Mode & Beauty alle pijlers

Faillissement Didi

13-02-2020 21:03 67 berichten
Baal enorm dat Didi failliet is gegaan. Hoop dat ik zaterdag nog heen kan gaan. Maar wanneer sluiten de filialen?
Kan hier niets over vinden.
Webwinkel is al wel dicht.
Cateautje schreef:
15-02-2020 16:14
Maat 44 is 2XL en 46 is 3XL
Ja, die XL en L omreken van mij klopt inderdaad niet, is erg afhankelijk van het merk.

Maar de maten 44 - 46 zie ik echt wel bij alle merken die ik net random even heb gecheckt op bijenkorf.nl.
Geengroenblaadje schreef:
15-02-2020 16:18
Ja, die XL en L omreken van mij klopt inderdaad niet, is erg afhankelijk van het merk.

Maar de maten 44 - 46 zie ik echt wel bij alle merken die ik net random even heb gecheckt op bijenkorf.nl.
De Bijenkorf, juist ja. Daar kom ik alleen voor mijn Corina's en parfum. Jij toch ook meid.
Cateautje schreef:
15-02-2020 16:14
Maat 44 is 2XL en 46 is 3XL
Niet bij Didi om maar on topic te blijven. Daar is/was :-( L zo n beetje 42/ 44 en daar paste ik met gemak in een broek maat 40 terwijl ik toch echt 42 heb. Volgens mij hadden ze voor echt grote maten (ik schat dat 46 daar een flinke 48 is) echt goede kleren die bovendien ook veel en snel (erg snel vond ik) afgeprijsd worden. Door welke keten gaat dit gat opgevuld worden.
Cateautje schreef:
15-02-2020 16:55
De Bijenkorf, juist ja. Daar kom ik alleen voor mijn Corina's en parfum. Jij toch ook meid.
Ik kom daar helemaal nooit, maar het is een handige site om snel allerlei merken te checken op maten.
En pas even je toon aan zeg, wat is jouw probleem? Ik ben je meid niet.
Waterman26 schreef:
15-02-2020 17:15
Niet bij Didi om maar on topic te blijven. Daar is/was :-( L zo n beetje 42/ 44 en daar paste ik met gemak in een broek maat 40 terwijl ik toch echt 42 heb. Volgens mij hadden ze voor echt grote maten (ik schat dat 46 daar een flinke 48 is) echt goede kleren die bovendien ook veel en snel (erg snel vond ik) afgeprijsd worden. Door welke keten gaat dit gat opgevuld worden.
Bij MSmode is dat ook zo, daar is maat 40 M, maar dat zijn uitzonderingen. Officieel is maat L 40 en XL 42, maar er zijn een aantal merken die aan vanitysizing doen en je helemaal gelukkig willen maken door er een label van een maatje minder in te naaien dan je in werkelijkheid hebt.
Geengroenblaadje schreef:
15-02-2020 17:20
Ik kom daar helemaal nooit, maar het is een handige site om snel allerlei merken te checken op maten.
En pas even je toon aan zeg, wat is jouw probleem? Ik ben je meid niet.
Stel je eens niet zo aan zeg.
Cateautje schreef:
15-02-2020 17:24
Bij MSmode is dat ook zo, daar is maat 40 M, maar dat zijn uitzonderingen. Officieel is maat L 40 en XL 42, maar er zijn een aantal merken die aan vanitysizing doen en je helemaal gelukkig willen maken door er een label van een maatje minder in te naaien dan je in werkelijkheid hebt.
Dan heb jij echt een grote maat zeg. Als die maten al niet kloppen. Kan me voorstellen dat je op weinig plekken slaagt voor kleding.
Geengroenblaadje schreef:
15-02-2020 17:28
Dan heb jij echt een grote maat zeg. Als die maten al niet kloppen. Kan me voorstellen dat je op weinig plekken slaagt voor kleding.
Waarom doe je zo naar zeg, ga ergens anders pesten
gizzmo-returns schreef:
15-02-2020 17:29
Waarom doe je zo naar zeg, ga ergens anders pesten
Excuse me?
Alle reacties Link kopieren
Idd...geengroenblaadje doe eens niet zo zuur.
Alle reacties Link kopieren
Ja, geengroenblaadje doe niet zo onaardig.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
15-02-2020 17:15
Niet bij Didi om maar on topic te blijven. Daar is/was :-( L zo n beetje 42/ 44 en daar paste ik met gemak in een broek maat 40 terwijl ik toch echt 42 heb. Volgens mij hadden ze voor echt grote maten (ik schat dat 46 daar een flinke 48 is) echt goede kleren die bovendien ook veel en snel (erg snel vond ik) afgeprijsd worden. Door welke keten gaat dit gat opgevuld worden.
Klopt, mijn didi broeken zijn maat 34 en 36. Ik heb eigenlijk broekmaat 38.

Wat betreft de maatvoering met letters; daar valt al helemaal geen pijl op te trekken. Ik heb alles hangen van maat XS tot XL. Je ziet dit in maat tabellen van verschillende merken ook verschillend staan aangegeven.
Alle reacties Link kopieren
Jep, kocht een jas daar, maat 36. Ik heb echt geen 36, maar zit perfect!
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Wat een zwakke mentaliteit dat als het even 'tegen zit' je je meteen laat anonimiseren.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
16-02-2020 12:14
Wat een zwakke mentaliteit dat als het even 'tegen zit' je je meteen laat anonimiseren.
Hoezo zwak? Ik kan me voorstellen dat ze er op deze manier geen zin in had. Haar eerste berichtje hier werd al afgezeikt, terwijl ze gewoon probeerde mee te denken. Het kwam op mij over alsof er al langer iets speelde. Ik begrijp best dat ze daardoor zelf ook feller ging reageren. Zo werkt zuigen. Niks zwaks aan om dan af te haken. Verstandig juist.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
16-02-2020 13:06
Hoezo zwak? Ik kan me voorstellen dat ze er op deze manier geen zin in had. Haar eerste berichtje hier werd al afgezeikt, terwijl ze gewoon probeerde mee te denken. Het kwam op mij over alsof er al langer iets speelde. Ik begrijp best dat ze daardoor zelf ook feller ging reageren. Zo werkt zuigen. Niks zwaks aan om dan af te haken. Verstandig juist.

En zodra het weer ff botst op haar nieuwe account moet ze zich weer laten anonimiseren en weer een nieuwe nick aanmaken. Je mag gewoon blijven ook al is niet iedereen het altijd eens met je hoor.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
16-02-2020 13:15
En zodra het weer ff botst op haar nieuwe account moet ze zich weer laten anonimiseren en weer een nieuwe nick aanmaken. Je mag gewoon blijven ook al is niet iedereen het altijd eens met je hoor.
Oh, er speelde dus inderdaad al wat? Ik heb geen idee wie dit was, ben erg slecht in nieuwe nicks herkennen. Maar dan nog. Ik vind het flauw om dat dan hier uit te vechten.

Verder blijf ik bij mijn opmerking. Anonimiseren is een mogelijkheid die het forum biedt, het staat je vrij dat te doen als je het nodig vindt. Mag ieder voor zichzelf bepalen. In dit geval begrijp ik het wel.

(zou het zelf trouwens niet doen hoor, heb al zo'n 20 jaar dezelfde nick, als ik niet om mijn ergernissen heen kan forummen, dan gaat het forum een tijdje uit)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven