mijn vriend beter ken en dat ze uit hun nek lullen.
vrijdag 14 februari 2020 om 01:26
Amen.... ik ben het hier mee eens. Al heb ik ook mijn vragen maar met aannames kom je niet ver. Zelf zou mijn eerste reactie ook impulsief zijn en ik mijn partner bellen en aan voorhand al roepen in paniek wat heb je gedaan! Maar ik heb achteraf altijd spijt gehad in verleden als ik dat deed. Niet dat het niet waar was of wel waar was maar omdat ik de ander geen kans gaf zijn verhaal te doen.Isolde123 schreef: ↑14-02-2020 01:09Wat een wantrouwen en aannames hier.
We weten niet wat waar is en TO kent hem het beste en zal uiteindelijk zelf kiezen of ze het wel of niet geloofd.
Ik hoop dat het loos alarm is en ze er samen uitkomen.
vrijdag 14 februari 2020 om 03:31
Hij weet wel heel erg mooi te praten. Natuurlijk reageerde hij verbaasd .....in mijn ogen is hij geschrokken van het feit dat jij deze foto hebt. Hij houd het lekker vaag zodat hij er een mooi verhaal aan kan breien.Rhoslynne schreef: ↑13-02-2020 22:40Bedankt voor de lieve berichtjes, doet echt goed te lezen. Ben zo kapot van alle emoties.
Heb, ondanks alle advies, toch de foto naar mijn vriend geappt met de vraag wie deze 'dame' is. Hij reageerde verbaasd: "Hey, dat is Cruella (niet echte naam duh)!" Hoe kom je aan die foto?" Meteen belde hij me. Klonk oprecht bezorgd en verbaasd en vroeg zich af of ik toch niet dacht dat zij... etc.?. Kon zich het moment niet herinneren waarop de foto gemaakt was.
Die foto zou wel zijn gemaakt tijdens een reünie van de middelbare school, tijd terug. Toen is hij inderdaad ook een nacht weggeweest omdat dit te ver terugreizen was.
Ik heb hem alles verteld, maar hij ontkent iets met haar te hebben (gehad) en wil zeker niet bij mij weg. Morgenmiddag komt hij meteen naar huis en praten we verder. Want zit me niet lekker natuurlijk. Ik vroeg: zit ze achter je aan? Maar kreeg geen duidelijk antwoord, alleen dat ze vroeger verliefd op hem was. En dat hij haar zou mailen of ze gek was geworden.
Iedereen zegt wel face to face maar je hebt zulke goede leugenaars waar je helemaal niets aan merkt en zich overal over uit weten te praten.
Ik ben benieuwd of de vrouw in kwestie jou nog meer informatie gaat geven of niet.
Blijf in jezelf geloven !

vrijdag 14 februari 2020 om 04:37
Als je nu weet hoe de vrouw op de foto heet, zou ik haar eens via een andere kanaal benaderen. Dan weet je ook meteen of zij achter het versturen van deze foto zit.
Kun je aan de foto zien of het een selfie is of dat een derde deze neemt? Bij selfies sta je namelijk sneller wang aan wang, omdat je arm vaak niet lang genoeg is om je er anders allebei goed op te krijgen.
Kun je aan de foto zien of het een selfie is of dat een derde deze neemt? Bij selfies sta je namelijk sneller wang aan wang, omdat je arm vaak niet lang genoeg is om je er anders allebei goed op te krijgen.

vrijdag 14 februari 2020 om 07:31
Tsjongejonge, wat een hoop hysterische reacties lees ik hier die ook nog eens gebaseerd zijn op slecht lezen en aannames.
Iemand neemt contact op met to en zegt je vent wil met mij verder en ik wil dat je dat nu weet. En vervolgens blijft het twee weken liggen zonder reactie. Komt de reactie eindelijk is het bewijs een foto die nietszeggend is en gemaakt op een reünie van de middelbare school (aldus vriend).
Mijn gedachte is dan overigens direct dat die foto bij oud schoolgenoten in bezit kan zijn die een practical joke uithalen. Als een alternatief voor het moet wel waar zijn.
Reactie vriend is ook niet zodanig dat ik daar meteen bij denk die liegt dat hij barst.
Gewoon dus maar eens open het gesprek aangaan met hem.
Want dit oogt bepaald niet als een affaire waarbij hij zijn koffers al aan het pakken is.
En die opmerking over echte vrouw? Die zegt ook helemaal niets. Heel erg (al)gemeen.
Iemand neemt contact op met to en zegt je vent wil met mij verder en ik wil dat je dat nu weet. En vervolgens blijft het twee weken liggen zonder reactie. Komt de reactie eindelijk is het bewijs een foto die nietszeggend is en gemaakt op een reünie van de middelbare school (aldus vriend).
Mijn gedachte is dan overigens direct dat die foto bij oud schoolgenoten in bezit kan zijn die een practical joke uithalen. Als een alternatief voor het moet wel waar zijn.
Reactie vriend is ook niet zodanig dat ik daar meteen bij denk die liegt dat hij barst.
Want dit oogt bepaald niet als een affaire waarbij hij zijn koffers al aan het pakken is.
En die opmerking over echte vrouw? Die zegt ook helemaal niets. Heel erg (al)gemeen.

vrijdag 14 februari 2020 om 08:11
Isolde123 schreef: ↑14-02-2020 01:09Wat een wantrouwen en aannames hier.
Dit. Heel erg dit.
Hoe is het met je relatie gesteld als je direct nav een foto door een anoniem account gestuurd denkt dat hij je een verhaal op de mouw speldt. Dan kan werkelijk iedereen je relatie kapot maken hè? Het klinkt in alles als een afgewezen jaloerse vrouw. En je geeft haar zo de kans om te stoken.

vrijdag 14 februari 2020 om 08:36
Zonde dat je niet even hebt gewacht tot je vriend thuis is. Niet perse om hem te confronteren en te zien of hij wel/niet liegt (dat zie je namelijk vaak aan iemands gezicht) maar ook omdat dit geen gespreksonderwerp is voor WhatsApp en telefoon, in mijn ogen dan. Mocht hij vreemd zijn gegaan, dan heb je hem nu alle ruimte gegeven om een leugen te (kunnen) verzinnen.
Ik vind het verhaal wel vaag. Eerst schrijft ze een bericht via een anoniem account maar vervolgens stuurt ze wel een foto van hen samen. Wat was de hele reden dan om in eerste instantie anoniem te blijven? Waarom geen screenshots van échte berichten waarin staat: ‘ik wil met jou samen zijn’ of iets in die richting. Ze komt met een wang op wang foto, sorry maar ik heb echt onwijs veel foto’s met (gewone) vrienden die ik een knuffel geef of kus op de wang. Deze hebben (soms) ook vriendinnen maar dat is gewoon allemaal oké.
Als je nu haar echte naam weer, zou ik haar benaderen via haar echte Facebook account en vragen: ‘hey cruella, klopt het dat jij mij een bericht hebt gestuurd via een anoniem account?’. Wie weet, doet iemand zich wel voor alsof ze haar is maar schuilt er een heel ander persoon achter.
Hoe dan ook; ik hoop dat jullie eruit komen met elkaar
Ik vind het verhaal wel vaag. Eerst schrijft ze een bericht via een anoniem account maar vervolgens stuurt ze wel een foto van hen samen. Wat was de hele reden dan om in eerste instantie anoniem te blijven? Waarom geen screenshots van échte berichten waarin staat: ‘ik wil met jou samen zijn’ of iets in die richting. Ze komt met een wang op wang foto, sorry maar ik heb echt onwijs veel foto’s met (gewone) vrienden die ik een knuffel geef of kus op de wang. Deze hebben (soms) ook vriendinnen maar dat is gewoon allemaal oké.
Als je nu haar echte naam weer, zou ik haar benaderen via haar echte Facebook account en vragen: ‘hey cruella, klopt het dat jij mij een bericht hebt gestuurd via een anoniem account?’. Wie weet, doet iemand zich wel voor alsof ze haar is maar schuilt er een heel ander persoon achter.
Hoe dan ook; ik hoop dat jullie eruit komen met elkaar
vrijdag 14 februari 2020 om 08:38
Volgens mij had TO een bericht verzoek van 2 weken oud en geeft ze niet 2 weken op een bericht moeten wachten. Ze zag het pas na 2 weken.DS1971 schreef: ↑14-02-2020 07:31Tsjongejonge, wat een hoop hysterische reacties lees ik hier die ook nog eens gebaseerd zijn op slecht lezen en aannames.
Volwassen ook als het een practical joke blijkt te zijn.
05-2019 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 08:39
0.12% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
vrijdag 14 februari 2020 om 08:39
Helemaal mee eens.DS1971 schreef: ↑14-02-2020 07:31Tsjongejonge, wat een hoop hysterische reacties lees ik hier die ook nog eens gebaseerd zijn op slecht lezen en aannames.