Faillissement Didi
donderdag 13 februari 2020 om 23:25
Jij misschien niet maar je bent niet alleen op de wereld hé.
donderdag 13 februari 2020 om 23:36
Precies, ik snap dat gehaat ook niet zo. Genoeg winkels waar ik nooit kom maar als een ander die toch leuk vindt...
vrijdag 14 februari 2020 om 05:48
Ik shop vooral online. In stenen winkels is bijna niks te vinden. H&m gaat online tot maat 50 en de plus collectie is ook best aardig (iig vergeleken met de winkels). Junarose en Only karmacoma (nu by vero moda) hebben soms wat leuks (bij wehkamp en zalando te koop). Wehkamp heeft een eigen merk anytime, dat vind ik ook een leuk merk! En bij Asos is een uitgebreide curve collectie te vinden, voor wat meer fast fashion/hip spulCateautje schreef: ↑13-02-2020 22:17Er blijven maar weinig zaken over voor vrouwen met iets meer dan maatje 38 en dat is een zeer kwalijke zaak.
Ik wil nog niet dood gevonden worden bij H&M en Zara en bij MissEtam al helemaal niet. Weet niet eens of ze wel iets in mijn maat verkopen.
Ik hoop echt dat MSmode blijft, anders kan ik straks helemaal nergens meer terecht voor redelijk frisse mode.
vrijdag 14 februari 2020 om 07:36
Ik ga de Didi hier missen omdat ik sinds mijn hersenletsel niet meer tegen de chaos van de stad en grote ketens kan. Veel te veel impulsen en ik raak de weg kwijt. Ik koop sindsdien dus veel kleding online of in particuliere boetiekjes.
De Didi hier is klein en overzichtelijk, er staat geen schreeuwmuziek op en er is een parkeerplaats om de hoek. Bovendien is het betaalbaar. Ik koop/kocht er mijn spijkerbroeken en soms een hemdje: parkeren, broek kopen, wegwezen
De Didi hier is klein en overzichtelijk, er staat geen schreeuwmuziek op en er is een parkeerplaats om de hoek. Bovendien is het betaalbaar. Ik koop/kocht er mijn spijkerbroeken en soms een hemdje: parkeren, broek kopen, wegwezen
vrijdag 14 februari 2020 om 08:02
Zizzi is gewoon een winkel voor grotere maten. Het lijkt in de verste verte niet op de collecties van Didi helaas.
vrijdag 14 februari 2020 om 16:41
Ik ben niet zo merkvast.
Als ik in het verleden kleding nodig had dan ging ik naar de stad. Liep een rijtje winkels af en kwam dan met iets thuis.
Tegenwoordig kan ik nooit wat vinden in de stad en koop voornamelijk kleding via wehkamp.
Maar soms heb ik die site ook wel gezien en wil gewoon wat anders.
In de stad kom je winkels gewoon tegen maar als die verdwijnen dan is het echt wel een nadeel dat je voor online shoppen namen moet weten.
Als je geen merken weet valt er weinig te googelen.
Als ik in het verleden kleding nodig had dan ging ik naar de stad. Liep een rijtje winkels af en kwam dan met iets thuis.
Tegenwoordig kan ik nooit wat vinden in de stad en koop voornamelijk kleding via wehkamp.
Maar soms heb ik die site ook wel gezien en wil gewoon wat anders.
In de stad kom je winkels gewoon tegen maar als die verdwijnen dan is het echt wel een nadeel dat je voor online shoppen namen moet weten.
Als je geen merken weet valt er weinig te googelen.
vrijdag 14 februari 2020 om 18:53
Dat beweer ik toch ook niet?stippensokken schreef: ↑14-02-2020 08:02Zizzi is gewoon een winkel voor grotere maten. Het lijkt in de verste verte niet op de collecties van Didi helaas.
Cateautje zei voornamelijk bij Ms mode te shoppen en gaf aan dat er bijna niets meer is voor vrouwen met een maatje meer die er leuk uit willen zien.
Dus vandaar de tip over Zizzi.
zaterdag 15 februari 2020 om 12:28
MSmode is toch ook helemaal geen leuke winkel?Cateautje schreef: ↑13-02-2020 22:17Er blijven maar weinig zaken over voor vrouwen met iets meer dan maatje 38 en dat is een zeer kwalijke zaak.
Ik wil nog niet dood gevonden worden bij H&M en Zara en bij MissEtam al helemaal niet. Weet niet eens of ze wel iets in mijn maat verkopen.
Ik hoop echt dat MSmode blijft, anders kan ik straks helemaal nergens meer terecht voor redelijk frisse mode.
Ik vind het opmerkelijk dat er voor vrouwen met maat 42 en groter zo weinig goede winkels zijn. Ik vind MSmode geen vlotte - en charmante kleding hebben. En dan is er nog Paprika, dat is ook zo niets. Waarom is er niets moois te koop? Moet je dan naar het buitenland voor charmante kleding?
zaterdag 15 februari 2020 om 13:28
Violeta van Mango heeft regelmatig mooie kleding met jonge frisse uitstraling voor de grotere maten.Ammiedammie schreef: ↑15-02-2020 12:28MSmode is toch ook helemaal geen leuke winkel?
Ik vind het opmerkelijk dat er voor vrouwen met maat 42 en groter zo weinig goede winkels zijn. Ik vind MSmode geen vlotte - en charmante kleding hebben. En dan is er nog Paprika, dat is ook zo niets. Waarom is er niets moois te koop? Moet je dan naar het buitenland voor charmante kleding?
zaterdag 15 februari 2020 om 15:25
Dat is zeker fijn.
Ik heb zelf geen grote maat, maar Cateautje wel, en wat ik begrijp is dat er weinig mooie kleding is voor dikke vrouwen. En als Violeta afvalt, blijft er minder over.
zaterdag 15 februari 2020 om 15:32
Ik ben geen dikke vrouw! Ik heb een maatje meer, maar niet in die orde van grootte dat ik er voor naar Ulla Popken moet.Geengroenblaadje schreef: ↑15-02-2020 15:25Dat is zeker fijn.
Ik heb zelf geen grote maat, maar Cateautje wel, en wat ik begrijp is dat er weinig mooie kleding is voor dikke vrouwen. En als Violeta afvalt, blijft er minder over.
zaterdag 15 februari 2020 om 15:51
Vanaf welke maat heb je dan ‘een maatje meer’?
Want de meeste kledingmerken gaan tot ongeveer 44-46. Dus dan heb je dat probleem toch niet, van beperkte keuze? Want in mijn ogen is 44-46 toch een maatje meer.
Grote maten mode lijkt me vanaf maat 46-48. Behalve als je 1.85 m of langer bent, ben je met maat 46-48 een dikke vrouw. En wat mij betreft niks mis met een dikke vrouw. Of met een dunne, een lange, korte of whatever.
Ulla Popken ken ik niet. Is dat lelijk?
zaterdag 15 februari 2020 om 15:57
De meeste merken gaan tot maat 42Geengroenblaadje schreef: ↑15-02-2020 15:51Vanaf welke maat heb je dan ‘een maatje meer’?
Want de meeste kledingmerken gaan tot ongeveer 44-46. Dus dan heb je dat probleem toch niet, van beperkte keuze? Want in mijn ogen is 44-46 toch een maatje meer.
Grote maten mode lijkt me vanaf maat 46-48. Behalve als je 1.85 m of langer bent, ben je met maat 46-48 een dikke vrouw. En wat mij betreft niks mis met een dikke vrouw. Of met een dunne, een lange, korte of whatever.
Ulla Popken ken ik niet. Is dat lelijk?
Ulla Popken gaat tot maat 64
zaterdag 15 februari 2020 om 16:14
Maat 44 is 2XL en 46 is 3XLGeengroenblaadje schreef: ↑15-02-2020 16:10Dat is gewoon niet waar. De meeste merken gaan tot 44 of 46. Oftewel L of XL.